حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر تبلیغاتی گلکسی فولدر ۲ منتشر شد؛ رونمایی در آینده‌ای نزدیک

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

ماه پیش بود که سامسونگ، تاییدیه TENNA برای تلفن هوشمند تاشوی گلکسی فولدر ۲ را دریافت کرد که خبر از عرضه درطی ماه‌های آتی را می‌داد؛ تلفن هوشمندی تاشو که یادآور مدل‌های تاشوی بسیار موفقی مانند RAZR 3 موتورولا است. حال امروز دو تصویر تبلیغاتی از این تلفن هوشمند در فضای وب منتشر شده که ظاهر این دستگاه را به شکل واضح‌تری نشان می‌دهد. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

Promotional-images-for-the-Samsung-Galaxy-Folder-2 (1)

براساس اطلاعات موجود در وبسایت TENNA، تلفن هوشمند گلکسی فولدر ۲ به یک صفحه نمایش نه‌چندان بزرگ ۳٫۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ مجهز شده است. همچنین، چیپست بکار رفته در این محصول از نوع اسنپدراگون ۴۲۵ بوده که درحقیقت یک پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتزی با پردازنده گرافیکی ادرنو ۳۰۸ می‌باشد. استفاده از دوگیگابایت حافظه رم را نیز از یاد نبرید. حافظه داخلی این دستگاه نیز ۱۶ گیگابایت بوده اما امکان ارتقای آن به کمک کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت نیز وجود دارد. دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو، باتری ۱۹۵۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۶٫۰ به طور پیش‌فرض از دیگر ویژگی‌های این محصول است. خوشبختانه این تلفن هوشمند به صورت دو سیم کارت روانه بازار خواهد شد و برای افرادی که به دنبال چنین ویژگی هستند گزینه خوبی به شمار می‌رود. درکل این‌ها مشخصات نهایی دستگاه هستند و تنها چیزی که هنوز مشخص نیست، قیمت و تاریخ عرضه به بازار است.

Promotional-images-for-the-Samsung-Galaxy-Folder-2

نظر شما چیست؟ شما درباره گلکسی فولدر ۲ چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Folder-2-promotional-images-surface-Android-powered-clamshell-soon-to-be-official_id84597″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Iranian_mind00

چه تصاویر ضایع و بی کیفیتی
مطمئنید فیک نیست ؟

کتیبه سپید

به نظرم بهتره فناوری صفحه خاموش نوت رو به نوعی روی در گوشی (پشت صفحه) پیاده کنه. درسته قلم نداره ولی ساعت و تماس هایی که جواب ندادیم رو که می تونه نمایش بده. بعضی از گوشی های تاشوی نوکیا چیزی شبیه این داشتن (۶۶۰۰ یا ۷۵۱۰)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs