حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس پرو ۵ در سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

برخلاف شایعات متعدد که از معرفی سرفیس پرو ۵ در سال جاری میلادی حکایت دارند، گزارش تازه منتشرشده نشان می‌دهد که تبلت هیبریدی ویندوزی مایکروسافت تا اوایل سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه نخواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

شایعات متعددی مبنی عرضه چندین محصول جدید با برند “سرفیس” در سال جاری میلادی وجود دارد؛ سرفیس بوک ۲، سرفیس پرو ۵ و سرفیس فون، محصولات تازه مایکروسافت هستند که در سال ۲۰۱۶ بنابر گزارش‌ها، انتظار می‌رفت به بازار عرضه شود. با این‌حال، گزارش تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که برای عرضه سرفیس پرو ۵ در سال ۲۰۱۶، شانس چندانی وجود ندارد و بنابراین، باید برای عرضه آن تا سه‌ماهه اول سال آینده میلادی منتظر بمانید. این در حالی است که  شرکت مایکروسافت، پیش‌تر از مناسب‌بودن فصل پاییز برای معرفی محصولات جدید خبر داده بود و یکی از مدیران اجرایی، مدعی است که شرکت مایکروسافت در سال جاری میلادی، محصولات جدیدی برای معرفی دارد.

گزارشات منتشرشده، نشان می‌دهد که مایکروسافت برای عرضه محصولات جدید خود با به‌روزرسانی رداستون ۲ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، منتظر خواهد ماند. این به‌روزرسانی در بهار سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود و بنابر شایعات، می‌توان به ارائه محصولات جدید از سری “سرفیس” در ماه مارس، امیدوار بود.

استفاده از پردازنده‌های کبی‌ لیک اینتل، یکی دیگر از دلایلی است که مایکروسافت را به عرضه دیرهنگام محصولات جدید خود، مجاب نموده. پردازنده‌های کبی لیک شرکت اینتل با یک فناوری ارتقا یافته عرضه خواهند شد و این موضوع، عملکرد محصولات مجهز به این پردازنده‌ها را به‌طور قابل‌توجهی بهبود می‌دهد؛ علاوه‌براین، مصرف انرژی در تراشه‌های جدید اینتل، بهبودیافته است.

در حقیقت، شایعات مبنی بر تاخیر در معرفی محصولات جدید مایکروسافت تا سال آینده میلادی، تنها به سرفیس پرو ۵ محدود نمی‌شود و سرفیس فون به همراه سرفیس بوک ۲، از جمله محصولات دیگری هستند که برای عرضه آن‌ها تا سال ۲۰۱۷ باید منتظر ماند.

علاوه‌براین، شایعات مختلف از عرضه سرفیس پرو ۵ در دو مدل با صفحه‌نمایش Quad HD و ۴K به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم حکایت دارند. پشتیبانی از یواس‌بی Type-C، از دیگر مشخصات‌فنی فاش شده برای تبلت هیبریدی جدید مایکروسافت است.

در کنار عرضه سرفیس‌ بوک ۲ و سرفیس پرو ۵، شرکت مایکروسافت بر روی سه مدل سرفیس All-in-One کار می‌کند. اول از همه، باید گفت که سرفیس AIO مایکروسافت، به‌عنوان یک رقیب جدی برای آی‌مک شرکت اپل معرفی خواهد شد و شرکت مایکروسافت با استفاده از برند تجاری “سرفیس”، به‌دنبال آن است تا موفقیت محصول جدید خود را افزایش دهد. بنابر شایعات، مایکروسافت، در حال بررسی سه صفحه‌نمایش با اندازه‌های ۲۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، ۲۴ و ۲۷ اینچی با رزولوشن ۴K برای سرفیس AIO است.

[su_button url=”#” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

سلام آقا قابلیت استریم بازی های xbox one به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه شد
http://mspoweruser.com/stream-xbox-one-windows-10-mobile/
:yahoo: :good: :heart:

grimm

لطفأ این لینک رو بررسی کنید مطمئنم خوشتون میاد مقایسه عینبیه و اثر انگشت در ویندوز هلو در گوشی اچ پی الیته ایکس ۳ :yes: 🙂
http://www.windowscentral.com/hp-elite-x3-iris-scanner-vs-fingerprint-reader-which-faster

عارف کمانی

دوست عزیز
ممنون از اطلاع رسانیتون :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی