حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر تازه منتشرشده، طراحی گوشی پرچم‌دار ال‌جی وی ۲۰ را نشان می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت ال‌جی به دلیل عملکرد نامناسب ال‌جی جی ۵، گوشی پرچم‌دار جدید خود را به بازار عرضه خواهد کرد و همان‌‎طور که گفته شده است، این مدل به‌عنوان یک نسخه جدید از سری “ال‌جی وی” معرفی خواهد شد. به‌تازگی، رندر جدید ال‌جی وی ۲۰ منتشر شده است که طراحی جلوی دستگاه را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

رندر تازه منتشرشده توسط اوان بلاس (@evleaks)، نشان می‌دهد که ال‌جی وی ۲۰ از یک صفحه‌نمایش جانبی در بالای صفحه‌نمایش اصلی همانند ال‌جی وی ۱۰ استفاده خواهد کرد. عرضه ال‌جی وی ۲۰ با این قابلیت به طور رسمی، بیان می‎کند که شرکت ال‌جی به یک امضای جدید برای تعدادی از پرچم‌داران خود رسیده است که محصولات این شرکت را در مقایسه با گوشی‌های رده‌بالای سازندگان دیگر، متمایز می‌کند.

LG-V20-new-photo-evleaks-02

با این‌حال، همان‌طور که مشاهده می‌کنید، ال‌جی وی ۲۰ به دوربین سلفی دوگانه مجهز نشده است. اوان‌ بلاس، مدعی است که این رندر، طراحی نهایی ال‌جی وی ۲۰ را نشان می‌دهد و در هنگام معرفی، جزئیاتی خلاف این رندر در طراحی ال‌جی وی ۲۰ مشاهده نخواهید کرد.

در رابطه با این محصول، پیش‌تر در ترنجی خواندید ال‌جی وی ۲۰ به‌عنوان یک گوشی پرچم‌دار، تجربه پخش صدا و فیلم‌برداری (پخش فیلم) باورنکردنی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این گوشی، هم‌چنین از یک دوربین دوگانه اصلی که دوربین ال‌جی جی ۵ را یادآوری می‌کند، استفاده خواهد کرد. با این‌حال، گمان می‌رود که دوربین‌های در نظر گرفته شده برای ال‌جی وی ۲۰ در مقایسه با ال‌جی جی ۵، عملکرد بسیار مناسب‌تری داشته باشد و در صورت امکان ضبط فیلم به صورت دستی در ال‌‎جی وی ۲۰ همانند ال‌جی وی ۱۰، می‌توانید فریم ریت، سرعت شاتر، تعادل سفیدی تصویر، ISO و فوکوس را کنترل نمایید.

در رابطه با مشخصات‌فنی این گوشی، ال‌جی وی ۲۰ به‎عنوان اولین محصول با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ عرضه خواهد شد. این گوشی به یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شده است و واحد گرافیکی ادرنو ۵۳۰ و چهار گیگابایت حافظه رم به پرچم‌دار جدید ال‌جی قدرت می‌دهد. البته، باید به‌خاطر داشته باشید که در حال‌حاضر، شرکت‌های سازنده از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در محصولات خود استفاده می‌کنند و عرضه ال‌جی وی ۲۰ با اسنپدراگون ۸۲۰، هرچند که اختلاف جزئی بسیار کمی با یک‌دیگر دارند و تنها فرکانس کاری هسته‌ها افزایش یافته است؛ می‌تواند فروش این گوشی را از نظر تبلیغاتی و در مقایسه با گوشی‌های پرچم‌دار دیگر، تحت‌تاثیر قرار دهد.

پیش‌تر در ترنجی خواندید که ال‌جی وی ۲۰ در در ۲ مهر ماه به بازار عرضه خواهد شد. شایعات منتشرشده با اشاره به نسخه مخصوص ال‌جی وی ۲۰ برای اپراتور T-Mobile، مدعی هستند که گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی بدون قرارداد با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می‌شود و با پیش‌خرید ال‌جی وی ۲۰، هدایایی برای مشتریان درنظر گرفته خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-LG-V20-photo-leaks-out_id84485″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

عجب پس جریان این بوده

peyman2514

اون حاشیه سیاه که لوگو روش نوشته شده چی میگه؟
اینهمه چ تی سی از ناحیه اون حاشیه تو طراحی ضربه خورد با اینکه بخاطر اسپیکر بود.ولی اصلا قشنگ نیس اون حاشیه سیاه اصلا…

Rhasta

اچ تی سی اون حاشیه سیاهش بیشتر بود
تو این عکس اومده حاشیه رو باهم متناسب کرده و حاشیه ب نظرنوک مدادیه ک یکم ملایم تر از سیاهه
در کل رنگ هارو هم خوب ترکیب کرده هم تناسب بین حاشیه ها بخصوص بالا و پایین رو برقرار کرده

سپاس

Blue Tech

طراحی جولوش منو یاد بلکبری زی ۱۰ میندازه بیشتر
http://www.gsmarena.com/blackberry_z10-pictures-5251.php
ولی در کل بگم به نظر خودم ۸۲۱ تو هیچ گوشی حداقل بنامی بکار نخواهد رفت نمیدونم کلا شایعه بوده یا مشکلی داره که کسی نمیخواد ازش استفاده کنه
وی ۲۰ که شایعه شده ۸۲۰هست نکسوس جدید هم تو آخرین شایعات ۸۲۰ بود اکسپریا هم با اینکه شایعه ازش کم اومده ولی بعضیشون میگفتن که ۸۲۰هست نوت ۷هم که ۸۲۰ شد
البته هنوز باید منتظر بود ولی بنظر خودم ۸۲۱ رو نخواهیم دید
امیدوارم که دوربین سلفی دوگانه رو داشته باشه چون بنظرم از دوربین اصلی دوگانه مفید تره وجودش و کاره منوپاد رو میکنه

سعید

خوشحال میشم اگه صحه نمایش باتری به شدت قدرتمندی داشته باشه با چند تا نوآوری منتظرتیم الجی

AliGH002

خاص و دوست داشتنی :yahoo:
ولی بابات این که جلوش دوگانه نیس اعصابم خورد شده
وی ۱۰ بود پس باید اینم باشه :wacko:
در مورد پشتش نمیتونم نظر بدم چون طرحی پشتش هنوز قطعی نیس :unsure:

p.sotoodehnia

حاشیه گوشی زیاده از جی تری ب بعد کلا حاشیه رو زیاد کرده چرا نمیدونم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی