حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی از تلفن هوشمند ردمی نوت ۴ به صورت رسمی رونمایی کرد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر یادتان باشد، دو تلفن هوشمند ردمی ۳ و ردمی نوت ۳ شرکت شیائومی در ماه ژانویه سال جاری رونمایی شدند. این دو از بهترین محصولات ساخته شده توسط این شرکت موفق چینی بود و حالا در راستای ادامه این راه موفقیت، شیائومی از جدیدترین نسل خانواده ردمی نوت رونمایی کرده است. برای آشنایی با این تلفن هوشمند جذاب، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

درطی هفته‌های اخیر، اطلاعات و تصاویر زیادی از این محصول در فضای گسترده وب منتشر شده بود اما بالاخره تمام شایعات و اخبار نیز به انتهای راه رسیدند چراکه شیائومی رسما از ردمی نوت ۴ رونمایی کرده است. البته انتظار داشتیم که همانند ماه ژانویه سال جاری، این محصول در دو نسخه ردمی ۴ و ردمی نوت ۴ عرضه شود، اما شیائومی فعلا از ردمی نوت ۴ پرده برداشته است. بد نیست بدانید که ردمی ۴ پیش از این در TENNA تاییدیه رسمی عرضه در چین را دریافت کرده بود. اما اجازه دهید به سراغ تلفن هوشمند مورد نظر یعنی ردمی نوت ۴ برویم.

Redmi-Note-4_3

درطی مراسمی که در چین برگزار شد، شیائومی درباره تمام ویژگی‌های جدید این محصول نیز صحبت کرد. همانطور که انتظار داشتیم، این محصول تماما از بدنه فلزی استفاده می‌کند و تا حدی به طراحی نسل قبلی خود شباهت دارد. ردمی نوت ۴ از یک سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه بهره‌مند است و اگر بالای این سنسور را مشاهده کنید، احتمالا متوجه فلاش LED دوگانه جدید خواهید شد. مانند نسل قبل، سه دکمی لمسی خازنی در جلوی دستگاه جای گرفته‌اند و تمامی دکمه های سخت افزاری صدا و پاور در سمت راست دستگاه جا خوش کرده اند. ردمی نوت ۴ از یک صفحه نمایش بزرگ ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ استفاده می‌کند که توسط یک شیشه زیبای ۲٫۵D پوشانده شده است.

Redmi-Note-4_2

ردمی نوت ۴ از یک باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند که خبر از طول عمر باتری دستگاه می‌دهد. ردمی نوت ۴ یک دستگاه دو سیم کارته است که می‌توان از یکی به عنوان جایگاه کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت استفاده کرد. ردمی نوت ۴ در دو نوع با حافظه ۱۶ گیگابایتی (دو گیگابایت حافظه رم) و ۶۴ گیگابایتی (سه گیگابایت حافظه رم) عرضه خواهد شد. در ضمن از پردازنده فراموش نکنیم! چیپست به کار رفته در شیائومی ردمی نوت ۴ یک چیپست ۶۴ بیتی Helio X20 ساخت مدیاتک استفاده می‌کند که در حقیقت یک پردازنده با سرعت فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز می‌باشد. سیستم عامل MIUI 8 (اندروید با تغییرات شیائومی!) و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/2.0 از دیگر ویژگی‌های این محصول است. نسخه ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۱۳۵ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۸۰ دلار و در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری تیره از فردا در چین آماده خرید خواهد بود.

Redmi-Note-4_4

نظر شما چیست؟ شما درباره ردمی نوت ۴ چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/xiaomi-unveils-redmi-note-4-helio-x20-miui-8-in-tow.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]AndroidHeadlines [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza f

قیمتش عالیه…… :yahoo:

Ramin 8890 gamer

قیمتش خیلی خوبه واقعا
اگه پردازندشم اسنپ بود خیلی بهتر میشد…

mms6430

قیمت نسخه ۱۶ از ۱۶ نسل قبلی کمتره میشه حدود ۶۰۰
قیمت نسخه ۶۴ با ۳۲ نسل قبلی برابره میشه حدود ۷۵۰
من منتظر usb type-c و دوربین دوگانه و اسنپ ۶۵۲ بودم
چرا خبری از ردمی ۴ نیس؟پس کی معرفی میشه؟

milad.tech

داداش من بنچمارک x20 و ۶۵۲ رو با هم ندیدم اما فکر کنم x20 قویتر از ۶۵۲ باشه
اما خب بحث بهینگی هم در دما و هم در مصرف باتری هم هست که تا بحال چیزی که من میدونم اینه که ۶۵۲ تو هیچ کدوم موفق نبوده میمونهx20 که اطلاعات خاصی ازش نیست چون روی گوشی برند نبوده تا حالا

mehdi_ss190

قیمتش خیلی عالیه ???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs