حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل به صورت رسمی LG V20 را به عنوان اولین گوشی ارائه‌شده با اندروید ۷ معرفی کرد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

از امروز ۲۲ آگوست ارائه‌ی اندروید ۷ (نوقا) به طور رسمی آغازشده اما تنها تبلت Pixel C و چند مدل از گوشی‌های نکسوس، شامل نکسوس های X5، ۶P، ۶، ۹ و نکسوس Player، این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. جای تعجب نیست که گوگل ابتدا محصولات خود را به اندروید نوقا به‌روزرسانی می‌کند اما جالب اینجاست که اولین گوشی که به صورت پیش‌فرض با اندروید ۷ ارائه خواهد شد از خانواده‌ی نکسوس نخواهد بود بلکه این گوشی LG V20 پرچم‌دار جدید ال‌جی است.

با ترنجی همراه باشید

اگرچه ال‌جی پیش از این اعلام کرده بود که V20 را با اندروید ۷ (نوقا) به صورت پیش فرض عرضه خواهد کرد اما اکنون گوگل به صورت رسمی تأیید کرده که LG V20 اولین گوشی ارائه‌شده با اندروید ۷ به صورت پیش‌فرض خواهد بود. به علاوه V20 در وب‌سایت رسمی اندروید ۷ (نوقا) هم با همین عنوان معرفی شده است؛ هرچند که شاید به کار بردن لفظ معرفی کمی اغراق‌آمیز باشد چون در واقع این گوشی را نمایش داده نشده و حتی جزئیات و ویژگی‌های آن را هم ذکر نکرده نشده است ولی حداقل می‌توانیم یک نگاه کوتاه به رابط کاربری اندروید ۷ بر روی V20 بیاندازیم که البته در ظاهر تفاوت چندانی با اندروید مارشملو در LG G5 ندارد.

LG V20 به صورت رسمی ۶ سپتامبر رونمایی می‌شود و ماه آینده نیز در آمریکا با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه خواهد شد. بر اساس شایعات V20 هم از طراحی ماژولار بهره می‌برد و از دیگر مشخصات آن می‌توان به دوربین پشتی دوگانه، اسکنر اثر انگشت و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره کرد. ال‌جی همچنین مدعی شده این گوشی بهترین تجربه صوتی و تصویری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد؛ اما باید صبر کرد و دید این ادعا تا چه اندازه صحت دارد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Google-formally-intros-the-LG-V20-as-the-first-phone-to-run-Android-7.0-Nougat-out-of-the-box_id84391″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.EXCEPTIONAL

http://www.phonearena.com/news/iPhone-6s-beats-Samsung-Galaxy-Note-7-in-performance-test_id84387

پوشش بدید لطفا ببینیم این طرفداری سامسونگ باز چ بهونه ای سر هم میکنن :)))

mohsenTR

شدیداً منتظر این گوشیم امیدوارم مثل همیشه ال جی نو آورانه عمل کنه…

Blue Tech

امیدوارم نوت ۷ هم از اولین گوشیایی باشه که آپدیت نوقا براش میاد
چه شود رقابت V و نوت امسال
سام که گل کاشت ببینیم الجی چه میکنه
امیدوارم مشکل باتری رو حل کنه
راستی لطفا این لینک رو پوشش بدین
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note5_vs_s7_edge_vs_note7-review-1479.php

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش