حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات لو رفته از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، استفاده از دوربین و باتری‌های بهتر را تایید می‌کند

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

تا به امروز شایعات بسیار زیادی از تلفن‌های هوشمند جدید اپل یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در فضای وب منتشر شده است و به نظر می‌رسد که منابع قصد اتمام انتشار این شایعات را ندارند! همانطور که می‌دانید، آیفون‌های جدید اپل شاید از نظر طراحی، چیز جدیدی برای کاربران نداشته باشند، ولی از لحاظ سخت‌ افزاری و ویژگی‌ها، هنوز چند مورد پیرامون باتری و دوربین این دو وجود دارد. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

براساس این اطلاعات، آیفون‌ ۷ با یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۳۳۴ در ۷۵۰ و آیفون ۷ پلاس با یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ عرضه خواهند شد که دقیقا مشابه با مشخصات مدل‌های سال قبل است. مسلما کیفیت و دقت این دو صفحه نمایش در مدل جدید بهبود خواهد یافت اما چیزی درباره این اطلاعات برایمان هیجان انگیز است، مشخصات سخت افزاری این دو است. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به چیپست‌های ساخت خود اپل یعنی A10 مجهز خواهند شد که درحقیقت، پردازنده‌ای جدید با معماری ۱۶ نانومتری FinFET بوده که توسط شرکت TSMC تولید می‌شود. انتظار می‌رود که در سال آینده، شاهد تولید پردازنده‌های ۱۰ نانومتری توسط سامسونگ و TSMC برای محصولات اپل باشیم. براساس بنچمارک‌های لو رفته، چیپست A10 نسبت به نسل قبلی خود حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد قوی‌تر بوده و احتمالا از مصرف انرژی کمتری نیز برخوردار است. اگر یادتان باشد، اپل در سال گذشته برای اولین بار در آیفون‌هایش از دو گیگابایت حافظه رم استفاده کرد. اپل برای آیفون ۷ از همان دو گیگابایت رم LPDDR4 استفاده خواهد کرد اما برای آیفون ۷ پلاس، باید منتظر استفاده از سه گیگابایت حافظه رم LPDDR4 باشیم.

iPhone-7-specs

مورد مهم بعدی درباره باتری است. آیفون ۶ اس پلاس یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند از لحاظ باتری بوده است، اما متاسفانه، آیفون ۶ اس چندان نظر ما را درباره طول عمر باتری خود جلب نکرد. حال اپل تصمیم گرفته است که در آیفون ۷ از یک باتری بزرگتر ۱۹۶۰ میلی‌آمپری استفاده کند؛ حتی با وجود اینکه آیفون ۷ نسبت به آیفون ۶ اس باریک تر شده است (احتمالا حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون به اپل کمک کرده است). حجم باتری آیفون ۷ پلاس نیز ۲۹۱۰ میلی آمپر خواهد بود و درکل احتمالا شاهد طول عمر باتری بهتری نسبت به مدل سال قبل باشیم. آیفون‌های جدید همانند سال گذشته، از دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند؛ هرچند که فقط رزولوشن نسبت به سال گذشته ثابت باقی مانده است. آیفون ۷ به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/1.9 و سایز ۱/۲٫۶ اینج مجهز شده است که نسبت به مدل سال قبل پیشرفت داشته است و احتمالا شاهد کیفیت عالی این دوربین باشیم. آیفون ۷ پلاس نیز به یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/1.9 و سایز ۱/۳ اینچ مجهز خواهد شد.

نظر شما چیست؟ شما چه انتظاراتی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Alleged-iPhone-7-and-7-Plus-specs-sheet-suggests-better-cameras-and-battery-life_id84607″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
masoudi

اگه یه تغییر بزرگ تو ظاهر ایجاد نکنه حتما شکست میخوره
حداقل دکمه هوم رو ورداره 🙁 🙁 🙁 🙁

Mostafa

سایز سنسور ۱/۲.۶ اینچ نه میکرون

ali™reza

سایز سنسور آیفون ۷ بزرگتر از ۷ پلاسه؟ :wacko:

Mostafa

خدایا
این رزولوشن hd رو بیخیال شو اپل جان
بخدا وقتی از گوشی قبلیت که کواد یا فول اچ دی باشه به hd ایفون بیای حس میکنی شفافیت و تراکم کمتر رو

arash.k79

الان که a5 2016 دارم ، وقتی با iphone 6 یا ۶s کار میکنم میگم دوربین و صفحه چه بده کیفیتش :((

amoo

فک نکم تا حالا آیفونو از نزدیک دیده باشی ،چه برسه به این که بخوای باهاش کار کنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs