حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توسعه دهندگان بازی‌های واقعیت مجازی، هدست Vive اچ‌تی‌سی را به Oculus Rift ترجیح می‌دهند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

درطی سال‌های اخیر، رقابت برای عرضه هدست‌های واقعیت مجازی به اوج خود رسیده است. اما جدا از خود هدست‌های واقعیت مجازی، چیزی که باعث داشتن یک تجربه عالی و بی نقص می‌شود، استفاده از نرم‌افزاری باکیفیت و درست است. این مورد علاوه بر تجربه شیرین کاربر، باعث جذب توسعه دهندگان بیشتری هم می‌شود. اما کدام هدست واقعیت مجازی این ویژگی را درحال حاضر ارائه می‌کند؟ اچ‌تی‌سی Vive! برای جزئیات بیشتر، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

یک منبع خبری اعلام کرده است که ۴۹ درصد از توسعه دهندگات بازی‌های واقعیت مجازی درحال استفاده از Vive هستند درحالی که ۴۳ درصد Oculus Rift را به عنوان هدست کار خود انتخاب کرده اند. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که متوجه می‌شویم ۳۵ درصد توسعه دهندگان درحال ساخت محتوا برای Vive و ۲۳ درصد درحال ساخت محتوا برای Oculus Rift هستند. البته این تحقیق نشان نمی‌دهد که چرا اچ‌تی‌سی Vive از پشتیبانی بهتری برخوردار شده است، اما شاید تکنولوژی بکار رفته در آن نقش مهمی در این موضوع داشته باشد. درحالی که Oculus Rift بیشتر برای استفاده بر روی یک کاناپه و به کمک دسته‌های مخصوص است، اچ‌تی‌سی Vive بیشتر تجربه در فضای به بزرگی یک اتاق را هدف گرفته است. در حقیقت با Vive می‌توان کارهای بیشتری انجام داد! درحال حاضر چالش‌های زیادی برای توسعه دهندگان وجود دارد که ساخت محتوا را سخت تر می‌کند، اما چیزی که واقعا مشکل ساز است، بیمار شدن کاربران پس از استفاده از این محصولات است. تجربه‌ها نشان می‌دهد که اگر کاربر در حین تجربه یک هدست واقعیت مجازی به این مشکل بخورد، شاید دیگر هیچ‌گاه به سراغ آن نرود. اما خوشبختانه حدود ۹۶ درصد از توسعه دهندگان بر این عقیده هستند که کاربران پایدار زیادی برای این نوع گجت‌ها وجود دارد. درهر صورت تمامی این صحبت ها به این مورد اشاره دارند که واقعیت مجازی و حتی واقعیت افزوده درحال پیشرفت و راه‌یابی به خانه‌های کاربران هستند اما باید صبر کرد و دید که آیا این راه موفقیت ادامه خواهد داشت یا خیر.

نظر شما چیست؟ شما درباره اچ‌تی‌سی Vive چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”https://www.engadget.com/2016/08/24/vr-game-developers-reveal-preferences/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

Htc vive نقب مردنس واسه دفعه اول یکم دردسره ولی تجربه مار مردن باهاش اونطور ک از سایتا فهمیدن و نظر مردم میگن عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs