حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا علاقه ای به خرید نوت ۷ ندارم؟

نوشته

7 سال قبل | 52 دیدگاه | مطالب ترنجی

اغلب پرچمداران اصلی شرکت های مختلف در ماه های اخیر معرفی شده یا معرفی خواهند شد و گلکسی نوت ۷ گل سرسبد این گوشی هاست. اما من نظر چندان مثبتی نسبت به خرید این گوشی ندارم. با ما همراه باشید.

این مطلب نوشته ای از جانب benoit pepicq، نویسنده سایت androidpit بر اساس تجربیات خود است.

ابتدا اجازه دهید یک چیز را روشن کنم من از سامسونگ متنفر نیستم! صادقانه بگویم تولید کننده موبایلی وجود ندارد که مرا به صورت ۱۰۰ درصدی تحت تاثیر قرار دهد. بنا به دلایل زیر من نظر چندان مثبتی نسبت به خرید نوت ۷ ندارم:

۱٫قیمت بالا

ما نباید چیزی را در این بحث وانمود کنیم. دلیل اصلی که مردم به سراغ خرید نوت ۷ نمی روند قیمت آن است. زمانی که مردم در حال چانه زدن برای پایین بردن هر چه بیشتر قیمت موبایل مورد نظرشان هستند، سامسونگ گوشی با قیمت گزاف به شما معرفی می کند. البته باید بگویم که قیمت آیفون های اپل نیز بالا است ولی مردم هنوز هم آن ها را خریداری می کنند.

ولی این قانون عرضه و تقضاست. وقتی مردم حاضرند برای خرید یک گوشی این همه هزینه کنند چرا باید سامسونگ جلو آن ها را بگیرد. یک مرتبه شخصی تبدیل به مشتری این شرکت می شود و دیگران را متقاعد به خرید گوشی خاصی می کند. سامسونگ توانسته چنین مشتریانی را به خوبی نگه دارد. همچنین سامسونگ توانسته بیشترین قیمتی که مردم مایل به پرداخت هستند را پیدا کند بدون اینکه کاربران در فکر این باشند که ضرر کرده اند.

AndroidPIT-Samsung-Galaxy-Note7-event-5163-w782

چیزی که می خواهم بگویم این است که من نمی خواهم ۸۵۰ دلار روی یک اسمارتفون سرمایه گذاری کنم. ۸۵۰ دلار قیمتی هنگفت و مفرط برای من است. من احساس می کنم استاندارد امروزی این است که ما بر این عقیده ایم که حتما و باید چیزی را بخریم که بهتر و جدیدتر باشد.

برخی از ما برای لذت بردن یک سوپر اسمارت فون را می خریم که ما را متوجه نکته دوم می کند.

۲٫ گلکسی نوت ۷ فراتر از نیاز های من است

احتمالا بسیاری از شما در این فکر باشید که طراحی و مشخصات نوت ۷ ارزش قیمت آن را دارد. بله نظر شما صحیح است. این گوشی از لحاظ بسیاری از جوانب یک گوشی قدر است و باید اعتراف کنم که ارزش تجربه را دارد.

احتمالا شما هم تحقیقات جدید GfK را دیده باشید که نتایج بسیار جالبی در مورد اینکه کاربران چه استفاده هایی از اسمارتفون خود می کنند را منتشر کرده است:

  • ۲۲ درصد برای تفریح(تماشای ویدیو، گوش دادن به موسیقی و بازی کردن)
  • ۲۲ درصد برای پیامک ها
  • ۲۲ درصد  برای تماس ها
  • ۱۰ درصد برای شبکه ای اجتماعی
  • ۱۰ درصد برای ایمیل ها

البته این آمار بصورت ۱۰۰ درصدی دقیق نیستند پس احتمال این وجود دارد که مصرف شما کمی متفاوت باشد. این آمار بیانگر چیز مهمی است: میزان استفاده روزانه کاربران در حد بالایی نیست و کاربران از امکانات اسمارتفون هایشان استفاده گسترده ای نمی کنند. البته این بدیهی است که برای اجرا یک بازی به سخت افزار خوبی احتیاج دارید اما آیا ضروری است که بهترین امکانات را در اختیار داشته باشید در حالی که اسمارتفونی دیگر با قدرت کمتر و صد البته قیمتی کمتر همان کار را انجام می دهد؟ این مسئله مانند این است که برای کشتن یک مگس روی پنجره یک تانک بخرید!

البته این مسئله نه تنها برای نوت ۷ بلکه برای همه پرچمداران صادق است. من از اسمارتفون خودم بیشتر برای زنگ زدن، گوش دادن به موسیقی، پیامک دادن و حتی اجرای بعضی برنامه ها استفاده می کنم، بنابراین انتظار زیادی از عملکرد این گوشی ها ندارم و صد البته نیازی به یک پرچمدار هم ندارم. اما نوت ۷ ویژگی منحصر بفردی نیز دارد:اس پن و اسکنر آیریس. ممکن است این دو ویژگی نکات مهمی برای فروش باشند اما برای نیاز های من بافایده نیستند.

همچنین من از صفحه نمایش بزرگ ۵٫۷ اینچی استقبال می کنم اما گوشی هایی با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی را بیشتر می پسندم. البته چینی ها صفحه نمایش های بزرگ(حتی تا ۶ اینچ در برخی گوشی ها!)  را دوست دارند، بنابراین غیرممکن نیست که شاهد عرضه گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگتر از ۶ اینچ به طور فزاینده باشیم!

۳٫تاچ ویز…

البته صرفا این مسئله را باید سلیقه ای دانست. من طرفدار بزرگ تاچ ویز نیستم. باید گفت که تاچ ویز در طی این سال ها تکامل یافته است. گلکسی اس ۵ را با رنگ آبی زننده را به خاطر دارید؟ در آن زمان، تاچ ویز رابط کاربری زشت و ترکیبی از رنگ های بی نظم بود.

androidpit-samsung-galaxy-s5-06-w782

خوشبختانه تاچ ویز عوض شده و تا حد زیادی بهبود یافته است. هم اکنون می توانیم تفاوت رابط کاربری اس ۶ و اس ۷ را ببینیم و البته نوت ۷ تفاوت های دیگری نیز دارد . از لحاظ گرافیکی تاچ ویز زیباتر شده و در نوت ۷ منو ها کمی تغییر کرده است.

تلاش های سامسونگ را در این زمینه شاهد هستیم اما برای من تاچ ویز همان تاچ ویز است. تجمع رنگ ها نیز کمی عجیب است. همچنان نرم افزار های از پیش نصب شده که خوشبختانه کمی کمتر شده اند را روی تاچ ویز مشاهده می کنیم. البته انتظار این را نداشته باشید که اندروید ۷ را سریع دریافت کنید مگر اینکه سامسونگ کمی در عرضه آپدیت هایش دست بجنباند.

گلکسی نوت ۷ گوشی هیجان انگیزی است ولی من را برای خرید این گوشی به حد کافی وسوسه نکرد. شما چطور؟ آیا قصد خرید این گوشی را دارید؟

[su_button url=”https://www.androidpit.com/why-i-will-never-buy-the-galaxy-note-7″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidpit[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
52 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nokia.king

یعنی نوت هفت رو سرویس کردین خداییش . هیچ گوشی اینقدر مورد حمله نبوده . از همه طرف.ا خبار و مطالب منفی پشت سر هم میاد مقالات و تست های زیر زربین رفته بولد کردن نکات ریز اختلاف سرعت های ثانیه ای .

A.m

دوست عزیز من شخصا طرفدار سامسونگ نیستم و حتی میشه گفت از این شرکت بدم میاد اما واقعا نوت ۷ منو وسوسه کرده که بخرمش!!!!چرا؟چون سامسونگ اونقدر امکانات جالب و وسوسه برانگیز تو این گوشی گذاشته که حتی میتونه نظر افراد حرفه ای رو هم به خودش جلب کنه میشه گفت سامسونگ یکم پیاز داغشو زیاد کرده و باعث شده که این روزا تمام نگاها به نوت ۷ باشه خوب معلومه تو این اوضاع اکثر سایت ها سعی میکنن مشکلات این گوشی رو هم گوشزد کنن تا من و شما از مشکلات یه گوشی ۳ میلیونی آگاه باشیم شاید شما بگین قیمت آیفون و گوشی های سونی هم بالاست اما به نظر من وضعیت اون دوتا با نوت ۷ فرق میکنه چرا که به عنوان مثال مشکلات گوشیای سونی و آیفون دیگه برای همه روشن شده مثلا آیفون و سیستم عامل آی او اس کلا چیزی دارن که اکثر مردم بهش میگن محدودیت اما من بهش میگم سادگی یا گوشی های سونی رابط چندان پر امکاناتی ندارن و به اندروید خام نزدیکن و چندین مورد دیگه اما تو گوشیای سامسونگ هیچ وقت مشکلات مشخص نبودن و همیشه نیاز به یه متخصص دارن تا بتونه مشکلات اون ها رو گزارش کنه

alifarr

جنس بنجل میده تحویل مشتری

منفجرم میشه

قلمش هم گیر میکنه

سرعتش هم پایینه

بازم بگم ؟ :mail:

SAMSUNG FOR EVER

اره برو با اون یکی اکانت هاتم بیا چرت و پرت بگو … به اصطلاح قراره جلو فروش میلیونی این گوشیو بگیری … شتر در خواب بیند پنبه دانه این ترولان در سایت جولان زدند دانه دانه ???

HG

دلیل های بسیاری منطقی این پست رو دوست دارم…..از تاچویز خوشش نمیاد مقاله مینویسه نوت ۷ نمی خرم.

Make it possible

واقعا چرت بود! شما نظر شخصیتو نمیتونی در قالب این سا.یت برای عموم بذاری و حق تخریب یک گوشی یا برند رو ندارید! من ن ظرفدار سونیم ن سامسونگ و ن متعصب هیچ شرکت دیگه ای ولی این کار شما اصلا درست نیست!

Ali Samipoor

با سلام
دوست عزیز بهتر چرا نباید نظر شخصی تو این سایت منتشر بشه مگه شما نظرتو نمی گی اینجا .اتفاقا متن جالبی بود و به نکات جالبی اشاره کرده و البته منظورش کوبیدن نوت ۷ نیست

Gooooogle

ترنجی این چیزا چیه مینویسه /:

ناموسا لاغر بنویسید به خاطر خط و خش پذیر بودن اخه اینم شد دلیل چون گوشی فراتر از نیاز من هست /: در ضمن برای تاچ ویز تم های زیادی هست برا سلیقه های مختلف . یه رابط کاربری هم هست به اسم good lock که فک کنم همین امروز برا نوت ۷ منتشر شد و اون بیشتر شبیه اندروید خام هس قیمت گوشی هم تا دو سه ماه اینده میاد رو ۲ و نیم میاد .
ترنجی دیگه اون ترنجی سابق نیست 🙁 🙁 🙁

MOSTAFA A

:wacko: :yahoo:

Kamix 1353

این حجم از دلایل محکم و منطقی برای نخریدن نوت ۷ بیسابقه است.
یارو هنوز نمیدونه تم های زیادی هست برای نوت ۷ از آبی زننده اس۵ حرف میزنه.فک کنم پرسپولیسیه یارو.آخرش هم متوجه نشدم یارو دلیش برای رابط کاربری چی بود.
امکانات فراتر از نیاز هم یکی دیگه از دلایل منطقی ایشون هست. :scratch:
بیشتر شبیه این بود یه نفر داشته بدون تمرکز فکر میکرده یه نفر دیگه داشته اونها فکرهای در هم رو تایپ میکرده.زیاد جدی نیست مشکل ایشون

Rhasta

دوست عزیز چته بهت برمیخوره
نظر شخصی ی نویسنده هست
یعنی مثلا اقای کمانی یا صدرا یا…. بیان ی نظر بدن ما باید بتوپیم بهش؟؟؟

طرف میانرده بازه
گفت پول زیاد جای گوشی نمیده،استفاده انچنان نداره ازش و….
درباره تاچ ویز هم درست گفت ، بعضیها با این رابط حال نمیکنن،بحث ک سر گرافیک محیط رابط و رنگ بندی فقط ک نیست ، دلایل زیادی میتونه ادم رو ب یک رابط کاربری دیگه جذب کنه (البته خودم بین اندرویدا تاچ ویز رو دوست دارم)

ب نظر بقیه احترام بزاریم حتی اگه خدانکرده متعصبانه باشه

سپاس

Kamix 1353

من بهم برخورده؟جای من فکر کردی؟؟؟؟؟
متن رو بخون بعدا بیا من رو متهم کن.یارو اصلا معلوم نیست چی میگه.میگه چون امکانات بیش از نیاز داره خوب نیست.میگه اس ۵ خیلی آبی بود الان بهتر شده پس نتیجه میگیریم خوب نیست :scratch:

Just Sony ??

با اینا آدم کنار میاد اگه این مشکلات فاجعه وار از سامسونگ نبینیم

البته تا الان سامسونگ نبوده اینا
به گفته فن سامسونگی

Kamix 1353

شما چرا ناراحت شدی عزیزم.شما که سونی یه سوپر غول معرفی کرده واست.بزار ما هم با کوهی از مشکلات به قول شما بمونیم.فقط یه چیزی بازخورد بازار به جنابعالی نشون میده کدوم گوشی موفق هست و ملت اونقدر برای پولشون ارزش قائل هستند تو تمام دنیا که توجه ایی به یه مشت فیلم با منابع عجیب و ساختگی نکنن.اندکی صبر.اندکی صبر.

Gooooogle

سونی ژاپن دوست عزیز میشه ۲ تا از مشکلای اساسی نوت ۷ که غیر قابل حل شدن هست رو بگی ما هم نوت نخریم شاید پشیمون شدیم رفتیم از z2 های معزز که صفحه نمایششو با نوت ۷ مقایسه میکرد بخریم :wacko: :wacko:

beni.chalton

یعنی دیگه انقدر این گوشی قدرتمند هست که به سایت های ایرانی هم فشار اومده دارن واسش این خبرهای بی معنی رو میزارن،حالا چرا من نوت هفت میخوام بخرم؟؟؟چون بهترین پردازنده حال حاضر دنیا روش هست یعنی اگزینوس که خیلی عالی بهینه سازی شده،چون بهترین صفحه نمایش دنیا رو داره،چون بهترین دوربین موبایل رو داره که رقبا خیلی ازش عقب ترن،چون کیفیت صدای بالایی داره،چون کیفیت ساختش و طراحیش حرف اول رو میزنه،چون پشتیبانی سامسونگ عالیه،چون امکانات خیلی خیلی بیشتری داره از برندهای دیگه و و و خیلی چیزای دیگه که نوت هفت رو بهترین گوشی تاریخ موبایل کرده.

illustray

من طرفدار سامسونگ نیستم ولی چرا اینقدر حملات میشه به نوت ۷ فقط یک دلیل بخاطر اینکه نمیتونن شرکت ها باهاش رقابت کنن و به همین دلیل سعی به تخریب دارن
درباره این پست نمیدونم چی بگم ولی با احترامات واقعا چرت بود دلیل ها :negative: :negative: :negative: :negative:

SAMSUNG FOR EVER

میتونم بهت قول بدم که اگر ۱۵ روزه نوت ۷ معرفی شده اینا ۱۵۰۰ تا مطلب چرت گزاشتن که نخرید اون فقط ۱۵۰۰۰۰۰۰ نفر هم سفارش این گوشیو دادن بعد نمیدونم چرا‌این‌مطلب هارو بازم میزارن :wacko: :scratch: :unsure:

Mostafa

من فقط یه دلیل دارم
Redmi not 3 pro فعلی من همه نیاز هام رو براورده میکنه
و نیازی به هزینه دو میلیون و خورده ای نمیبینم
کلا به نظرم خرید گوشی بالای یک و چهارصد اشتباست
چون همه کارهات انجام میشه
با گوشی هایی مثل می۵ و زد ۵ و پی۹ و وی ۱۰ و تا حدودی نکسوس ۶پی همه نیاز های ادم تا دو سه سال براورده میشه
منم نوت ۳ پرو خودم رو تا سه سال عوض نمیکنم

A better life

احساس من اینه نوت ۷ پسرفت داشته تا پیشرفت تو کیفیت
از مشکلات مسخره که سامسونگ واقعا آدم به خنده وا میداره
تمومی فکر کنم نداره
سامسونگ به جای این که فقط به فکر تولید فروش باشه باید رو کیفیت محصولش کار کنه
طرفدار های سامسونگ بیشتر واقع بین باشن تا توجیح کردن های الکی باید قبول کرد سامسونگ فروش عالی داره درس اما در کیفیت هیچ گاه اول نیست
نظر شخصی فروش شرکت مهم نیست مهم کیفیت که واقعا سامسونگ در نوت ۷ به شدت پسرفت داشته

Kamix 1353

مسئول کنترل کیفیت
اینها که نوشتی چه ربطی به مطلب داشت؟ :scratch:
میایی برای تخریب فقط دقت نمیکنی کجا چی بنویسی.اشکال نداره به کامنتهای جنابعالی با محتوای یکسان عادت کردم من به شخصه.همین متن رو کپی از همین متن خودت بگیر هر جا حرف س ادمد بزارش.موفق باشی.

A better life

کامیکس هر کسی جای تو بود کامل بهش متوجه میکردم
چون تو ثابت شده ای به همه فقط سکوت میکنم
ما مثل شما استاد توجیح نیستیم
این یه حقیقت اگر چه تلخ اما واقعیت نوت ۷ پسرفت داشته تو کیفیت

Kamix 1353

داستان تعریف نکن.جوابی نداری ادا آدمهای روشنفکر رو در نیار.فکر کنم بنده هستم تو ۹۹% پستهای سامسونگ ترول بازی در میاره :scratch:
بالاتر عرض کردم خدمتت کارشناس کنترل کیفیت این مطلب چه ربطی داشت به مثلا کامنت تو؟!
خوبی اکثر پنکه های سونی اینه هر وقت حرفی ندارن خودشون رو ملزم میدونن به کامنت گذاشتن.جواب بهشون میدی میگن تو ثابت شده ایی 🙂 معلومه اینجا کیا و از کدوم برند هدیه(جیره) بگیر هستن.راستی سونی لومیاتون مبارک.بهتر نیست بیشتر تو پستهای اون پرسه بزنی؟

SAMSUNG FOR EVER

Better life
خوب چرت میگی اثبات کن یا اگر نمتونی اثبات کنی پس چرت ننویس :yes:

AK_007

دلایلی ک اورده ممکنه منطقی ب نظر برسه
ولی برای صرفا نوت ۷ نیست و برای همه پرچمدارا صادقه
تو تیتر باس نوشته میشد چرا علاقه ای ب خرید پرچمدار ها ندارم
خب برای کسی ک فراتر از نیازاشونه ی گوشی هایی هست ب نام میان رده!
اجبار ب خرید همین ک نیست!

Modarz

خو به ما چه :unsure:

riofarina

خوب علاقه که زیاد دارم برای خریدش ولی پولش نیست البته نه اینکه نباشه فقط اولویت های مهمتری هست تا خرید نوت ۷٫

Milad Awlazadeh

از تاچ ویز خوشت نمیاد نخر نوت۷ رو خب. کسی به زور بهت داده ؟؟؟ در ضمن معلومه فراتر از چیزیه که تو لایقشی . بیشتر شبیه جوک بود تا مقاله. :wacko:

Mostoul

اگه یه مقداری تحقیق بیشتر صورت میگرفت بهتر بود برای نوشتن مقاله این بیشتر تحمیل کردن نظر نویسندس تا دلیل اوردن ولی در کل خسته نباشید
ممنون

REZA

اگه گوشیو یک سال یا یک و نیم سال بعد بخریم این دلایل دیگه وجود ندارن،قیمت خوب میشه!قدرت نسبت به قیمت ارزشش و داره،کلا من خودم حاضر نیستم این همه پول بدم واسه پرچمدار،ولی خوب بعضیا هستن مشکلی با پولش ندارن،

Ramin 8890 gamer

بچه ها بیایم منطقی باشیم
تقریبا همه ی امکانات نوت رو اس ادجم داره
به جز تایپ سی و عنبیه
اچ دی آرم چیزی نیست که دلیل خرید محسوب شه
تغییر رزولوشنم با resolution changer حله
در کل به نظر s7 edge بهترین گوشی حال حاضره و قیمتشم نسبت به امکاناتش خوبه
همچنان منتظر v20 هستیم ما…

Blue Tech

رامین جان دوست منطقی من
جدا S-Pen رو از USB type C کمتر میدونی که حتی اسمش رو نیاوردی!؟ :wacko:
عجیبه کسی راجع به سری‌ نوت نظر بده و‌ حرفی از اس پن نزنه

Ramin 8890 gamer

داداش s pen اصن کلن جداس
نوت دارا اینو خوب میدونن
خودم نوت ۵ دارم الان
منظورم این بود که برای اکثر گیک ها s7 edge گزینه بهتریه در برابر قیمت
اونایی که s pen کار میکنن اصن جدان فداتشم

Blue Tech

میدونم جون میدن براش رامین جان ولی برای کسی که میخواد گوشی بگیره بالاخره یک امتیازه دیگه
تعداد نوت دارا که ثابت نمی مونه هی اضافه میشه :rose:

mohsen titan

دلایل من واسه خرید گوشی بترتیب ۱- باطری ۲-دوربین ۳-صفحه نمایش ۴- صدا بقیه چیزا هم اولویت اخر هستن به نظرم نوت۷ همه موارد رو بطور عالی داره تنها چیزی که نمیدونم چرا توش بهترین نیست صدا هست

Ho3ein

طرفدار سامسونگ نیستم ولی نویسنده یکم زیادی سخت گیرانه نظر داده

البته نوت ۷ نسبت به نوت ۵ هم پیشرفت داشته هم پسرفت ولی اینجور نظر دادنیو قبول ندارم شخصا

mostafa panahi

سلام به جگوار عزیز
اینم نقد و بررسی تخصصی و چندین روزه بود یا فقط یه نظر معمولی ؟ :heart:

JAGUAR

ناموسن مقاله رو خوندی :))

milad beyk

واقعا خوب گفت…
٣.تاچ ویز…
:negative:

Malikhani98

این که همه میخوان بکوبوننش یا زور میزنن که توش سه تا ایراد بیخود پیدا کنن خودش نشان از موفق بودن این گوشیه خوش به حال صاحبای این گوشی منم به زودی میخرمش ایشالا

alifarr

سوارخ موش هزار تومان فروشی شب بخواب صبح بیدار بشو هر روز یه نقص جدید نوت ۷

Kamix 1353

سلام سرهنگ
خیلی خیلی بامزه بود کامنتت و با ربط به پیام دوستمون.چی میزنی؟

Malikhani98

خدایی خودت فهمیدی چی گفتی؟ به هر حال من که خودم نوت ۵ دارم عااالیه حالا فکر کن کارت sd و ضد آب بودن هم بهش اضافه شه واقعا بهتر این مگه میشه مگه داریم؟

smarter phone

قطعا اونی که این مقاله رو نوشته ضد سامسونگه؛ اینکه عنوان کنی نیستم کافی نیست؛
سامسونگی که این همه تلاش میکنه برای بهتر شدن گوشیهاش قطعا قابل احترامه؛ وانگهی شما وقتی میخوای یک گوشی بابهترین صفحه نمایش بین تموم گوشیها؛ و بهترین دوربین موبایل موجود ؛ با قلم فوق العاده؛ با امکانات فوق العاده ای مث ضد اب بودن و … و… داشته باشی ؛ قاعدتا باید سر کیسه رو شل کنی رفیق!!
لازم به اسم اوردن نیس ولی همه میدونیم گوشی دیگه ای هست که نصف امکانات نوت ۷ رو نداره ولی گرونتره!!
پس همه به احترام نوت ۷ برمیخیزیم ؛ دوستان لطفا از حسادت نقد بی منطق نفرمایید.. قطعا بر هر گوشی ایراداتی هست پس لطفا انتقاد درست بفرمایید

Ramin 8890 gamer

واقعا نسبت به قیمت نمیصرفه
حتی با اینکه خیلی شاخه
حتی با ۲٫۵ هم نمیتونم کنار بیام 😐
نهایتا ۱۹۰۰ با گاردو اینا کلن ۲
با این حساب با این که گوشی خوبیه و از بس موفقه که همه واسش بامبول در میکنن باز یا v20 یا s7e
خواهشا ترول نباشیم چون سودشو اونا میکنن وقتشو ما میذاریم
در کل به نظرم اونی که خوبه رو باید خرید و لذت برد
جنگ و دعوا نداره دیگه 🙂
#مهربون_باشیم

Malikhani98

آدم برا چیزی که حالشو خوب کنه کارشو راه بندازه تو هر شرایطی بهترین باشه هر چقدر پول بده بازم ارزششو داره

Ramin 8890 gamer

برادر شما چیکار میکنی با گوشیت که فقط نوت ۷ میتونه انجام بده ؟
کدوم نیازتو s7 edge نمیتونه راه بندازه و نوت ۷ میتونه ؟؟
الان دقیقا کجا s7 edge به وضوح بهتر از s7 edge ؟؟؟
در هر صورت شما برو نیازاتو با note 7 برآورده کن… مبارکت باشه

mehdi_ss190

اگر مینوشت بخاطر خش پذیری صفحه نمایش منطقی تر بود

SAMSUNG FOR EVER

هر چقدر فکر میکنم فاز این مطلب و نویسنده رو درک نمیکنم‌…. نمیدونم اخه این مشکلا چه ربطی به‌ما دارن طرف از تاچ ویز که سلیقه ای بد میگه بعد دوستان با ۱۰ تا اکانت میان میگن هر روز یه گند از Note 7 درمیاد :wacko: :wacko: لطفا دیگه این مطالب چرت و پرت که واقعا اتلاف وقت خوندنشون رو نشر نکنید … :rose:

Blue Tech

اههههههه
خوب شد گفتی خارجی ها مثله ایرانی ها بنجل نمیگیرن
پس واسه همینه که اچ تی سی هر روز داره ور شکسته تر
اس ۷ اج از ۶اس هم فروشش بیشتر شده تو آمریکا ولی‌اچ تی سی روز به روز‌ داره ورشکسته تر میشه

AliGH002

نوت۷ به نظرم داریم زیادی بهش بونجول میچسبونیم???
جدا از همه. ی این نظرات و حرف ها نوت ۷ داره زیر حملات سایبری نابود میشه

milad danesh

همه میدونن فعلا نوت ۷ بی رقیبه پس این حرفا اصلا مهم نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید