حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکسوس‌های جدید گوگل شاید دیرتر از زمانی که انتظار داشتیم عرضه شوند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر اخبار این چند روز را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که گوگل رسما اندروید ۷ یا همان اندروید نوقا را برای تلفن‌های هوشمند نکسوس خود عرضه کرده است. این نسخه از اندروید در اوایل سال به نام اندروید N رونمایی شد و حالا پس از گذشت چند ماه، نسخه نهایی آن عرضه شده است. معمولا عرضه اندروید جدید، همراه با تلفن‌های هوشمند جدید گوگل همراه می‌شوند، اما همچنان، خبری از دو نکسوس جدید Sailfish و Marlin نیست. برای جزئیات بیشتر، در ادامه با ترمجی همراه شوید.

با تمام این گفته‌ها، شایعه شده است که نکسوس‌های جدید در ماه آینده معرفی خواهند شد و اگر به سابقه دیگر نکسوس‌های گوگل نگاهی داشته باشیم، ماه سپتامبر زمانی است که نکسوس‌های جدید رونمایی می‌شوند. اما براساس گزارش جدید، به نظر می‌رسد که گوگل قصد ندارد که نکسوس‌ها را در آن بازه همیشگی یعنی ماه سپتامبر رونمایی کند. David Ruddock، یکی از اعضای وبسایت منبع و یک فرد ناشناس که اطلاعات زیادی درباره نکسوس‌ها منتشر کرده است، یک سری اطلاعات تازه و البته جالب را در توییتر ارسال کرده اند. براساس گفته‌های این توییت، نکسوس‌های جدید به همراه اندروید ۷٫۱ نوقا روانه بازار خواهند شد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، باید بگوییم که نکسوس‌های جدید شاید در این ماه آتی عرضه نخواهند شد! چراکه پیش از این گفته شده بود که اندروید ۷٫۱ در پاییز عرضه می‌شود که می‌تواند به این مورد مربوط باشد. گوگل درحال حاضر اندروید ۷٫۱ را مورد بررسی قرار داده است اما الان زمان خوبی برای عرضه آن نیست. درهر حال نکسوس‌های جدید گوگل که ساخت اچ‌تی‌سی خواهند بود تاییدیه FCC آمریکا را دریافت کرده‌اند که اشاره به عرضه در ماه‌های آتی را دارند. مانند همیشه، باید صبر به خرج دهیم تا گوگل به شکل رسمی، نکسوس‌های جدید خود را تایید کند.

نظر شما چیست؟ شما درباره نکسوس‌های جدید گوگل چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/new-nexus-devices-might-not-arrive-as-soon-as-we-thought.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]AndroidHeadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs