حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو زد پلی احتمالا در تاریخ ۶ سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

ماه سپتامبر یکی از داغ‌ترین و هیجان انگیز ترین ماه‌ها برای هواداران و عاشقان تکنولوژی است. در این ماه، شرکت‌هایی از جمله سونی، اپل، الجی و سایر شرکت‌ها از جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود رونمایی می‌کنند، اما بحث تنها درمورد این شرکت‌ها نیست. لنوو و موتورولا حدود چند ماه پیش از دو تلفن هوشمند جدید موتو زد و موتو زد فورس رونمایی کردند که از بهترین محصولات اندرویدی بازار هستند. اما همانطور که می‌‌دانید، عضو جدیدی به نام موتو زد پلی نیز در راه است. برای جزئیات بیشتر، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید، موتو زد پلی هم اکنون در برخی بازارهای چین قابل دسترسی است. در این تصاویر منتشر شده، می‌توان گفت که سیستم عامل تلفن هوشمند، اندروید ۶٫۰٫۱ خواهد بود که احتمالا به اندروید ۷ نیز ارتقا خواهد یافت. تا به امروز تصاویر و مشخصات زیادی از این محصول منتشر شده است که ما را پیش از معرفی با وضعیت کلی این محصول آشنا می‌کند و شاید بد نباشد که به مشخصات کلی این محصول اشاره داشته باشیم. از لحاظ طراحی باید بگوییم که موتو زد پلی شباهت زیادی به دو برادر بزرگ خود دارد، با این تفاوت که پنل پشتی از یک نوع شیشه شفاف‌تر و بدون آلایش استفاده می‌کند. درغیر این صورت همچنان شاهد بدنه باریک، سنسور اثر انگشت مربعی شکل، دوربین بیرون زده و درکل زبان طراحی موتو زد و موتو زد فورس هستیم.

ویژگی Moto Mods برای اتصال ماژول‌های مختلف برای افزایش کارایی دستگاه نیز در این دستگاه وجود دارد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ در کنار سه گیگابایت حافظه رم و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. بد نیست یادآوری کنیم که جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون از موتو زد و موتو زد فورس حذف شده است. درنهایت اعلام شده که قیمت این محصول چیزی بین ۴۰۰ و ۵۰۰ دلار خواهد بود.

نظر شما چیست؟ شما چه انتظاراتی از موتو زد پلی دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Moto-Z-Play-could-be-released-on-September-6-new-photos-revealed_id84564″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs