حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا سامسونگ از اپل پیشگام تر است؟ Marc Benioff این‌گونه فکر می‌کند

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

رقابت در دنیای تکنولوژی و محصولات شرکت‌های مختلف درطی چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است. هر شرکت سعی دارد که با فناوری‌ها و توانایی‌هایی که دارد، بهترین محصولش را به بازار عرضه کند. دو شرکتی که درطی سال‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند، شرکت‌های اپل و سامسونگ هستند. هرساله، این دو شرکت با عرضه محصولاتی مانند تلفن‌های هوشمند نظر بسیاری را به خود جلب می‌کنند و باید گفت که هردو از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید تلفن هوشمند هستند، اما به نظر می‌رسد که مدیرعامل شرکت Salesforce نظر متفاوتی دارد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

Marc Benioff، مدیرعامل شرکت فضای ابری Salesforce، امروز در توییتر پیغامی گذاشت که برای بسیاری واقعا عجیب بود. او می‌گوید که اپل درحال تلاش برای رسیدن به سامسونگ است. طول عمر باتری، بدنه ضد آب، رنگ آبی، صفحه‌نمایش‌های منحنی؛ این‌ها مواردی هستند که توسط سامسونگ به استاندارد خود نزدیک رسیده‌اند. نکته جالب اینجاست که او قبلا گفته بود که اگر استیو جابز نبود، شرکت Salesforce هم وجود نداشت. به نظر می‌رسد که این حمایت وی از سامسونگ خبر از تغییر نظر وی می‌دهد. یکی از کارکنان Salesforce اعلام کرده است که خود مدیرعامل این شرکت به کمک آیفونش (!) این توییت را ارسال کرده‌ است. شرایط جالبی پیش آمده است، اینطور نیست؟

براساس برخی شایعات، نسل بعدی آیفون‌های اپل که در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد، شاید برای برخی کاربران اپل ناامیدکننده باشد. برخی براین اعتقادند که اپل دیگر نوآوری خود را از دست داده است و به یک شرکت تجاری جهانی تبدیل شده است. تیم کوک، پنج سال است که مدیریت اپل را در دست گرفته و در این مدت، تغییرات و اقدامات زیادی را به ثمر رسانده است اما به نظر برخی، وی محصولات انقلابی خاصی را عرضه نکرده است. درکل این موضوع می‌تواند برای برخی آرامش بخش باشد و برای بسیاری عجیب و شاید مسخره! به شخصه فکر می‌کنم که هردوی این شرکت‌ها عملکرد بسیار خوبی دارند. سامسونگ درطی سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته است و اپل همچنان یکی از شرکت‌های محبوب برای کاربران است.

نظر شما چیست؟ شما درباره توییت  Marc Benioff چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.cnet.com/news/is-samsung-far-ahead-of-apple-marc-benioff-appears-to-think-so/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]CNet[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هیولای فیلم برداری و عکس برداری

بین خوب و خوبتر همیشه به خوبتره فکر کن.
این اقا هم به خوبتره فکر می کنه.

Mostafa

بحث درمورد اینکه کدوم بهتره بی فایدست
فقط اولویت های شخص بهتر بودنو مشخص میکنه
من از موبایلم برای فیلم و کلیپ دیدن و به عنوان دانلودر در ساعات رایگان شبانه استفاده میکنم و همینطور شبکه اجتماعی
پس نمیرم سراغ ای او اس چون پلیر و دانلود منیجری به قدرت mx و adm نداره
تمام
حالا شما تا صبح از خوبیای ای او اس و اپل بگو
از سه کاربرد برترم دوتارو انجام نمیده
برای گیم پی سی و ps4 دارم و برای عکاسی دوربین جدا
کارهای مهندسی و غیره هم با پی سی

beni.chalton

حرفش کاملا منطقی و حرفه ای هست،کار به هیچی ندارم ولی خدایی اپل داره از سامسونگ تقلید میکنه و راه سامسونگ رو در پیش گرفته و داره تقلا میکنه تا به سامسونگ نزدیک بشه،اپل الان فروشش خیلی افت کرده و بیشتر مشتریاش اومدن به سمت سامسونگ چون دیدن که سامسونگ خیلی بهتر از اپل هست،هم از نظر کیفیت هم از نظر امکانات،الان هم که اپل زنده هست فقط سره اعتبار و اسمش هست،در کل اپل دنباله رو سامسونگ شده.

Apple Pro

اپل داره از سامسونگ تقلب میکنه و راه سامسونگ رو در پیش گرفته؟؟؟؟ :wacko: :wacko:
باشه دلفین ها هم پرواز میکنن :whistle: :mail:

Aryan.e.m

من نمیدونم درست متوجه شدم یا نه
گفته که بدنه ی ضد ابو سامسونگ به استاندارد گوشیا تبدیل کرده یا به استاندارد گوشیای خودش تبدیل کرده؟
در ضمن ارزش خرید نوت ۷ بیشتره یا موتو زد فورس؟( قلم برام مهم نیست)

Google nexus

نوت۷

mohsenTR

“خود مدیرعامل این شرکت به کمک آیفونش (!) این توییت را ارسال کرده”
فازش چیه؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs