حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه iOS برنامه پریسما از این به بعد به صورت آفلاین نیز عمل خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

برنامه پریسما درطی هفته‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش تصاویر برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است. یکی از مشکلاتی که شخصا با این برنامه دارم، نیاز مداوم آن به اینترنت برای ویرایش این تصاویر است. اما توسعه دهندگان این برنامه اعلام کرده اند که نسخه iOS این برنامه می‌تواند از این به بعد تمامی تصاویر را به صورت آفلاین نیز ویرایش کند. این ویژگی فعلا در انحصار iOS است اما برای جزئیات بیشتر درباره تاریخ عرضه برای اندروید و البته سایر ویژگی‌های جدید این برنامه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

اگر به صورت خلاصه توضیح دهیم، پریسما برنامه‌ای است که تصاویر شما را به راحتی به شکل کاملا هنرمندانه‌ای ویرایش می‌کند. اما یکی از معایب این برنامه، نیاز مداوم به اینترنت برای ویرایش تصاویر بوده است اما از این به بعد این مشکل دیگر وجود ندارد. در حال حاضر، پریسما ۳۲ افکت کاملا زیبا دارد و کاربران iOS می‌توانند به ۱۶ افکت از تمامی افکت‌ها به صورت آفلاین دسترسی داشته باشند. سایر افکت‌ها نیز به زودی و به شکل آفلاین در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما یک خبر خوش دیگر هم داریم. توسعه دهندگان وعده داده اند که امکان ویرایش ویدئوها نیز به زودی در این برنامه اضافه خواهد شد. درحال حاضر برنامه‌های زیادی برای ویرایش ویدئو به این صورت وجود دارند، اما فکر می‌کنیم که توسعه دهندگان پریسما، این ویژگی‌ را به صورت ماهرانه تری در این برنامه بیافزایند. متاسفانه در حال حاضر، استفاده آفلاین از افکت‌ها تنها در iOS امکان پذیر است اما احتمالا در طی هفته آتی، بروزرسانی جدیدی برای اندروید نیز عرضه خواهد شد که این ویژگی‌ را برای کاربران اندرویدی نیز به ارمغان می‌آورد. درنهایت بد نیست اشاره کنیم که برنامه پریسما حدود ۵۲ میلیون بار بر روی گجت‌های کاربران نصب شده و روزانه ۴ میلیون کاربر دارد.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم از برنامه پریسما استفاده می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Prisma-now-works-offline-video-editing-coming-soon_id84449″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs