حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان عرضه نسخه‌نهایی سیستم‎‌عامل آی‌او‌اس ۱۰ به صورت اتفاقی، فاش شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، شرکت اپل تا چند هفته آینده از آی‌فون‌های جدید خود رونمایی می‌کند و بنابراین، گمانه‌زنی‌های مختلف درباره مشخصات‌فنی آن و زمان عرضه آی‌فون ۷ به بازار، امری عادی است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که بازه‌زمانی احتمالی عرضه آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل و زمان انتشار نسخه‌نهایی سیستم‌عامل آی‌اواس ۱۰ توسط یک خواننده، فاش شده باشد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

یک خواننده که از تلفظ اشتباه نام خود توسط دستیار صوتی سیری شرکت اپل ناراضی بوده؛ اعلام کرده است که در گفت‌وگوی مستقیم با تیم‌کوک، رئیس شرکت اپل، از وی درخواست کرده که این مشکل برطرف شود. اما آنچه که اهمیت دارد؛ درست تلفظ‌شدن اسم وی نیست! تیم‌کوک در گفت‌وگو با وی، به یک تاریخ برای برطرف‌شدن تلفظ نام این خواننده توسط دستیار صوتی سیری اشاره کرده است که گمان می‌رود این تاریخ، زمان انتشار نسخه‌نهایی سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۰ باشد. این خواننده، اعلام کرده است:

من با رئیس شرکت اپل، تیم کوک تماس گرفتم و وی موافقت کرد که تلفظ نام من در دستیار صوتی سیری با به‌روزرسانی بعدی در ۳۰ سپتامبر (جمعه، ۹ مهر) تغییر می‌یابد.

اما آیا این موضوع، بدین معنی است که آی‌او‌اس ۱۰ در ۳۰ سپتامبر منتشر خواهد شد؟ آیا آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در بازه‌زمانی نزدیک به این تاریخ، عرضه خواهد شد؟

در حال‌حاضر، نمی‌توان صحت این ادعا را تایید کرد اما با نگاهی به گذشته شرکت اپل، می‌توان گفت که زمان عرضه آی‌فون‌های جدید شرکت اپل به انتشار سیستم‌عامل آی‌او‌اس، نزدیک بوده است و بنابراین، چندان بعید نیست که شرکت اپل در سال ۲۰۱۶ نیز، رویه‌ای مشابه با گذشته در پیش بگیرد. هرچند که این تاریخ به صورت مستقیم اشاره‌ای به زمان عرضه آی‌فون‌های جدید شرکت اپل ندارد و فقط از نزدیک‌بودن زمان عرضه آی‌فون‌ ۷ و آی‌فون ۷ پلاس در یک بازه‌زمانی نزدیک به ۳۰ سپتامبر حکایت می‌کند؛ اما می‌توان مطمئن بود که نسخه نهایی سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۰ در ۹ مهر ماه منتشر خواهد شد.

پیش‌تر، در ترنجی خواندید که با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده از ساعت‌های بازچینی محصولات در AT&T، آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در ۲۳ سپتامبر به بازار عرضه می‌شود. علاوه‌براین، ۱۶ سپتامبر که پیش‌تر به عنوان زمان عرضه آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل در نظر گرفته شده بود؛ احتمال صحت‌داشتن این تاریخ را پایین می‌آورد.

همان‌طور که در ترنجی به مشخصات‌فنی آی‌فون ۷ پرداخته شده است؛ آی‌فون‌های جدید شرکت اپل بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و جای‌گیری تازه نوارهای پلاستیکی آنتن در گوشه بالا و پایین بدنه پشتی عرضه خواهد شد. البته، تعدادی حفره‌ی بلندگو، از فضای اضافی پایین گوشی استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود مدل پایه آی‌فون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ دلار  و نسخه پایه مدل پلاس آی‌فون‌های جدید شرکت اپل که برخی از شایعات، آن‌را به‌ عنوان مدل پرو آی‌فون ۲۰۱۶ معرفی کرده‌اند؛ با قیمتی نزدیک به ۹۰۰ دلار، قیمت‌گذاری شود. آی‌فون‌های شرکت اپل در ۷ سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ البته شرکت اپل، هنوز دعوت‌نامه‌‎های مربوط به این مراسم را برای اصحاب رسانه، ارسال نکرده است.

 [su_button url=”#” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]techradar[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kamran jaafari

منبع هم ترنجیه؟
روی منبع کلیک میکنم بازم همینو میاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی