حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات لنوو Yoga Tab 3 Plus لو رفت

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

تبلت های سری Yoga (یوگا) لنوو برای مصارف خانگی عالی هستند. پایه استند داخلی، باتری بزرگ، اسپیکرهای قدرتمند و دیگر ویژگی‌ها این محصول را برای مصارف خانگی ویژه می‌کند. حالا لنوو Yoga Tab 3 Plus محصول جدید این سری دوست‌داشتنی است و بر اساس مشخصات لو رفته این محصول پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به Tab 3 معمولی داشته است.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه باشید.

صفحه نمایش این تبلت ۱۰ اینچی از یک پنل IPS با رزولوشون تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ ساخته شده است (نسل قبلی این تبلت با رزولوشن تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل عرضه شده بود). پردازنده‌ی این تبلت هم که در نسخه‌ی قبلی اسنپدارگون ۲۱۰ بود حالا به اسنپدراگون ۶۵۰ ارتقاء یافته است. به علاوه از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و سیستم‌عامل اندروید ۶ نیز بهره‌مند است.

در این نسل جدید اما خبری از پروژکتور داخلی نیست ولی اسپیکرهای دالبی JBL همچنان این تبلت را همراهی می‌کنند. دیگر ویژگی‌های این محصول عبارت‌اند از: باتری بزرگ ۹۳۰۰ میلی‌آمپری (که پاسخگوی ۱۸ ساعت کار با این تبلت است)، پایه استند ۳ حالته و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (که جایگزین دوربین چرخان این تبلت شده است).

با این پیشرفت‌های صورت گرفته انتظار می رود که Yoga Tab 3 Plus حدودا ۱۰۰ یورو از مدل معمولی Tab 3 گران تر بوده و قیمت مدل Wi-Fi آن ۳۵۰ یورو و قیمت مدل LTE 400 یورو تخمین زده شده است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/lenovo_yoga_tab_3_plus_leaks_details_improvements_for_flexible_tablet-news-20161.php” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mustafa Keftanzadeh

ایول باتری به این میگن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش