حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید سامسونگ با پشتیبانی از قلم S-Pen عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌نظر می‌‍رسد که شرکت سامسونگ، کاربران را به‌زودی غافل‌گیر خواهد کرد زیرا بر روی یک تبلت با پشتیبانی از قلم S-Pen مشغول به کار است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

کتابچه راهنمای کاربری برای یک تبلت معرفی‌نشده سامسونگ با شماره‌مدل SM-P580 در پشتیبانی وب‌سایت رسمی این شرکت فاش شده است و از آن‌جایی که بخش عمده‌ای از این کتابچه به زبان کره‌ای نوشته شده، ظاهراً در این کتابچه تایید شده است که تبلت جدید سامسونگ از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند.

Upcoming-Samsung-tablet-with-S-Pen-support

تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-P580 با مشخصات‌فنی بسیار نزدیک به گلکسی تب ۱۰٫۱ که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود، توسعه یافته است. هر دو مدل، از یک صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل استفاده می‌کند و تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ با هشت هسته پردازشی با حداکثر فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز، قدرت‌ آن‌ها را تامین می‌کند. البته، تفاوت این دو محصول در پشتیبانی از قلم S-Pen است؛ تنها مدل‌های گران‌قیمت گلکسی تب A (با قیمت پایه ۳۵۰ دلار) از این قلم پشتیبانی می‌کنند. Upcoming-Samsung-tablet-with-S-Pen-support (1)

در حال‌حاضر، هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه و نحوه قیمت‌گذاری تبلت جدید سامسونگ منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که در ماه آینده میلادی (سپتامبر) در نمایشگاه IFA 2016 برلین، اطلاعات بیش‌تری از این محصول به‌صورت رسمی اعلام شود. Upcoming-Samsung-tablet-with-S-Pen-support (2)

علاوه‌بر این محصول، سامسونگ بر روی گلکسی تب S3 9.7 مشغول به کار است. این محصول در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) لیست شده است؛ با این‌حال، جزئیات چندانی از آن در حال‌حاضر، مشخص نیست. گفته می‌شود که این تبلت با چندین قابلیت ارتباطی از جمله پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات، بلوتوث ۴٫۲، جی‌پی‌اس و NFC عرضه خواهد شد. هم‌چنین، فرکانس هسته‌های پردازشی آن، ۱٫۶ گیگاهرتز است.

Upcoming-Samsung-tablet-with-S-Pen-support (3)

اطلاعات چندانی درباره گلکسی تب S3 9.7 در دسترس نیست اما برخی شایعات، نشان می‌دهد که این تبلت به یک نمایشگر ۹٫۷ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی مجهز شده است. ظرفیت باتری بنابر شایعات، ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو به‌همراه یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، دیگر مشخصات این تبلت ۹٫۷ اینچی را تشکیل می‌دهد. البته قیمت این محصول در حال‌حاضر مشخص نیست و نمی‌دانیم که شرکت سازنده، این محصول را با چه قیمتی به بازار عرضه می‌کند؛ هم‌چنین، رنگ‌های در نظر گرفته شده برای آن نیز فاش نشده است. البته، انتظار می‌رود که این مدل همانند بسیاری از تبلت‌های سامسونگ در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شود.

برخی از شایعات، احتمال داده‌اند که سامسونگ، ممکن است تبلت گلکسی تب S3 9.7 جدید خود را در اوایل ماه سپتامبر (شهریور ماه) معرفی نماید. به همین جهت، علاقه‌مندان به تبلت‌های سامسونگ، این ماه، بسیار هیجان‌زده خواهند شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-Samsung-tablet-with-S-Pen-support-is-coming-leaked-manual-reveals_id84362″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AK_007

صدای پای GALAXY NOTE 10 می آید…!
فقط امیدوارم برخلاف تب اس سخت افزارش واقعا پرچمدار باشه

کتیبه سپید

عجب! جدی جدی فکر کردم تبلت note رو فراموش کرده. عجیبه که زودتر اقدام به ساخت نسخه جدید نکرده؛ تبلت های Note کم طرفدار ندارن. امیدوارم این روند رو ادامه بده چون در هر حال هر دستگاهی یه عمر مفیدی داره. هرچقدر هم آدم مواظبت کنه، یه ۱۰٫۱ ۲۰۱۴ یا نوت ۸ که از اونم قدیمی تره مگه تا چند سال سرپاست؟
ممنون بابت خبر. راستی ترنجی جان وقتی میخوام برم صفحه دوم سایت، فایرفاکس برام پیام امنیتی میاره که این صفحه خطرناک است. بی زحمت درستش کن

Androidworld

چه عجب بعد کلی صبر بالاخره سامسونگ یه چیزی شبیه نوت ۸ ساخت البته امیدوارم مثل تب آ سخت افزارش ضعیف نباشه و یه تبلت پرچمدار باشه

کتیبه سپید

فکر کردم نوت ۸ فراموش شده و من تنها کسی هستم که این تبلت رو داره و بهش فکر میکنه. خیلی دلم میخواد بدونم سامسونگ اسم گوشی نوت بعدیش رو چی میذاره. قبلا یه نوت ۸ ساخته (۸ اینچی) هرچند که مشخصات این تبلت رو از توی سایتش برداشته. فکر کنم براش مهم نباشه که دوتا نوت ۸ وجود خواهد داشت!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی