حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو زد پلی در GFXBench رویت شد: صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی، اسنپدراگون ۶۲۵ و سه گیگابایت رم

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

انتظار می‌رود که موتورولا در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) از گوشی جدید خود با نام موتورولا موتو زد پلی (Motorola Moto Z Play) رونمایی کند. به‌تازگی این گوشی در بنچمارک GFXBench رویت شده و بیشتر مشخصات آن تایید شده است. موتو زد پلی دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی، SoC اسنپدراگون ۶۲۵ و سه گیگابایت رم خواهد بود. در ادامه همراه ترنجی باشید تا با مشخصات سخت‌افزاری این گوشی آشنا شویم.

motozp

موتو زد پلی به یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل مجهز خواهد شد. همچنین این گوشی، دارای سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای با فرکانس دو گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۵۰۶ مجهز خواهد شد. شایعه‌های اولیه می‌گفتند که موتو زد پلی به SoC اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز خواهد شد؛ GFXBench نیز آن را تایید کرده است.

با توجه به آزمایش بنچمارک GFXBench، موتو زد پلی دارای سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی خواهد بود. همچنین دوربین عقب آن ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن برای ثبت تصاویر سلفی، ۵ مگاپیکسلی است. شایعه‌های قبلی، به مجهز شدن این گوشی به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرده بودند. از مشخصات دیگر موتو زد پلی، می‌توان به اسکنر اثرانگشت و سیستم‌عامل اندروید ۶.۰.۱ به‌صورت پیش‌فرض اشاره کرد.

مشخصاتی که در GFXBench قرار دارد، با مشخصاتی که چند ماه پیش در AnTuTu رویت شد، برابری می‌کند. موتو زد پلی، احتمالا در ماه اکتبر یا ماه بعد آن عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه با قیمت ۴۴۶ دلاری به‌فروش می‌رسد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Motorola-Moto-Z-Play-is-run-through-GFXBench-with-5.5-inch-screen-SD-625-SoC-and-3GB-of-RAM_id84593″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی