حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایوان بلس اطمینان داده است که آیفون‌های جدید در ۱۶ سپتامبر سال جاری عرضه خواهند شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

تا به امروز چند منبع مختلف به رونمایی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در تاریخ ۷ سپتامبر سال جاری اشاره داشته‌اند. این منابع همچنین اعلام کرده اند که آیفون‌های جدید دقیقا دو روز بعد از رونمایی رسمی آماده پیش فروش خواهند شد، اما چیزی که همچنان مشخص نیست، تاریخ عرضه این محصول به بازار است. برخی منابع به تاریخ ۱۶ سپتامبر و برخی به تاریخ ۲۳ سپتامبر سال جاری اشاره داشته‌اند. حال براساس توییتی تازه از سوی لو دهنده مشهور یعنی ایوان بلس، این دو تلفن هوشمند جدید در ۱۶ سپتامبر عرضه خواهند شد. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

حدود ماه جولای بود که بلس خبر از عرضه آیفون‌های جدید در هفته پس از شروع پیش‌ خرید‌ها داد. اپل معمولا در یکی از روزهای جمعه ماه سپتامبر، آیفون‌های جدید خود را عرضه می‌کند و با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که عرضه آیفون‌های جدید در ۱۶ سپتامبر معقولانه‌تر به نظر می‌رسد.

Blass-reveals-September-16th-iPhone-7-launch-date-back-in-July...

همانطور که می‌دانید، آیفون ۷ و ۷ پلاس دیگر از جک ۳٫۵ میلی متری هدفون پشتیبانی نخواهند کرد که مورد انتقاد برخی کاربران واقع شده است. همچنین به نظر می‌رسد که آیفون ۷ به چیپست A10 و دوگیگابایتی و البته باتری بزرگ‌تر ۱۹۶۰ میلی‌آمپری مجهز شده است. البته اگر کنجکاو هستید باید بگوییم این مقدار رم در آیفون ۷ پلاس، سه گیگابایت است. درنهایت گفته شده است که هردو مدل در رنگ‌های طلایی، رزگلد، نقره‌ای و مشکی فضایی (جایگزین خاکستری فضایی) و در حافظه‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهند شد. البته بد نیست که اشاره ای به دوربین این دو نیز داشته باشیم. دوربین آیفون‌های جدید همانند نسل قبل، ۱۲ مگاپیکسل خواهند بود اما احتمالا آیفون ۷ به لرزشگیر اپتیکال و آیفون ۷ پلاس به دوربین دوگانه مجهز شود. درکل باید تا تاریخ رونمایی این دو صبر کنیم تا ببینیم که اپل چه برنامه‌ای برای این آیفون‌های بحث برانگیز دارد.

and-remains-confident-with-that-call

نظر شما چیست؟ شما درباره آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس چه فکر‌ می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Evan-Blass-is-confident-that-the-Apple-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus-will-launch-on-September-16th_id84563″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs