حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید آیفون ۷ ممکن است از عملکرد ضعیف بلندگوهای ضدآب و دوربین دوتایی تأثیر منفی بگیرد

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

درحالی‌که اپل در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی آیفون است، ظاهراً برخی از قطعات اساسی این دستگاه دچار مشکلاتی در تولید شده‌اند و ظاهراً عملکرد ضعیفی برای دوربین دوتایی آیفون ۷ پلاس پیش‌بینی شده است. خبرگزاری Nikkei به نقل از یک منبع صنعتی آشنا با این مسئله، گزارش کرده که آیفون ۷ هنگام عرضه با مشکل پشتیبانی مواجه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
مشکل عملکردی مطرح‌شده، توسط جف پو، تحلیلگر شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری یوآنتا نیز مطرح شد و سپس او رقمی را که برای تعداد کل تولید آیفون ۷ در ماه جولای تا دسامبر ۱۲۰ میلیون دستگاه پیش‌بینی کرده بود، تصحیح کرد و رقم ۱۱۴ میلیون را اعلام کرد.
علاوه بر سیستم دوربین دوتایی جدید روی آیفون ۷ پلاس، آقای پو معتقد است که اپل تحت تأثیر منفی ایرادی قرار خواهد گرفت که در بلندگوی ضدآبی که قرار است در دستگاه آیفون ۷ استفاده شود، دیده شده است. ویژگی ضد آب قرار است یک ویژگی مهم آیفون جدید باشد و شایعه شده که قرار است جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون حذف شود و همچنین قرار است دکمه home به‌صورت فید بک لمسی باشد.

17712-15454-17660-15367-image-l-l
معمولاً در عرضه هر محصول جدید اپل، تقاضا از عرضه جلو می‌زند و اگر امسال هم همین‌طور شود، جای تعجب ندارد.
رقم کلیدی در عرضه اولیه، ۱۳ میلیون خواهد بود که سال پیش نیز طی سه روز اول عرضه آیفون ۶ اس، همین تعداد فروخته شد. سرمایه‌گذاران، عرضه اولیه آیفون جدید را زیر نظر خواهند گرفت تا بتوانند یک پیش‌بینی از فروش آن در تمام مدت طول عمر محصول داشته باشند.
آقای پو انتظار دارد که اپل قادر به تولید آیفون ۷ در نیمه دوم سال جاری میلادی به‌اندازه تولید آیفون ۶ اس در دوره مشابه در سال گذشته نباشد. پیش‌بینی او این است که ۷۴ میلیون آیفون ۷ در نیمه دوم سال جاری تولید خواهد شد که در مقایسه با رقم تخمینی ۸۴ میلیونی آیفون ۶ اس در نیمه دوم سال گذشته، کمتر است.

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/16/08/26/iphone-7-production-affected-by-low-yields-on-waterproof-speaker-dual-camera—report” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Appleinsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali SONY

ضد آب ساختن کار هر شرکت نیست…

amoo

چرا جفنگ میگی؟

Ali SONY

من بلد نیسم مث تو حرف بزنم 🙂

amoo

خب همینی که اون بالا نوشتی میشه جفنگ دیگه

Modarz

:good:

kayhan karami

بزاریم عرضه بشه تو بازار بعد دادگاهیش کنیم

HEDAYAT

این یکی از مشکلات گوشی های ضدآب هست،صدای اسپیکر خفه تر میشه
شرکتایی مثل سونی تا حدود زیادی به این مشکل غلبه کردن، اما اینطور که پیداست اپل خیلی موفق نبوده،s7 سامسونگ هم تا حدودی اینطور ناموفق هست
در رابطه با دوربین نمیتونم نظری بدم چون تاحالا عملکردش رو ندیدم
کلا بنظرم اصلا نمیارزه قابیت های مهمی مثل جک هدفون و کیفیت اسپیکر برای ضدآب بودن گوشی تلف بشه.

saber133

سونی به خاطر این تونسته با مشکل غلبه کنه که گوشی از داخل ضد آب نشده بوده… گوشی که از داخل ضد آب بشه این مشکل پیش میاد براش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علي رسول زاده