حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدید ال‌جی وی ۲۰ منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت ال‌جی بر روی پرچم‌دار جدید خود، مشغول به کار است و آن‌را در شهریور ماه، عرضه خواهد کرد. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از ال‌جی وی ۲۰ منتشر شده است که بخشی از شایعات پیشین را تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

مانند شایعات گذشته، در این تصاویر مشاهده می‌شود که ال‌جی وی ۲۰ از یک بدنه فلزی استفاده می‌کند و شرکت سازنده برای پرچم‌دار جدید خود از دوربین دوگانه استفاده کرده است. علاوه‌براین، مطابق با شایعات گذشته، ال‌جی وی ۲۰ به یک حسگر اثرانگشت مجهز شده است که این حسگر در پشت گوشی، جای گرفته.

Renders-of-the-LG-V20-leak

در رندرهای تازه منتشرشده، ال‌جی وی ۲۰ در یک پوشش شفاف با یک بافت، قابل مشاهده است و زبان طراحی ال‌جی وی ۲۰ به ال‌جی جی ۵ بسیار نزدیک است.

پرچم‌‌دار جدید ال‌جی به‌عنوان یکی از اولین گوشی‌های هوشمند “خارج از سری نکسوس” با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ گوگل، به بازار عرضه می‌شود. نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل همانند ال‌جی وی ۱۰، برای ال‌جی وی ۲۰ درنظر گرفته شده است.

Renders-of-the-LG-V20-leak (2)

تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام با چهار گیگابایت حافظه رم به گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی قدرت می‌دهد و تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰، وظایف پردازش امور گرافیکی را بر عهده دارد. همان‌طور که در رندرهای جدید مشخص شده است، ال‌جی وی ۲۰ مانند نسل از یک صفحه‌نمایش جانبی استفاده می‌کند و این قابلیت به‌عنوان یک ویژگی “منحصر به‌‌‍فرد” برای سری “ال‌جی وی” در نظر گرفته شده است. این دو مدل، حافظه‌های داخلی متفاوتی دارند؛ یک نسخه با ۳۲ گیگابایت حافظ داخلی و دیگری با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

Renders-of-the-LG-V20-leak (1)

 در کنار این قابلیت‌ها، شاتر ۲۰ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی برای گوشی ال‌جی وی ۲۰ در نظر گرفته شده است و فلاش LED دوگانه، عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور را برای گوشی پرچم‌دار ال‎جی ممکن می‌سازد. دوربین دوم این گوشی برای ثبت تصاویر سلفی، یک شاتر ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

در کنار این موارد،  ال‌جی وی ۲۰ به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند با قابلیت ۳۲bit Hi-Fi Quad DAC ارائه می‌شود. همگام‌سازی ۳۲bit Hi-Fi Quad DAC با ESS Technology باعث می‌شود که صدای خروجی از LG V20 و مخصوصا خروجی هدفون در بهترین کیفیت ممکن قرار داشته باشد. ظرفیت باتری ال‌جی V20 حدوداً ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است؛ علاوه‌براین، این گوشی پرچم‎‌دار با درگاه یواس‌بی Type-C به بازار عرضه خواهد شد.

Renders-of-the-LG-V20-leak

شرکت ال‌جی، به‎‌طور رسمی اعلام کرد که در یک رویداد خبری در سان‌فرانسیسکو در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور)، گوشی‌ ال‌جی وی ۲۰ را به‌صورت رسمی معرفی می‌کند. علاوه‌براین،  پیش‌فروش گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی در ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) آغاز می‌شود و ال‌جی وی ۲۰ در ۲۳ سپتامبر عرضه خواهد شد؛ هم‌زمان با آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس شرکت اپل.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Check-out-the-latest-LG-V20-renders_id84447″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Morteza

گوشیه خیلی خوبیه
ولی خدا کنه طراحی پشتش اینطوری نباشه

Nokia.king

ای بابا اون حاشیه مشکی پایین برای چیه خیلی از این گوشی خوشم میاد منتظر معرفیشم . امیدوارم صفحه نمایش و باطری درست حسابی داشته باشه

AliGH002

به احتمال ۹۰ درصد جلوش همینه ولی در مورد پشتش هنوز ۵۰ پنجاهم :unsure:
Life’s Good When You Play More :yahoo: :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی