حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۶se در تست Geekbench به راحتی آیفون ۶s را شکست داد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

درحالی‌که این روزها عکس‌هایی تقلبی از جعبه‌ی آیفون ۶se همه جا منتشرشده ولی امروز مدرک دیگری از وجود آیفون ۶se بدست آمده و آن نتیجه‌ی تست Geekbench این دستگاه است. به نظر می‌رسد زبان طراحی نسل جدید آیفون هم مشابه آیفون‌های فعلی باشد و بر همین اساس گفته می‌شود که نام این محصولات جدید آیفون ۶se و ۶se Plus خواهد بود و خبری از آیفون ۷ نیست. ولی در شرایط فعلی که هیچ‌چیز قطعی نیست، نتیجه این تست به نسبت اعتبار بیشتری دارد.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه شوید

این نتایج Geekbench توسط یک کاربر چینی منتشرشده که ظاهر موفق شده نمونه‌ای اولیه از آیفون ۶se را به دست آورده و تست Geekbench را بر روی آن اجرا کند. این دستگاه که از iOS 10 بهره می‌برد موفق به کسب امتیاز ۵۲۱۰ در آزمون چند هسته‌ای شده که امتیازی بسیار بیشتر از امتیاز ۴۴۲۱ آیفون ۶s در تست مشابه بوده است. در آزمون تک هسته‌ای این نمونه اولیه جدید امتیاز ۳۰۴۲ را به دست آورده درحالی‌که پرچم‌دار قبلی آیفون امتیاز ۲۵۳۹ را به دست آورده بود.

6se-geekbench

این منبع همچنین مدعی شده که این نسخه جدید هم کلید Home لمسی نخواهد داشت اما تاکید کرده که نسخه‌ی Plus دارای دوربین دوگانه پشتی خواهد بود.

البته با توجه به عکس‌های تقلبی منتشرشده از جعبه‌ی آیفون ۶se ممکن است این نتیجه‌ی تست و عکسی که از این نمونه اولیه منتشرشده نیز جزئی از همین مدارک تقلبی باشند؛ درعین‌حال اگر این نتایج حقیقی باشند اولین مواجهه‌ی ما با قدرت‌نمایی چیپست جدید A10 اپل بوده است.

ماه گذشته برای اولین بار مطرح شد که احتمالا نام آیفون جدید ۶se باشد؛ حالا با شواهد موجود ممکن است تنها با یک محصول بهبودیافته طرف باشیم و اپل تغییرات اساسی تر را (به علاوه تغییر در شماره مدل) به سال آینده موکول کرده باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Supposed-iPhone-6se-appears-on-Geekbench-comfortably-beats-the-iPhone-6s_id84481″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kayhan karami

قدرت چیپ هایAاپل هیلی دوس داشتنیه

i me

تنها ایفون قادر به شکست ایفون خواهد بود
بیصبرانه منتظر وردش هستم?

Ari khan

مطمئنم خیلی قوی خواهد بود!!و بنظر من قویترین 😉

arash.k79

۷پرو ، اینجوری ک من دیدم خیلی خوشگله ، ۶se هم اگه ۴ اینچ باشه گزینه خوبی به جای iPhone SE هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش