حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فبلت میزو Max در نیمه شهریور به‌صورت رسمی، معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

گوشی‌‎های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ که این روزها، آن‌را فبلت می‌نامیم؛ در طی چند سال اخیر، موفق شده‌اند تا به محصولات بسیار قدرت‌مندی تبدیل شوند و استانداردهای گوشی‌های هوشمند را تغییر دهند. بسیاری از کاربران، مدعی هستند که سری “گلکسی نوت” سامسونگ، باعث شکل‌گیری محصولاتی به نام فبلت شده است و پافشاری سامسونگ به عرضه این محصولات، باعث شده تا استاندارد گوشی‌های هوشمند به سمت عرضه محصولاتی با صفحه‌نمایش بزرگ سوق داده شود؛ تا حدی می‌توان صحت این ادعا را تایید کرد و شرکت سامسونگ در این موضوع، سهم قابل‌توجهی داشته است. اولین نسل از گلکسی نوت سامسونگ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی مجهز شده بود و در آن زمان، این فبلت، یک محصول بسیار بزرگ عنوان شد. با این‌حال، امروزه گوشی‌های هوشمند ۶٫۸ اینچی به بازار عرضه می‌شود و حداقل صفحه‌نمایشی که سازندگان در محصولات خود استفاده می‌‎کنند، ۵ اینچی است. به همین جهت، ممکن است شرکت میزو به تقلید از شیائومی و هوآوی، به‌زودی یک فبلت با صفحه‌نمایش بزرگ ارائه دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شرکت میزو با وجود اشباع در بازار چین، هم‌چنان به‌عنوان یک سازنده با سرعت رشد بالا در سرزمین مادری خود شناخته می‌شود و به‌نظر می‌رسد که این سازنده چینی پس از معرفی میزو U10 و میزو U20 از سری “Blue Charm”، یک محصول دیگر پیش از معرفی میزو ۷ پرو، ارائه می‌دهد. محصول جدید میزو که پیش از پرچم‌دار آینده این شرکت ارائه خواهد شد، میزو Max نام دارد و انتظار می‌رود که در ۵ سپتامبر (دوشنبه، ۱۵ شهریور) به صورت رسمی معرفی شود.

Meizu-Max-event-invitation_1

این سازنده، به‌تازگی، برای دعوت اصحاب رسانه به رویداد خبری خود در ۵ سپتامبر، به همراه دعوت‌نامه‌ها، یک گوشی قدیمی نوکیا با صفحه‌کلید QWERTY فرستاده است. با این‌حال و با وجود این موضوع که شرکت میزو، هنوز تایید نکرده است که در نیمه شهریور از یک فبلت رونمایی خواهد کرد؛ شایعات منتشرشده، مدعی هستند به دلیل نام‌گذاری محصول جدید این شرکت با نام “میزو مکس”، احتمالاً شاهد معرفی یک فبلت خواهیم بود.

شرکت میزو در چند سال گذشته، محصولات مختلفی را به بازار عرضه کرده است اما هیچ‌کدام به‌عنوان یک فبلت رده‌بالا و براساس آنچه که به تازگی با شنیدن نام “فبلت” در ذهن کابران تداعی می‌شود؛ ارائه نشده است. تنها محصول میزو که با صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی به بازار عرضه شده، میزو پرو ۵ است.

به همین جهت، اکنون که شرکت‌های چینی دیگر به حضور جدی در بازار فبلت‌ها علاقه نشان‌ داده‌اند؛ وقت مناسبی برای میزو است که از یک “فبلت” جدید رونمایی کند. البته، با توجه به قیمت‌گذاری محصولات میزو، فبلت جدید این شرکت به‌عنوان یک محصول میان‌رده معرفی خواهد شد و قیمت احتمالی آن، ۲۲۵ دلار است. احتمالاً، شرکت سازنده، این فبلت را با طراحی نزدیک به سری “U” به بازار عرضه نماید؛ این، بدین معنی است که احتمالاً در جلوی دستگاه و بدنه پشتی، از شیشه استفاده خواهد شد.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/meizu-max-to-land-on-sept-5th-is-this-meizus-new-phablet.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
i_love_quality

آقا مخملی یا نویسندگان محترم دیگر ترنجی لطفا اخبار پرچمداران جدید سونی رو پوشش بدید توی فون آرنا دو خبر گذاشته یکی عکس لو رفته X Compact دومی هم تایید شدن اسم پرچمداران جدید سونی
تشکر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی