حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهانه‌گیری از عملکرد نوت ۷ کافی است

نوشته

7 سال قبل | 77 دیدگاه | مطالب ترنجی

گلکسی نوت ۷ بهترین گوشی جدید معرفی‌شده‌ی امسال است و با کنار زدن سامسونگ S7 Edge به محبوب‌ترین گوشی تابستان تبدیل‌شده؛ اما شهرت زیادی موجب شده توجه و دقت زیادی هم به این گوشی جلب شود و این هفته اتهامات بسیاری در مورد عملکرد ضعیف در دنیای واقعی به این گوشی وارد شده؛ اما تحلیلگر وب‌سایت theverge بعد از ده روز کار مداوم با این گوشی به معتقد است: ” بنچمارک ها دروغ می‌گویند و این گوشی مشکل عملکرد ندارد”

روز دوشنبه کاربران وسواس به عملکرد در XDA نتایج تست بنچمارک و ارزیابی این گوشی را منتشر کرد و نشان داد نوت ۷ کندتر از HTC 10 و وان پلاس ۳ عمل می‌کند. تقریباً همزمان با این نتایج آزمون سرعت دیگری از تقابل نوت ۷ و آیفون ۶S منتشر شد که نشان می‌داد در شرایط واقعی باز و بسته کردن پشت سرهم اپلیکیشن ها آیفون سریع‌تر عمل می‌کند. در دنیای اینترنت طبیعتا همان طور که قابل پیش‌بینی بود این نتایج سروصدای زیادی به پا کرد و بسیاری نسبت به پرچم‌دار جدید سامسونگ بدبین شدند.

اما ماجرا اینجا تمام نمی‌شود در ادامه با ترنجی همراه شوید.

نویسنده‌ی این مطلب هم قبلاً به بنچمارک ها اعتماد زیادی داشته است. این تست ها تلاش می‌کنند شرایط شبیه‌سازی شده نزدیک به واقعیت را برای آزمودن گوشی‌ها فراهم کرده و امتیازی را به آنها اختصاص دهند با این حال حتی اگر این تست ها در شرایط معناداری عملکرد گوشی‌ها را آزمایش کنند همیشه ممکن است اختلاف عددی امتیازها بیش از حد مهم جلوه کنند.

به عنوان مثال بر اساس نتایج تستی که XDA منتشر کرده، نوت ۷ مرورگر کروم را در ۰٫۴۹۳ ثانیه اجرا می‌کند درحالی‌که HTC 10 سریع‌تر و در ۰٫۲۹۸ ثانیه موفق شده این اپلیکیشن را اجرا کند. خب این نویسنده به صورت حرفه‌ای و مسئولانه همین آزمون را بر روی این دو گوشی‌ به علاوه ی وان پلاس ۳ تکرار کرده ولی تفاوت چشمگیری را مشاهده نکرده؛ حتی در برخی مواقع نوت ۷ سریعتر نیز بوده است. در هر حال با انجام این تست به وسیله ی اپلیکیشن های مختلفی از جمله مارکت گوگل پلی، Gmail، Hangouts و دیگر اپلیکیشن های مشترک در تمامی تلفن‌های اندرویدی نیز نتیجه‌ی محسوسی برای نویسنده حاصل نشده و معتقد است تمامی برنامه‌ها در این سه گوشی یعنی نوت ۷، HTC 10 و وان پلاس ۳ تقریباً با سرعتی برابر اجرا می‌شوند و تفاوت معناداری بین سرعت آن‌ها مشاهده نکرده است. ضمناً باید به این نکته دقت کنید که این متخصص همزمان باهم به این سه محصول دسترسی دارد و می‌تواند آن‌ها را تست کند ولی شما فقط یکی از این محصولات را خریداری می‌کنید و نمی‌تواند این مقایسه را برای گوشی خود اجرا کند.

تنها سؤالی که در مورد یک گوشی هوشمند باید به آن توجه کرد این است که آیا عملکرد آن برای کاربر به اندازه‌ی کافی روان، سریع و قابل پیش‌بینی است یا نه؟ اگر درباره نوت ۷ بخواهیم به همین سوال پاسخ دهیم باید گفت که نه در همه موارد بی‌نقص عمل نمی‌کند اما باید توجه داشت که تا به حال هیچ گوشی اندرویدی که در این زمینه بی‌نقص باشد ساخته نشده. به علاوه باید به خود اپلیکیشن ها هم توجه داشت که در آن حوزه دیگر سامسونگ تقصیری ندارد، به عنوان مثال اپلیکیشن توئیتر اندروید واقعاً افتضاح است و این موارد تنها به پیچیدگی موضوع اضافه می‌کند.

با دقت و توجه بسیار زیاد مطمئناً بالأخره موفق خواهید شد چند عیب کوچک از عملکرد نوت ۷ را پیدا کنید اما اگر می‌خواهید آن قدر دقت به خرج دهید مطمئناً شما از هر چیزی می‌توانید ایراد بگیرید.

احساس واقعی کار با نوت ۷ نه تنها با کندی همراه نیست بلکه کاملاً هم رضایت‌بخش است. نویسنده به تحلیلگران توصیه کرده اگر دنبال سوژه‌ای واقعی برای نقد عملکرد هستند به سراغ Moto G4 و برنامه‌ی دوربین Xperia Z5 بروند تا با مفهوم واقعی کند بودن آشنا شوند؛ نوت ۷ هیچ مشکلی ندارد.

عملکرد یکی از تفاوت‌های عمده بین گوشی‌های میان رده و پرچم‌دار است، بله این موضوع بسیارم مهم است و باید گفت که نوت ۷ در زمینه سرعت عملکرد نمی‌تواند تفاوت معناداری ایجاد کند اما برای محصولی مثل نوت ۷ که از طراحی بی‌نظیر، صفحه نمایش عالی، دوربین و باتری قدرتمند بهره‌مند است و در کنار همه این امکانات ضد آب هم هست، مطمئناً سریع‌تر نبودن ایراد مهمی محسوب نمی‌شود. حتی کاربران XDA هم ناچار به اعتراف شده و مقاله‌ی دیگری درباره دیگر ویژگی‌های مهم این محصول نوشته و نشان دادند که چرا نوت ۷ یک گوشی بی‌نظیر است.

[su_button url=”http://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/8/26/12660064/samsung-galaxy-note-7-performance” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
77 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa panahi

گوشی عالیه اما وقتی یه نویسنده از یه طرف خاصی طرفداری میکنه اون مقاله از چشم من به شخصه میوفته
حالا هر چقدرم واقعیت رو بگه

Kamix 1353

هر چقدر واقعیت رو هم بگه باز هم فایده نداره؟عجب.

JAGUAR

۹۰ درصد سایت های تکنولوژی و خبرگزاری ها گلکسی نوت ۷ رو بهترین گوشی جهان معرفی کردن پس همشون باید از چشم شما بیفتن.
Cnet
techradar
the verge
نیویورک تایمز
و…

A better life

جگوار جان
زمون اس ۶ که مشکلات فاجعه وار بود بیشتر سایت بهترین دونستن
مهم تجربه کاربر
نه چند سایت
که هر کدوم یه چیز میگن
البته نوت ۷واقعا گوشی کاملی

JAGUAR

better life
بله هیچ چیز جای تجربه کاربر رو نمیگیره اما برسی سایت ها و نظرات کارشناسی اون ها میتونه مکمل باشه خرید بهترین محصول
وقتی اس ۶ و اس ۶ اج معرفی شدن گوشی بهتر از اونا نبود.
من به شخصه هیچ وقت نسبت به هیچ سایتی دید بدی نداشتم همیشه از هر گوشی تعریف شده توسط سایت های معتبر به نظرم واقعیت بوده و هر گوشی هم تخریب شده جز واقعیت چیزی نبوده.
این سایت ها روزانه میلیون ها بازدید کننده دارن با کارشناسایی که سال ها تخصص دارن تو این حوزه و دیدگاه اون ها بسیار مهم و تاثیر گذاره.

mostafa panahi

چرا شما سریع موضع میگیرین ؟
من منظورم مقاله هایی مثل اینه نه نقد و بررسی های تخصصی

mostafa panahi

در ضمن منظورم به سایت نیست
حالا خوبه اول نظرم گفتم نویسنده…
البته حق بهتون میدم فکر میکنید همه ی فن های سونی مثل همن

JAGUAR

آقای پناهی من نظر شما رو نقد کردم و جواب دادم.
این مقاله هم برایند برسی تخصصی و ۱۰ روزه سایت معتبر the verge هست

amin69

افتضاح سامسونگ … :negative:

mostafa panahi

تو خود مقاله طرف به خودش اشاره میکنه یعنی یه نفره
و ایشون به نویسندس که نظر خودش رو گفته حالا هر جایی بزاره
در ضمن من خودم به عالی بودن نوت هفت اشاره کردم
من فقط نظرم رو گفتم که یه مقاله مثل این رو دوست ندارم حالا ممکنه که مثلا نقد و بررسی همین سایت رو دوست داشته باشم
فکر نکنم نیازی به نقد داشته باشه نظرم
به هر حال موفق باشید

Nokia.king

داداش نظر نیست طی ده روز برسی دقیق . نه براساس چندتا تست و تو یوتیوب . ده روز دستگاه زیر تست بوده بعد شما میکی نظر داده ؟؟ مگه مثه فن های فلان شرکته که با شلوارک روی مبل درحال خوردن کافی میکس تز میدن ?

Mordred-Ox

ولی خداییش صفحش راحت خط بر میداره
لطفا کسی هم تا مدرک معتبر با ویدیو نیاورده که خلافش ثابت شه این زیر فحش نده
جز قضیه خش گوشی خیلی خوبیه
بعد دوستانی که زد ۵ دارن،سرعت دوربین بعد از کل اپدیتا چقدر بهتر شده؟مثل ایکس شده؟یکی تو خونه میخواد گوشیشو عوض کنه گفتم پریمیوم بگیره میخوام نتونه بهم گیر بده

A better life

Mordred
قطعاً جز بهترین های بازار
پریمیوم
از نظر کیفیت فوق‌العاده
صفحه نمایش که حرفی واسه گفتن نمیزاره
دوربین تا پارسال بهترین بود حتی بهتر شده با اپدیت های سونی
بقیه موارد که اصلا نیاز گفتن نداره
بلند گو استریو باتری

Hamid Reza

سرعت باز کردن ایکس خیلی کوچولو بیشتره ولی سرعت عکاسی و باز کردن گالری تو ایکس سریعتره ۱۰۰ تومن بیشتر بزار ایکس بگیر 😉

Just Sony ??

مطمئناً سریع‌تر نبودن ایراد مهمی محسوب نمی‌شود

ما که چیزی نمیگیم
وقتی که معرفی شد این فن های سامسونگی بودن که میگفتن
بهترین گوشی تاریخ
ابر پرچمدار این چیزها
بقیه برن بوق بزنن

اما در کل گوشی کاملی به خصوص اونایی که به قلم علاقه دارن

Kamix 1353

خوشت بیاد یا نیاد الان چند ساله بهترینهای اندروید رو سامسونگ میزنه.یه پکیج کامل تقریبا.هر چیزه جدیدی رو در اولین فرصت رو گوشیهاش میاره.
راستی میگم لومیا۹۲۰ سونی مبارک باشه.ایشاا… بتونه دیگه با این یکی قله های موفقیت رو فتح کنه.

Blue Tech

بلاخره یکی حرف دل ما رو زد که با وجود اون همه برتری ، امکانات و ویژگی خاص چند میلی ثانیه کندی در عملکرد اصلا مهم نیست و بچشم نیاد
البته همون چند میلی ثانیه کندی هم تو نسخه اگزینوس وجود نداره
اما در کل از عملکردن نسخه ی اسنپ راضی نیستم واقعا ضعیف بوده در برابر بقیه ی اسنپ ها و این نشون میده که سام هنوز بهینه سازی لازم رو در تاچ ویز انجام نداده
در کل امیدوارم آپدیت نوقا برای نوت ۷ مثله آپدیت نوت ۵ به مارشمالو همراه با افزایش چشمگیر سرعت و روونی باشه تا مشکل ناچیز نسخه ی اسنپ هم حل شه
ولی برام جالبه که سامسونگ انقدر خوب کار کرده که سایتی مثله the verg که همیشه از مدافعان آیفون بوده اینجور تحسینش میکنه و ازش دفاع میکنه

SAMSUNG FOR EVER

اره منم در عجبم که The Verge که طرفدار بی چون و چرای apple هست اومده و داره از سام دفاع میکنه درباره ی این چرت و پرت هااا :scratch: :scratch: :wacko: :wacko: :wacko: :unsure: 🙁 :unsure: :unsure:

far_zad

دوست گرامی

far_zad

دوست گرامی

وقتی شرکت arm میاد بهترین معماری چینش هسته ها رو تحت عنوان بیگ لیتل معرفی میکنه و هنوز با گذشت سالها معماری بهینه تری برا اندروید وجود نداره پس جای هیچ شکی نیست که این معماری فعلا بهترینه.
کوالکام بالاخره بعد سالها بازی با کلاک هسته ها تو سری اسنپ ۸۰۰ اومد تو ۸۱۰ و ۸۰۸ از این معماری استفاده کرد. البته به دلیل نداشتن تجربه و دانش کافی تو این زمینه مشکلات گرما گریبانگیر شد و مجبور شد تو اسنپ ۸۲۰ برگرده به معماری سنتی خودش.
معماری بیگ لیتل از نظر تقسیم وظایف تو سیستم عامل، مصرف انرژی بهینه تر عمل میکنه. سامسونگ موهاش رو تو آسیاب سفید نکرده این چند سال. تونسته به بهترین شکل از ظرفیت های این معماری استفاده کنه و حتی هسته های اختصاصی خودش رو با همین معماری ترکیب و عملکرد بسیار خوبی رو داشته باشه.

نکته بعدی اینکه نوت۷ های اسنپ همشون رام های اختصاصی اپراتورهای آمریکایی رو دارن که با توجه به نصب نرم افزارهای پیش فرض کلا این نوع گوشی ها کند هستند. اگه مدل اسنپ با رام بین المللی بود اون وقت این کند بودن تو نسخه اسنپ هم وجود نداشت.

Blue Tech

ممنونم از اطلاعاتتون :rose:

Ari khan

البته اقا فرزاد اسنپ۸۲۰ هم تحت معماری big.littleساخته شده ها..دو هسته ضعیف و دو هسته قوی البته با یه معماری و یه نوع هسته :yes: :rose:

jaredy

:)))))
چه مقاله پوچ و بچگانه ای از th verge انتظار نداشتم دیگه!
دوربین زد۵ و موتو جی ۴ کنده! دلفین‌ها هم صحبت میکنن حین پرواز. ترنجی ام مطالب مفید میزاره تو پست هاش همیشه و مطالبش ترول پسند نیست تیتر هاشم زرد نیست. نویسنده این مطلب خارج از دو حالت نیست یا مریضه یا نماینده سامسونگ.
هرکسی مایل بود هم براش ویدیو میگیرم میفرستم از سرعت باز شدن اپ دوربین زد۵ و اکسپریا ایکس! عکس گرفتنش! سیو کردنش فوکوس کردنش همه چی سریع انجام میشه! بنظرم برای مثال کندی باید همون HTC10 یا LG5 و HUAWEI P9 رو مثال میزد! واقعا متاسفم که دیگه به بررسی سایت ها هم نمیشه اطمینان کرد همه جا شده پول و سیاست

jaredy

در انتظار تایید! چیش دقیقا رفت در انتظار تایید؟ اسم ترنجی آوردم بخاطر این؟ آزادی بیان در حد جلبکهای دریایی! انتقاد پذیری صفر

SAMSUNG FOR EVER

در اصل ترول پذیری صفره که نظرتون میره تایید :yes: :yes:

REZA

دوست عزیز اروم باش.کسی توهینی به شما کرده مگه؟
از سونی انتقاد کرده،اصن ولش کن کندی ماله منه خوبه؟!!

Kamix 1353

J
سکته نکنی یه وقت :whistle: وجدانا شما خیلی جالب هستید :whistle:

beni.chalton

قشنگ گفت بعضی از سایت ها پول گرفتن تا نوت هفت رو خراب کنن،نوت هفت بهترین گوشی تاریخ موبایل هست که تکنولوژی دیده اینو من نمیگم همه سایت های معتبر هم این حرف من رو زدن،ولی این یه تیکش خیلی زیبا بود
(اگر دنبال سوژه‌ای واقعی برای نقد عملکرد هستند به سراغ Moto G4 و برنامه‌ی دوربین Xperia Z5 بروند تا با مفهوم واقعی کند بودن آشنا شوند؛ نوت ۷ هیچ مشکلی ندارد)
یعنی سونی رو پودر کرد،حالا به همه ثابت شد که نوت هفت بهترین در هر زمینه هست.

Kamix 1353

بیچاره ن و یسنده theverge.الان جیره خوار میشه :mail:
اندکی صبر.اولین آپدیت خیلی چیزا رو تغییر میده.مخصوصا اگه رو نوقا بره این گوشی.فقط یکم صبر.

riofarina

اصلا نوت رقیب نداره که با گوشی دیگه ای مقایسه بشه!!!
کسی که بخواد نوت بگیره هیچ انتخاب دیگه ای ندراه بغیر مدل پاینتر نوت.
و حقیقت اینه هیچ گوشی به کاملی سری اس و نوت سامی وجود نداره

JAGUAR

با فروش رویایی گلکسی اس ۷ رقبا چشم دیدن موفقیت سامسونگ در نیمه دوم ۲۰۱۶ رو هم نداشتن و برای ضربه زدن به سامسونگ چه کاری بهتر از تخریب پرچمدار نیمه دوم اون در کانال های یوتیوب و شبکه های اجتماعی.
خوشحالم که سایت های بزرگ و کارشناسان جهانی مهر تاییدی بر نوت ۷ و زدند و لقب بهترین گوشی اندرویدی تا به امروز و بهترین نوت تاریخ رو به اون اعطا کردن.
لقبی که بدون شک بجز نوت برازنده هیچ چیز دیگری نیست

Mohammad Reza

مهم ترین نکته اینه که یه گوشی توی بیش تر زمینه ها عملکردی خوبی داشته باشه که S7edge و note7 این مزیت رو دارن. یه پکیج کاملن هم از نظر کیفیت صفحه هم از نظر دوربین هم از نظر سرعت و… هیچ مشکل شاخصی توشون وجود نداره که کیفیت تجربه ی کاربری رو خراب کنه.برای من مهم ترین نکته همینه.

امیرشایان

از نظر من تمام فیلمها و بررسی ها و مقالات و خلاصه هرچی هست رو میتونیم چرت در نظر بگیریم
آمار فروش گوشی های سامسونگ از s7 , s7 edge بگیر تا فروش و پیش فروش note 7 که تا چند وقت دیگه آمار فروشش به صورت رسمی ارائه میشه فقط فقط میتونه بیانگر این باشه که باقی برندهای اندرویدی هیچ حرفی واسه گفتن ندارن به هرحال فقط شمایی که اینجا کامنت مینویسی که مصرف کننده نیستی تعداد شما نهایتا تعداد انگشتهای یه دسته هرچی هم دوست دارید بنویسید زیاد مهم نیست ….
#آمار #فروش #خیره #کننده
#سکوت #دیگران

Kamix 1353

امیر جان
اشاره ظریفی هم داشتی به اکانتهای فیک.به تعداد انگشتان یک دست :yes:

امیرشایان

به هرحال همیشه هستن افرادی که فقط هستن …

Darkgroom

آمار فروش معیار خوبی نیست بنظرم

alifarr

الان دقیقا کجاییید ؟ :whistle:

عجب آب سردی ریخت روی شما سامسونگ شرکت#دزد#فریبکار#سامسونگ#

Nokia.king

اب سرد ؟؟ نوشته گوشی سرعتش بالاس مشکلی نداره کندی فقط تو دوربین سونی هست. آب سردش کجاس ،؟؟

Kamix 1353

چطوری امین۶۹۷

SAMSUNG FOR EVER

Amin697
سلام‌میرسونه خدمتتون فقط جواب نمیده که ریاا نشه :whistle: :whistle:

Blue Tech

خوشگلم شما تو چنتا پست پیش همینو گفتی بعدشم که چنتا سند برات آوردم رفتی تو سایلنت
مثله اینکه شمام مثله اس ۶ آلزایمر داری رو سر هر پست ریلود میشی
https://toranji.ir/%d9%85%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%85-%d9%86%d9%88%d8%aa-7-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/

Ho3ein

دوربین زد۵؟ کند؟ :)))) من دیگه حرفی ندارم
طراحی خارق العاده که درسته ولی این طراحی از اس ۶ تا الان همین بوده و یا گوشی از پشت لبه هاش خمیده شده یا از جلو انقد نباید اغراق کرد
در عالی بودن دوربینش هم شکی وجود نداره
باتری هم که حرف نویسنده درسته
البته اینجور بررسی و نقدایی که طرف داره از یه برند طرفداری میکنه رو شخصا نمیتونم قبول کنم

الان یه سوال
گفتن عملکرد تو تغییر رزولوشن تغییر نمیکنه یادمه بعضی از ترول ها میگفتن خدا تا میره رو بنچمارک و …
پردازنده هم همون پردازنده نوت ۵ و الی آخر هست
صفحه نمایش هم که خش پذیریش شدیدا افزایش پیدا کرده
الان مصرف کننده واقعا چرا باید به جای نوت ۵ نوت ۷ بگیره؟بخاطر سنسور عنبیه و باتری بهتر باید چندصدهزار تومن اضافه بده؟

البته من منتظر بررسی ترنجی میمونم که ببینم چطوریاس نوت اما واقعا نوت ۵ بسیار بیشتر به دلم نشست تا ۷

m@93

این گوشی تو تست سرعت که پرچمدار سوتی و الجی و htc رو شکست داده – تو تست باتری هم از همه این گوشی ها و بقیه شارژدهی بهتری داشته تو تست صفحه نمایش هم دمای رنگ صفحه نمایش از این گوشی ها بهتر بوده کنتراست بیشتر تو بیشتر ازمایش ها نتیجه بهتری گرفته برید فون ارنا ببنید سوتی چه دمای رنگ افتضاحی داره :negative:
امکاناتی مثل قلم هم که هیچ کدوم ندارن پس این گوشی بهترین گوشی اندرویدیه
ایناهم میان ایراد میگیرن از حسادن (پنکه های برند others سوتی ) چون تو تمام این زمینه ها شکست خوردن :yahoo:

Ho3ein

بله شما درست میگی :)))

m@93

معلومه که درست میگن من باسند و مدرک حرف میزنم برو خودت تو یوتوب ببین
شما هم یه دوش اب سرد بگیر سوزشت بخوابه :whistle:

m@93

معلومه که درست میگن من باسند و مدرک حرف میزنم

Amir.M98

باشه،همین مونده بود تو بگی کدوم گوشی بهترین گوشی اندروییدی هست واسه ما

Modarz

تو شعور نداری دست خودت نیست
یعنی شعور احترام به سلیقه دیگران رو نداری
واقعا برات متاسفم

Amir.M98

خیلی جالبه،کند بودن چند ثانیه ای و خط و خش برداشتن تو سطح پایین مقیاس موهس عجب سر و صدایی کرده،چرا چون سامسونگه!!واقعا چرته این مقدار حساسیت،چیزی کم نداره که گوشی ها،سر چند لحظه کند بودن انگار زندگیه طرف از دستش میره،مهم اینه تو عملکرد گوشی توی بازه ای باشه که مورد قبول واقع شه تو سال ۲۰۱۶،اون یکی برند ها چرا این همه حساسیت نشون نمیدن یا نمیگن نه تست تو شرایط غیر کنترل شده بود و …،واقعا این بحث ها چرته،نسبت به احتیاج و علاقه تون گوشیتون رو تهیه کنین و خدایی درست حشابی ازش دفاع کنین،شکستشو قبول کنین تو موارد و موفقیت هاشم تعریف کنین

SAMSUNG FOR EVER

باشه درست و حشابی دفاع میکنیم :yes: :whistle:

Amir.M98

?تقصیر من نیست واللا،پسرفت صفحه نمایش از نظر اندازه است،منم بدبخت کرده

m@93

این گوشی از گوشی های اندرویدی مثل ال جی سوتی واچ تی سی سریعتره برو فیلماشو ببین نابودشون کرده فقط از ایفون کند تره که اونم به دلیل سیستم عامله همه گوشی های اندرویدی از ایفون کند ترن

Amir.M98

منم نمیگم کلا کنده،برتریش ثابت شده اس،ولی حساسیت بیش از حدی که روش نشون دادن داره من و امثال منو اذیت میکنه!شرایط مشابه هم واسه گوشی های دیگه قبلا بوده ولی حساسیت از مراجع مختلف در این حد نبود که روی سامسونگ گلکسی نوت ۷ هستش که باعث میشه بی جهت چیزایی دیگه هم گفته شه!!

no bias

جریان اینه که تعصب بده، که اگه سریع تر بود بشه بهترین گوشی تاریخ و افسانه اگر هم کند باشه بگن چند ثانیه اختلاف که مهم نیست.شما دارین ۲۸۰۰ پول گوشی میدین یعنی دو برابر وان پلاس ۳ و سرعت کمتری می گیرین الان نوت ۷ چه آپشن به درد بخوری نسبت به وان پلاس داره که دو برابر اون بیارزه؟ صفحه ی خمیده و حسگر عنبیه و قلم برای اکثر افراد کاربردی نیستن. هر چقدر قلم خوب باشه از یک کاغذ با یک مداد ارزون که بهتر نیست. این قابلیت ها تا هفته ی اول خوب هستن ولی بعد از اون دیگه فرد حتی وجودشون رو فراموش می کنه. و چقد خوبه که بدونید با یه گوشی نمی تونید حرفه ای بشید فرقی نداره چقد امکانات داشته باشه چون وسیله ی مناسبی برای رندر و این قبیل کارها نیست(قابل توجه دوستانی که میگن از گوشی کار میکشن)

far_zad

اولا نوت۷ نسخه بین المللی از وان پلاس کند تر نیست.
هر کسی عقل داره. وان پلاس رو هم میبینه نوت۷ رو هم میبینه. کسی چاقو رو گلوش نگذاشته که الا و بلا باید اینقدر پول بیشتر بدی و نوت بگیری.

من با حسگر عنبیه و لبه خم کار ندارم. اما قلم یه چیز متفاوتی هست. کاربردش هم هفته اول نیست. همه جا آدم قلم و کاغذ نداره. ضمنا میشه نوت های برداشته شده رو همیشه با خودت همراه ببری.
کاربردهای قلم نوت۷ به وفور تو اینترنت هست. کسی که احساس میکنه به دردش نمیخوره مجبور نیست بخره. این شخص هم حق نداره از طرف بقیه فکر کنه و بگه چون به درد من نمیخوره پس به درد هیچ کس نمیخوره. یه لحظه به این فکر کن ممکنه آدم های دیگه بر خلاف دیدگاه من فکر کنن. اونوقت این خود رای بودن ها از بین میره.
کاربرهای واقعی نوت همچنان برا همون قلم و قابلیت های مولتی تسکینگ بهترش اونو میخرن. نه برا لبه های خم. لبه های خم و حسگر عنبیه برای پر زرق و برق کردن گوشی و جذب عامه کاربرها هست.

هیچ وقت از طرف سایرین فکر نکنیم و دیدگاه خودمون رو به کل آدمها تعمیم ندیم. نه تنها تو این مورد بلکه تو همه چیز

no bias

دوست عزیز بنده هم گفتم اکثر افراد. بعضی از افراد ممکنه نیاز داشته باشن ولی برای اکثر افراد اهمیتی نداره. قیمت یک قلم بسیار خوب هم ۴۰۰ هزار تومنه. این فقط جنبه ی منطقی قضیه هست. من هم فقط نظر خودمو گفتم. این قضیه عموما hype ی هستش که بعد از معرفی و عرضه ی گوشی ایجاد میشه و بلافاصله از گوشی بت ساخته میشه و بعد از تموم شدن hype به فراموشی سپرده میشه. برای مثال زمان عرضه ی ۶s سایتای زیادی راجع به فورس تاچ و کاربرد بسیارش صحبت کردند و کمی بعد (حدود ۴-۵ ماه) گفتند که کاربرد چندانی نداره و به اصطلاح gimmic هست البته قلم نوت داستانش یک مقدار فرق داره و کاربردی تر هست منتها باید با قابلیت های دیگه مقایسه بشه. ولی قابلیتی به نام حسگر اثر انگشت در زمان عرضه کاربردی بود و الان هم کاربردی محسوب میشه. :bye:

no bias

*gimmick

far_zad

no bias

والا صحبت از اکثر افراد هم نمیشه کرد.
قلم چیزی نیس که هر روز ازش استفاده بشه. ولی در مواقع لزوم بودنش خیلی کمک میکنه.
هایپ به نظرم شامل قلم نمیشه. چون چیزی هست که ۶ نسله داره استفاده میشه و هر دفعه بهتر و دقیقتر شده.
مشخصه بارز نوت همین قلم و امکانات مولتی تسکینگ بهترش هست.
قیمت نوت با این امکانات هنوزم ۲۰۰ دلار از آیفون هم رده پایینتره.(۱۰۰ دلار قیمت نوت هدیه هست. کسی که هدیه نمیخواد هم ۲ ماه صبر کنه میتونه نوت رو با قیمت ۲ تا ۲۲۰۰ بخره)

Blue Tech

حالا جدای اس پن که توضیح نمیدم چون خیلی بلند میشه کامنتم و دوستمون فرزاد تا حدوده زیادی توضیح دادن شمام باید بدونین کاربرد قلم نوت برای یک طراحی حرفه ای نیست بلکه اس پن میانبری برای آسون کردن بسیاری از کارها البته یکی از کاربرداشت میتونه طراحی در سطوح پایه باشه نه به اندازه ی یک پد واکام با چند میلیون قیمت
مخوام بدونوم شما باتری بهتر و صفحه نمایش بهتر و دیزاین خیلی قشنگتر و ضد آب بودن و امکانات بیشتر و پشتیبانی از کارت حافظه رو برای هفته ی اول خوب میدونین!؟
در کنار اینها باید خدمات پس از فروش رو هم در نظر بگیرین از جمله تعمیر آسانتر بدلیل معروف بودن و همه گیر بود برند و آپدیت های پایدارتر نه مثل او آپدیتی که به ازای چند امکان مثبت هزارن دردسر درست میکنه
قیمت نوت ۲برابر وان پلاس نیست چون نوت ۶۴گیگ باید با نسخه ی ۶۴ گیگ وان پلاس مقایسه بشه که فاصله ی قیمتشون میشه ۳۰۰ دلار

the matrix

no bias
کاری به سلیقه و نظر شخصی ندارم چون به نظر من تمام اسمارت فون ها در مقابل نوت اسباب بازی محسوب میشند!!
و همچنین که با ۹۹% درصدشون فرق داره فقط و فقط هم بخاطر قلم اس پن! برای خود منم قابلیت هایی اس پن مهمه و لاغیر! مابقی بهترین ها توی سری نوت به صورت دیفالت موجود هستند!!
اما بهترین بودن معمولا از کاملترین میاد. نوت ۷ بهترین صفحه نمایش گوشی ها رو داره ، یکی از بهترین دوربین ها رو داره ، یکی از قدرتمندترین سخت افزار های موجود رو داره ، رابط کاربری که سلیقه ایه ، و از همه مهمتر باتری عالی هم داره.
به اینها مقاومت در برابر اب و حسگر عنبیه و حافظه داخلی زیاد و پر سرعت و کلی اپشن دیگه. از نظر زیبایی هم که فکر نکنم کسی بتونه کتمان کنه. حالا تمام این بهترین ها رو با یه قلم کاربردی قاطی کنید یه پکیج همه چیز تمام ازش در میاد و به نظر من تا این لحظه بهترین گوشی تاریخ هست با اختلاف!! چون متاسفانه رقیبی براش نیست.
در مورد قلمم شما چون ازش استفاده نمی کنید هیچ وقت نباید به عموم بسطش بدید. درسته که جامعه داره به طرف لودگی حرکت میکنه اما هنوز هستند خیلی از افراد که قدر وسایل کاربردی رو بدونند!!
بعدش کسی با یه گوشی حرفه ایی نمیشه فقط کاراش سریعتر و بهتر و خلاقانه تر انجام میشه! بعدش من اخرش نتونستم معنی حرفه ایی بودن و ربطشو به رندر!!!!!!! بفهمم. مگه فبلت برای رندر گیری طراحی شده؟؟؟ خیر اما میتونه فاصله مابین گوشی و تبلت رو براتون پر کنه!! اونم با سایز قابل قبول! کلا باید همه چی جای خودش باشه.

Not fanatikal phone

دوستان من از این که اس۷ اج گرفتم واقعا پشیمونم و میگم ایکاش فلتشو میگرفتم هر جور گلس که بگین رو صفحش انداختم ولی هیچ کدوم جواب ندادن از هوکو گرفته تا الی ماشالا و اینکه برام جای تعجب بود که کیفیت صفحه نمایش اس۷ اج تو نور min یعنی کمترین حد و ۵۰ درصد از اس۶ خیلی پایین تره جوری که اصلا نمیشه بهش گفت امولد من واقعا از کیفیت صفحه نمایش اس۶ خوشم اومد ولی اس۷ اج متاسفانه فقط max بیشترین نورش عالیه و با اس۶ فرقی نداره ولی با کم کردن نور رنگ سفید صفحه نمایشش کم کم به رنگ زرد تبدیل میشه 🙁 کسی میدونه راه حل داره :wacko: کسی گلس مناسب رو اس۷ اج انداخته :unsure: خواهش میکنم راهنمایی کنین 😥

REZA

کلا فک کنم برای اینجور صفحه ها گلسه خوب نباشه هرچی بزنی همین طوره ،حتی ۲٫۵d ها هم همین مشکل و دارن تقریبا.
میتونی بدون گلس استفاده کنی!فک نکنم مشکلی پیش بیاد،اگه مراقب باشی

no bias

اگه رو حالت استاندارد بزارین صفحه نمایش رو احتمالا کمی بهتر بشه البته صفحه نمایش اس ۷ اج از اس ۶ بهتر هست چون مقایسه کردم. منتها بهترین صفحه نمایش سامسونگ از نطر غلظت رنگ سفید و روشنایی تا الان تو اس ۶ اج پلاس و نوت ۵ بوده و نوت ۷ و اس ۷ اج به ترتیب تو رتبه های بعدی هستن منتها اختلاف بسیار کمه ولی در مقایسه میشه برتری رو متوجه شد

beni.chalton

قشنگ گفت بعضی از سایت ها پول گرفتن تا نوت هفت رو خراب کنن،نوت هفت بهترین گوشی تاریخ موبایل هست که تکنولوژی دیده اینو من نمیگم همه سایت های معتبر هم این حرف من رو زدن،ولی این یه تیکش خیلی زیبا بود
(اگر دنبال سوژه‌ای واقعی برای نقد عملکرد هستند به سراغ Moto G4 و برنامه‌ی دوربین Xperia Z5 بروند تا با مفهوم واقعی کند بودن آشنا شوند؛ نوت ۷ هیچ مشکلی ندارد)
یعنی سونی رو پودر کرد،حالا به همه ثابت شد که نوت هفت بهترین در هر زمینه هست.

PIMP LUKE

عاشقی را با تو تجربه کردم وقتی دیدم مارک گوشیت سامسونگ بود
#باز میآید بوی ماه مدرسه
#سامسونگ تنها راه ورود به باغ زندگی
#اول مهر تنها راه رسیدن از باغ زندگی به باغ مدرسه???
#از میان کوچه های خستگی میروم به باغ مدرسه
#تراشیدن سر
#خریدن جامدادی و مداد پاک کن و جلد کردن دفتر
#مثل قلی نباشیم
# ۲۴ روز مانده به پایان تعطیلات تابستان
#ستاد کوفت کردن تعطیلات تابستانی

Nokia.king

یعنی فاز اونایی میان میگن قیمتش دوبرابر وان پلاس باید سرعتش دوبرابر باشه چیه ؟ :wacko: آخه مقایسه نوت هفت با وان پلاس چینی :wacko: آخرالزمان شده

Ho3ein

مث اینکه شما مقایسه این دوتارو ندیدی :)))

یا دیدی ولی ندیدی :))) جمله عمیق بود :))

امیرشایان

خیلی باحالی تو تمام کامنتات خودت میگی خودت میخندی خودت بیهوش میشی از خنده
خلاصه من نگرانم دلت درد نگیره این همه میخندی
اینقد که جملاتت خنده داره ما رو هم داغون کردی B-) B-) B-) B-)

Ho3ein

تو خوبی :)))

Mohamadreza79

ههههههه واقعا که
سایت ترنجی=سایت طرفداری سامسونگ

Mohamadreza79

ههههههه واقعا که
سایت ترنجی=سایت طرفداری سامسونگ.اینقد میگفتن نوت۷ نوت۷ اومده بیرون هرروز یه عیبی ازش درمیاد B-)

Blue Tech

ههههه هه!؟؟ 🙁
خب اگه اینجوریه نیا اینجا
مریضی یا بیکاری‌میای تو سایتی که میگی طرفداری میکنه از یه برند کامنت میدی
شما نیاز نکرده دل بسوزنی واسه سامسونگ و طرفدارای کورش و این ترن.جی جیره خوار و the verge جیره خوار و gsmA و phoneA و… جیره خوار

Kamix 1353

یه ن ویسنده خارجی یه مطلب نوشته در مورد نوت ۷.و ناگهان حضور پنکه های پرشور سونی رو میبینیم.طفلکی ها هر چقدر پست لو رفتن گوشی جدید سونی(لومیا ۹۲۰) سوت و کور بود چون سونی طبق معمول گند زد به همه تصوراتشون،اینجا رو با کامنت هایی که به شدت بوی سوختگی از نوع درجه ۱ ازشون بلند میشه نورانی کردند :mail:
در ضمن سرامیک جدیدتون هم مبارک.

sinabehrozi

شما خودت ۵۰بااار گفتی رزولوشن ایفون اچ دی هم نیست برا همین سرعتش خوبه! میگفتی رزولوشن نوت۷ هم کم کنیم ایفونو میخوره! کووو
حالا شده عامل بهبود عمر باتری؟؟؟ عجب بابااا تو دیگه کی هستی! :whistle:

milad.tech

Z5 داشتم و چیزی رو که میگه دیدم
وقتی عکس یا فیلم میگرفتم چند ثانیه طول میکشید تا ذخیره بشه

no bias

من تو چارسو تستش کردم سرعت باز کردن دوربین خوب بود و همین طور سرعت عکس گرفتن منتها توی رابط کاربری لگ شدید احساس میشه که باید فکری به حالش بشه (هم معمولی و هم پرمیوم همین مشکلو دارن). منتها لگ تو دوربین کمتر از سوییچ بین صفحات هست. :good:

kamran jaafari

چقد میسوزن فن های سامسونگ
واقعیت تلخه
theverge
هم سامسونگیه دیگه چرا واقعیت رو قبول نمیکنین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش