حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات‌فنی گوشی سامسونگ “ویرون” در آزمون AnTuTu فاش شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که پیش‌‎تر در ترنجی خواندید، شرکت سامسونگ بر روی یک گوشی‌هوشمند تاشو مشغول به کار است و این گوشی برخلاف آنچه که در باور عمومی از گوشی‌های هوشمند به این فرم انتظار داریم؛ به مشخصات قدرت‌‍مندی مجهز شده است و این مشخصات، بیش‌تر بر روی محصولات پرچم‌دار مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این‌حال، این گوشی، مجدداً در آزمون AnTuTu فاش شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

 سامسونگ “ویرون” براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، به تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شده است و چهار گیگابایت حافظه رم نیز برای این گوشی، در نظر گرفته شده؛ این تراشه، پیش‌تر بر روی بسیاری از محصولات پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، استفاده شده است. برای ذخیره‌سازی محتاوی مدنظرتان، سامسونگ از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در گوشی تاشوی خود استفاده کرده است و احتمالاً، می‌توانید این حافظه را با استفاده از یک کارت حافظه میکرو SD ارتقا دهید؛ هرچن در حال‌حاضر، جزئیاتی دال بر افزایش حافظه داخلی با استفاده از یک کارت حافظه جانبی، فاش نشده است.

1

در کنار این موضوع، سامسونگ “ویرون” به یک صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی مجهز شده است که اطلاعات تازه فاش‌‎شده از این گوشی، نشان می‌دهد که سامسونگ “ویرون” از یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. استفاده از یک صفحه‌نمایش با این رزولوشن در حالی در سامسونگ “ویرون” صورت می‌گیرد که به علت اندازه کوچک صفحه‌نمایش، نیاز چندانی به آن نخواهد بود و صفحه‌نمایش اچ‌دی نیز می‌توانست عملکرد بسیار مناسبی در این گوشی داشته باشد.

شرکت سامسونگ از یک شاتر ۱۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و از یک شاتر ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی، استفاده کرده است. سامسونگ “ویرون” با شماره مدل SM-W2017 لیست شده است و اطلاعات فاش‌شده، نشان می‌دهد که شرکت سازنده، این گوشی را با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ به بازار عرضه خواهد کرد. بنابراین، چندان انتظار نداشته باشید که این گوشی با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به بازار عرضه شود؛ ظاهراً، شرکت سامسونگ، چندان علاقه‌ای به عرضه محصولات خود به‌عنوان اولین دستگاه‌های مجهز به اندروید نوقا ۷٫۰، نداشته باشد!

برای اطلاع، سری “W” گوشی‌های هوشمند سامسونگ، برای یک مدت محدود در بازار چین در دسترس خواهد بود و اعلام این موضوع، لازم به‌نظر می‌رسد که سری “W” در هر سال، با یک محصول به‌روزرسانی می‎شود؛ با این‌حال، محصولاتی که از سری “W” معرفی می‌شود، معمولاً قدرتی نزدیک به گوشی‌های رده‌بالا بازار دارند مشخصات‌فنی SM-W2017 را چگونه ارزیابی می‌‍کنید؟ آیا در صورت عرضه این محصول توسط نمایندگی رسمی سامسونگ در بازار کشورمان، گوشی تاشوی SM-W2017 را خریداری خواهید کرد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Veyron-leaked-specs-reveal-Galaxy-Note-7s-12MP-camera-64GB-storage_id84460″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

من فقط موندم تو این حجم و فضا باتری چند میلی آمپر ساعتی قرار داده؟
با توجه به این کانفیگ نیاز به یک باتری قدرتمند هست اما تو این فضای کم قرار دادن باتری های حجیم کار راحتی نیس.

Blue Tech

جگوار جان از بقل نگاه کنی آنچنانم کم حجم نیستا از طرفی فول اچی دیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی