حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۷ با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در چین معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

احتمالا می‌دانید که پس از معرفی گلکسی نوت ۷ توسط سامسونگ، برخی منابع متعبر اعلام کردند که نسخه چینی گلکسی نوت ۷، با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و شش گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد؛ حتی خود کره‌ای ها نیز اعلام کردند که وجود چنین مدلی حقیقت دارد. حال روز گذشته، گلکسی نوت ۷ به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد، اما مشخصات آن شاید چیزی نباشد که همگی انتظارش را می‌کشیدیم. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانطور که گفتیم، انتظار می‌رفت که گلکسی نوت ۷ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و شش گیگابایت حافظه رم تنها برای کشور چین عرضه شود. حال این مدل نیز قرار است تنها در چین عرضه شود، ولی تفاوت در اینجاست که این گلکسی نوت ۷ نیز همچنان از همان ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و چهار گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. سامسونگ تصمیم گرفته است که نسخه اسپدراگون ۸۲۰ با پردازنده گرافیکی ادرنو ۵۳۰ را برای چین عرضه کند و این یعنی این که مدل مجهز به اگزینوس ۸۸۹۰ در همه‌جای جهان به جز آمریکا و چین پیدا می‌شود. سایر مشخصات گلکسی نوت ۷ یعنی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، قلم جدید، طراحی منحنی و سنسور تشخیص عنبیه چشم با دیگر مدل‌های موجود یکسان است. سامسونگ اعلام کرده است که قیمت نهایی این دستگاه در چین معادل ۸۹۸ دلار خواهد بود و پیش‌ خرید آن از تاریخ اول سپتامبر نیز شروع خواهد شد. جالب است بدانید که میزان پیش خرید گلکسی نوت ۷ به قدری بالاست که موجودی این کشور در طی تنها ۲ ساعت پس از رونمایی به اتمام رسید.

نظر شما چیست؟ شما درباره گلکسی نوت ۷ چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note-7-is-unveiled-in-China-with-4GB-of-RAM-and-64GB-of-internal-storage_id84561″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرشایان

خوشحالم که تعدد مدل پیدا نکرد نوت ۷ و همون تفاوت در پردازنده مثل سابق فقط هست که اونم امیدوارم پردازنده های بومی سامسونگ به حدی برسه که کلا فقط در یک مدل گوشی های سامسونگ ببینیم که این خیلی بهتره .

JAGUAR

فعلا تا زمانی که اسنپدراگون رو سامسونگ بسازه این اتفاق رخ نمیده.
برای اس ۸ هم شاهد ۸۳۰ و ۸۸۹۵ خواهیم بود.

EF7_NA

تیکه آخرو داشته باش: جالب است بدانید که میزان پیش خرید گلکسی نوت ۷ به قدری بالاست که موجودی این کشور در طی تنها ۲ ساعت پس از رونمایی به اتمام رسید. :yahoo:
زنده باد سامسونگ و سامسونگی :rose: B-)

kayhan karami

گوشی خوبیه و حقشه ب این شدت بفروشه

saber133

الان نفهمیدم یعنی اون دوستان ۶ گیگی رم تمام شد؟؟؟

نوت لعنتی کی میاد ایران بابا خخخخخخخخخخخخخخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs