حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷ نوقا به صورت غیررسمی برای نکسوس ۴ ارائه شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

چند روز قبل خبر رسید که اندروید ۷ برای گوگل نکسوس ۵ از راه رسید؛ اما حالا به لطف جامعه‌ی بزرگ هکرها آخرین نسخه از اندروید به صورت غیررسمی برای نصب بر روی نکسوس ۴ هم آماده شده و صاحبان این گوشی قدیمی می‌توانند طعم آخرین دست‌پخت گوگل را بچشند.

در ادامه با ترنجی همراه شوید.

بار دیگر کاربران فعال XDA-Developers موفق شدند راهی پیدا کنند تا گوشی نکسوس ۴ را که تقریبا چهار سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد با آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل گوگل تزئین کنند. این دستگاه که با پردازنده‌ی اسنپدراگون S4 Pro، دو گیگابایت رم و باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری ساخته‌شده با پرچم‌داران امروزی اندروید فاصله‌ی زیادی دارد، در زمان خودش محصولی پر قدرت به حساب می‌آمد و اینکه امروز از اندروید نوقا بهره‌مند شده امتیازی ویژه برای کاربران آن به حساب می‌آید.

این سیستم‌عامل پورت شده طبیعتا بدون عیب نیست و هنگام استفاده از ویژگی‌هایی نظیر NFC، حسگر شتاب سنج و GPS که چندان هم ضروری نیستند با مشکل مواجه خواهید شد، ولی در عوض گوشی شما موقع استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و در زمینه سرعت سخت افزاری پیشرفت‌هایی را شاهد خواهد بود.

حتماً متوجه شده‌اید که این سیستم‌عامل پورت شده همچنان جا برای بهبود دارد و بهتر است نسخه‌هایی که روزانه ارائه می‌شوند را بر روی گوشی خود نصب نکنید ولی اگر شما هنوز جزو کاربران این گوشی هوشمند خاک گرفته هستید فرصت خوبی برای شماست تا مجددا آن را جوان کنید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Android-7.0-Nougat-can-be-unofficially-installed-on-the-Google-Nexus-4_id84575″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAYROS

ببینیم این فعالان xdaمیتونن کاری هم برای نکسوس ۵ بکنن؟؟؟
حیفه که نکسوس های الجی که طراحی و صفحه نمایش خوبی داشتن آپدیت نگیرن

AK_007

طراحی نکسوس ها ۲۰۱۵ب نظرم جالب نبود

saber133

اینا امنیت دارن الان؟؟

AK_007

البته خیلی هم کار شاخی فکر نمیکنم بوده
اخه هم دوره و هم رده ی S4 ه
گوشیای خوبی هستن هنوزم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش