حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رمزگشایی دعوت‌نامه مربوط به آیفون‌های جدید اپل توسط ترنجی

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

شاید بتوان گفت که یکی از هیجان‌ انگیز ترین اتفاقاتی که هرساله در ماه سپتامبر رخ می‌دهد، منتشر شدن دعوت‌ نامه‌ای اپل برای رونمایی آیفون‌های جدید این شرکت است. همانطور که پیش از این برایتان توضیح داده بودیم، دعوت‌ نامه‌های اپل عمدتا دارای یک یا چند نکته مخفی هستند و این دعوت نامه جدید نیز از این قائده مستثنی نیست. در ادامه قصد داریم که به صورت اختصاصی، این دعوت نامه را رمز گشایی کنیم. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

می‌دانید که اپل قصد دارد در تاریخ هفتم سپتامبر سال جاری، از محصولات جدید خود از جمله آیفون ۷ و ۷ پلاس رونمایی کند. حال این دعوت نامه منتشر شده است تا ما را با برخی مواردی که شاید به حقیقت برسند آشنا کند. اولین چیزی که در این دعوت‌نامه به چشم ترنجی می‌آید، هاله‌های نور دایره‌ای شکلی بوده که با یک دیگر، لوگوی اپل را به وجود آورده اند که تبدیل به امضای همیشگی دعوت نامه‌های اپل شده است. اما مورد جالبی که در این دعوت نامه وجود دارد، استفاده از رنگ مشکی است. می‌پرسید چرا؟ ابتدا بگذارید بگویم که این هاله‌های نور بی‌معنی نیستند، چرا که احتمالا اشاره به سیستم‌ جدید عکس‌برداری و مشخصا فوکوس آیفون خصوصا دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس دارند. اما رنگ مشکی چیست؟ حدس می‌زنیم که رنگ مشکی، اشاره به تاریکی شب دارد و از آنجایی که هاله‌های نور هم به عکاسی مربوط هستند، می‌توان گفت که این دعوت نامه بیشتر بر روی دوربین و عملکرد آن تمرکز دارد. یک مورد دیگر هم یادمان نرود، دو هاله در این تصویر وجود دارند که درحال حرکت هستند اما بازهم در این تصویر ثبت شده اند، آیا آیفون ۷ و ۷ پلاس هردو به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند شد؟ در کنار این دو هاله، دو هاله دیگر نیز وجود دارند که به وضوح کامل کنار هم قرار گرفته اند و شاید به دوربین دوگانه اشاره می کنند.

iPhone-7-Plus-Prototype-14-1280x853

مورد دیگری که در این دعوت نامه مشاهده می‌کنیم، جمله See you on the 7th است. مسلما عدد ۷ در اینجا به تاریخ رونمایی محصولات جدید اپل اشاره دارد، اما مشخص است که این ۷ اشاره به این موضوع دارد که آیفون‌های بعدی، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نام دارند. با این حساب، دیگر خبری از آیفون ۶SE و سایر نام‌های عجیب نیست.  در نهایت دوست داریم به یک نکته ریز ولی هیجان انگیز اشاره کنیم. عمدتا این هاله‌های نور از رنگ‌های قرمز، آبی، صورتی و نارنجی و سایر رنگ‌ها تشکیل شده‌اند، اما یک هاله کوچک در قسمت بالا و سمت چپ دعوت نامه می‌بینید که به رنگ مشکی است. شاید این هاله به رنگ مشکی فضایی آیفون‌های جدید اشاره دارد. احتمالا می‌دانید که آیفون ۷ و ۷ پلاس احتمالا با رنگ مشکی فضایی عرضه می‌شوند؛ رنگی که تیره تر از رنگ خاکستری است و اندکی از مشکی کامل روشن تر است.  درکل این‌ها مواردی است که در این دعوت نامه یافته ایم. مراسم اپل در تاریخ ۷ سپتامبر شروع خواهد شد و انتظار می‌رود که اپل در این مراسم، از آیفون‌های جدید، اپل واچ بروزشده و آیپد مینی جدید رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ شما درباره مراسم ۷ سپتامبر چه فکر می‌کنید؟

نوشته شده توسط حسین میرنژاد

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JavadShi

دمت گرم چقدر باهوشی

Peiman

فک کنم اون ذره‌بین اشاره به زوم اپتیکال داره

rezayyakuza

اون ذره بین جزوه عکس نیس ترنجی اضافه کرده

usermame

🙂 🙂 🙂 🙂
آرم ترنجی که اون پایینه هم نشوندهنده این هست که از ترنجی هم به این مراسم دعوت به عمل اومده!

amin nasiry

چند سالته؟ 🙁

mohsenTR

خیلی جالب بود :good:

milad beyk

مشخص هست ک چیه
نواوری
خلاقیت
.
.
تقلید دیگر برند ها برای گوشی هاشون
البته سامی ک از الان اعلام کرده واسه گلکسی بعدی دوتا دوربین میزاره :negative:

milad danesh

گلم دوتا دوربین اولین بار m8 داشت بعد هواوی … الان هم اپل میخاد بزاره پس اپل اولین نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs