حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صدای دستیار صوتی “Siri” در آی‎اواس ۱۰ به صدای انسان، شباهت بیشتری خواهد داشت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌نظر می‌رسد شرکت اپل برای تغییر دستیار صوتی “Siri” در نسخه‌نهایی آی‌او‌اس ۱۰ آماده می‌شود و صدای دستیار صوتی “سیری” در به‌روزرسانی جدید آی‌او‌اس، به صدای انسان، شباهت بیشتری خواهد داشت. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

با توجه به گزارش منتشرشده به نقل از مدیران ارشد اپل، یادگیری ماشینی (نوعی از هوش مصنوعی که بدون استفاده از کد به صراحت، می‌تواند مهارت‌های جدید را فرا بگیرد) به دستیار صوتی “Siri” کمک خواهد کرد تا صدای این دستیار صوتی به صدای انسان، شباهت بیشتری داشته باشد و حالت روباتیک آن، کم‎‌تر شود. دستیار صوتی سیری شرکت اپل، به کلمات ضبط‌شده در یک پایگاه داده عظیم دسترسی دارد و آن‌ها را به هنگان نیاز به فرم یک جمله بیان می‌کند.

سیری و صدای این دستیار صوتی دوست‌داشتنی، به یک قابلیت و برتری برای آی‌فون و آی‌پد شرکت اپل تبدیل شده است و شرکت اپل، این موضوع را به‌عنوان یک ویژگی برای محصولات مجهز به سیستم‌عامل آی‌او‌اس تبلیغ می‌کند. طبیعی‌تر شدن صدای “سیری” و نزدیک‌شدن آن به صدای انسان، می‌تواند یک موفقیت بزرگ برای دستیار صوتی شرکت اپل باشد.

فیل شیلر، یکی از مدیرهای اجرایی شرکت اپل، مدعی شده است که هوشمندشدن محصولات شرکت اپل و استفاده از تراشه‌های سری A، این امکان را برای اپل فراهم کرده است تا از روش‌های بیشتری برای یادگیری ماشینی استفاده نماید و هوش مصنوعی محصولات خود را افزایش دهد.

پیش‌تر در ترنجی خواندید که زمان عرضه نسخه‌نهایی سیستم‎‌عامل آی‌او‌اس ۱۰ به صورت اتفاقی، فاش شده است. یک خواننده که از تلفظ اشتباه نام خود توسط دستیار صوتی سیری شرکت اپل ناراضی بوده؛ اعلام کرده است که در گفت‌وگوی مستقیم با تیم‌کوک، رئیس شرکت اپل، از وی درخواست کرده که این مشکل برطرف شود. وی در ادامه، اشاره می‌کند که “تلفظ نام من در دستیار صوتی سیری با به‌روزرسانی بعدی در ۳۰ سپتامبر (جمعه، ۹ مهر) تغییر می‌یابد”. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که نسخه‌نهایی سیستم‌عامل آی‌اواس ۱۰ در این تاریخ به صورت رسمی منتشر شود.

همان‌طور که می‌دانید، زمان عرضه آی‌فون‌های جدید شرکت اپل به انتشار سیستم‌عامل آی‌او‌اس، نزدیک بوده است و بنابراین، می‌توان انتظار داشت که آی‌فون ۷ یا هر آنچه که در نهایت به‌عنوان نام “آی‌فون‌های جدید شرکت اپل” در نظر گرفته خواهد شد؛ در بازه‌‎زمانی نزدیک به این تاریخ ارائه شود.  هرچند که این تاریخ به صورت مستقیم اشاره‌ای به زمان عرضه آی‌فون‌های جدید شرکت اپل ندارد! شما از کدام دستیار صوتی در گوشی‌‎هوشمند خود استفاده کرده و آن‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-LG-V20-photo-leaks-out_id84485″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی