حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷ برای وان پلاس One پورت شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

تنها یک هفته از پخش خبر منفجرشدن یک گوشی وان پلاس One در حین شارژ شدن می‌گذرد اما حالا خبر بهتری در مورد این نسل اول قاتل پرچم‌دار منتشر شده است. در کنار دو گوشی قدیمی نکسوس ۴ و نکسوس ۵ که به تازگی نسخه ی پورت شده‌ی آزمایشی سیستم‌عامل اندروید ۷ برای آن‌ها آماده‌شده اکنون این نسخه‌ی پورت شده برای اولین محصول شرکت وان پلاس هم از راه رسیده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید

درحالی‌که نسخه‌های پورت شده‌ی نکسوس ها مشکلاتی داشتند اما افرادی که این نسخه را بر روی وان پلاس One امتحان کرده‌اند می‌گویند که تمام امکانات اصلی گوشی بدون مشکل عمل می‌کنند؛ هرچند که مشکلاتی هم وجود دارد اما با توجه به اینکه تنها چند روز از انتشار اندروید ۷ نوقا می‌گذرد مجددا باید جامعه‌ی هکرها را تحسین کرد.

توسعه‌دهندگان XDA در مورد این آپدیت که مستقیما از ریشه‌ی اندروید خالص تولیدشده می‌گویند تقریبا همه امکانات در این نسخه کار می‌کنند اما یکی از مشکلات مشخص این نسخه هنگام ضبط ویدئو مانع فیلم برداری می‌شود، مشکل دیگر کار نکردن صفحه‌کلید اصلی گوشی است که کاربران می‌توانند از اپلیکیشن های صفحه‌کلید دیگر تولیدکنندگان استفاده کنند.

احتمالا اطلاع دارید که وان پلاس One به بالاتر از اندروید ۶ مارشملو به صورت رسمی به‌روزرسانی نخواهد شد؛ بنابراین اگر شما هم بی‌قرار و مشتاق اندروید نوقا هستید از این راه می‌توانید به آن برسید؛ اما فراموش نکنید که این نسخه با تجربه‌ی اندروید نوقا رسمی و خالص در پرچم‌داران جدید فاصله دارد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی مربوط به این رام پورت شده مراجعه کنید.

nougat-oneplusone

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-One-already-has-a-decent-port-of-Android-7.0-Nougat_id84586″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

برای ام۸ نمیزنن?؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش