حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ “ویرون” به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت حافظه رم، مجهز شده است

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

بوگاتی ویرون، تنها یک ماشین عادی نیست؛ بلکه به عنوان یک نمونه بی‌رقیب در بین ماشین‌های اسپورت شناخته می‌شود. بنابراین، اولین چیزی که با شنیدن نام این محصول به یاد آن خواهید افتاد، “سرعت” است. با این‌حال، “ویرون”، هم‌چنان اسم‌رمز یک گوشی‌هوشمند جدید سامسونگ است و شرکت سامسونگ، آن‌را به عنوان یک محصول تاشو عرضه خواهد کرد. استفاده از نام “ویرون” برای اسم‌‎رمز گوشی تاشوی جدید سامسونگ، احتمالاً بدین خاطر بوده است که شرکت سازنده بر روی قدرت این گوشی تاکید نماید؛ قدرتی مشابه با سری گلکسی اس و گلکسی نوت. به‌تازگی، اطلاعات بیشتری از سامسونگ “ویرون” فاش شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

باید در ابتدا، یادآور شد که این، اولین باری نیست که شایعاتی از سامسونگ “ویرون” منتشر می‌شود؛ با این‌حال، قطعاً این اولین باری خواهد که مشخصات‌فنی این محصول فاش می‌شود. در حالی‌‎که در ابتدا، گمان می‌رفت شرکت سازنده از یک صفحه‌نمایش ۳٫۹ اینچی بر روی سامسونگ “ویرون” استفاده خواهد کرد؛ نتایج به‌دست‌‎آمده از یک بنچمارک، نشان می‌دهد که این محصول به یک صفحه نمایش بزرگ‌تر ۴٫۲ اینچی مجهز شده است.

Samsung-SM-W2016-model (1)

هم‌چنین، به‌‎عنوان جذاب‌ترین شاخصه‌فنی سامسونگ “ویرون”، باید اعلام نمود که تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ با چهار هسته پردازشی به این گوشی قدرت می‌دهد؛ این تراشه، پیش‌تر بر روی بسیاری از محصولات پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، استفاده شده است. چهار گیگابایت حافظه رم، دیگر مشخصات فاش‌شده برای گوشی تاشوی قدرت‌مند سامسونگ را تشکیل می‌دهد. به همین جهت، اگر ادعا کنیم که سامسونگ “ویرون” با قدرتی مشابه به نسخه عرضه‌شده از گلکسی نوت ۷ سامسونگ برای ایالات متحده به بازار عرضه می‌شود؛ چندان بیراه نبوده است!

سامسونگ “ویرون” با شماره مدل SM-W2017 لیست شده است و اطلاعات فاش‌شده، نشان می‌دهد که شرکت سازنده، این گوشی را با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ به بازار عرضه خواهد کرد؛ بنابراین، انتظار برای عرضه این گوشی با سیستم‌عامل جدید اندروید نوقا ۷٫۰، بیهوده است! علاوه‌براین، چندان مشخص نیست که شرکت سازنده، سامسونگ “ویرون” را به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز کرده است یا یک شاتر ۱۶ مگاپیکسلی را برای آن، در نظر گرفته.

Samsung-SM-W2016-model (2)

متاسفانه در حال‌حاضر، زمان عرضه سامسونگ “ویرون” و قیمت احتمالی آن، فاش نشده است؛ با این‌حال، می‌توان مطمئن بود که این گوشی همانند مدل قبلی خود، تنها در بازار چین عرضه خواهد شد. از آنجایی‌که تصاویر این گوشی در دسترس نیست، می‌توانید از مجموعه تصاویر مدل ۲۰۱۶ این گوشی با شماره مدل SM-W2016، لذت ببرید؛ هرچند، انتظار نمی‌رود که طراحی سامسونگ “ویرون” در مقایسه با نسل قبلی خود، چندان متمایز باشد زیرا زبان طراحی مدل ۲۰۱۶ این گوشی برای استفاده در گوشی تاشوی جدید سامسونگ، هم‌چنان مناسب است و تنها باید انتظار داشت که مشخصات‌فنی آن، ارتقا یابد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Veyron-flagship-clamshell-packs-Snapdragon-820-CPU-4GB-RAM_id84404″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

هممممم
نمیدونم چه علاقه ایه که آسیاییها به این گوشیهای تاشو دارن
ولی اگه از صفحه نمایشای انعطاف پذیر استفاده میشد تو این خیلی خوب بود
میگم فک کنین سام امسال رفته تو‌ خط اج زدن این رو‌ هم اج بزنه :wacko:

beni.chalton

زیبا وخاص.برندها یاد بگیرند.

Nokia.king

خیلی علاقه دارم به این سبک گوشی واقعا نوستالوژی و‌خاطره انگیزه . نمیدونم چرا وارد ایران نمیشه فروش خیلی بالایی داره حتما . خیلی دوس دارم بیاد و یکیش رو داشته باشم

mohsenTR

زیباست…
اما من هیچ وقت نتونستم با گوشی های تاشو ارتباط برقرار کنم

فری

بابا این خودش یه پا پرچمداره که !!!

اسم با مسمایی هم انتخاب کرده !! :heart:

jaredy

قشنگه

Modarz

ای بابا چرا فقط چین ، مگه ما بوقیم :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی