حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وجود مدل های ۲۰۱۷ سامسونگ گلکسی A3، A5 و A7 تائید شد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

روز گذشته مشخصات فنی نسخه جدیدی از سامسونگ گلکسی A5 فاش شد و مانند سال‌های اخیر انتظار داشتیم که علاوه بر گلکسی A5 دو مدل A3 و A7 هم این مدل را همراهی کنند؛ با این اوصاف طبیعتاً مشخصات فاش شده از A5 تنها یک‌سوم از ماجرا بوده و حالا SamMobile وجود این دو مدل دیگر را هم تایید کرده.

برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه شوید

بر اساس گزارش‌های جدید شماره مدل‌های A3، A5 و A7 به ترتیب SM-A320F، SM-A520F و SM-A720F خواهد بود. به‌علاوه می‌دانیم که گلکسی A5 جدید احتمالاً از پردازندهٔ قوی‌تر، حافظه‌ی رم بیشتر و مقداری بهبود باتری بهره خواهد برد، درحالی‌که اطلاعی از میزان این پیشرفت‌ها در دو مدل دیگر این سری نداریم اما می‌توان حدس زد که تغییرات مشابهی نیز برای آنان درراه است.

اگرچه سامسونگ بیشتر به تولیدکننده‌ی پرچم‌داران پرقدرت شهرت دارد اما این شرکت نشان داده که از رقابت در بازار شلوغ میان رده‌ها نیز دست برنمی‌دارد. سری A با ترکیب طراحی به‌روز و قیمت مقرون‌به‌صرفه در کنار ارائه قدرتی معقول اکثریت کاربران را هدف قرار داده و حالا نوبت به نسل سوم از این سری رسیده است.

هنوز هیچ خبری از اینکه مدل ۲۰۱۷ سری گلکسی A ها چه زمانی به بازار عرضه خواهند شد، منتشرنشده است. مدل‌های ۲۰۱۶ این سری اویل ژانویه امسال به بازار عرضه شدند اگرچه که در دسامبر ۲۰۱۵ رونمایی و معرفی‌شده بودند. اگر سامسونگ تصمیم داشته باشد سنت عمر یک‌ساله برای این سری را حفظ کند، این سه‌گانه مجدداً اوایل سال آینده به بازار خواهند آمد.

منتظر جزئیات بیشتر باشید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-A3-A5-and-A7-2017-essentially-confirmed_id84599″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi ak

حتما با آندروید ۶ وارد بازار میشه بعد ۷ رو میگیره سامسونگ میگه اپدیت دادم بهتون
توی خود ایران فروش زیادی دارن و دصت هر احدی میبینم

SAVIOR

الان بخوام یک گوشی بخرم از مدل a
فروشنده یک گوشی a7 بده کدومشو بدم ۲۰۱۴٫۲۰۱۵٫۲۰۱۶٫۲۰۱۷
بیخیال a5 بده ۲۰۱۴٫۲۰۱۵٫۲۰۱۶٫۲۰۱۷
اینم بیخیال a3 بده ۲۰۱۴٫۲۰۱۵٫۲۰۱۶٫۲۰۱۷

برای قبلیا یک اپدیت بده هی دم به دم یک مدل معرفی میکنه
اینه که نمیشه خو حداقل اسماشونو عوض کن یه مشتری معمولی بخواد بخره گیج میشه مدل j هم همینجوریه :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

Nokia.king

وقتی مدل جدید بیاد قبلی ها تولید نمیشه و موجود نیست که مشتری گیج بشه . بعد ارتقا هر ساله گوشی ها خوب نیست ؟؟؟ :wacko: مثه شرکتهای دیگه یه مدل رو ده سال بزنه خوبه؟؟

ali gheysari

اتفاقا به نظرم بهترین راه برای گیج نشدنه.ی سری میان رده روبه بالا که هر سال با سخت افزار بروز و کلا بروزتز وارد بازار میشن

arash.k79

از iPhone 5s رو آوردم به نسخه ۲۰۱۶ گوشی A5
راستش ، با اندروید حال نکردم ولی گوشی خوبیه ، ریموت پلی سونی نصب کردم روش ، ۲تا سیم دارم از یکی فقط برا اینترنت استفاده میکنم ، باطریشم عالیه ، روزی ۱ بار در صورت روشن بودن مدام نت خط و ۲ روز به صورت موقتی از استفاده از نت خط ، پیشنهاد خوبیه برای کسایی که میخوان گوشی برای انیترنت و تلگرام و اینستا و فیلم و اهنگ استفاده کنند :good: :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش