حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس از یک دستگاه جدید در ۴ شهریور رونمایی خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌تازگی وان‌پلاس اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تا از یک دستگاه جدید در ۲۵ آگوست (۴ شهریور) رونمایی کند. هنوز معلوم نیست که شرکت وان‌پلاس، از چه دستگاه جدیدی رونمایی خواهد کرد اما به احتمال زیاد، خبری از یک گوشی‌هوشمند جدید نخواهد بود. با توجه به تیزر ویدیویی که از سوی وان‌پلاس منتشر شده است، این شرکت احتمالا از Earphone های جدیدی رونمایی کند. این شرکت، پیش از این از وان‌پلاس Icons رونمایی کرده بود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

وان‌پلاس Icons از اواخر سال ۲۰۱۵ برای خرید در دسترس بود. این دستگاه، بهترین Earphone های عرضه شده‌ی این شرکت تا به امروز است و با قیمت مناسب ۴۹.۹۹ دلاری به‌فروش می‌رسد که برای Earphone ها، قیمت زیادی نیست. با این حال، باید تا دو روز دیگر صبر کنیم و ببینیم که وان‌پلاس، قصد معرفی چه دستگاه جدیدی را دارد.

با این حال، اگر وان‌پلاس از هدفون‌های جدیدی رونمایی نکند، احتمالا باید شاهد معرفی گوشی جدیدی از سوی این تولیدکننده باشیم. قطعا خبری از جانشین وان‌پلاس ایکس نخواهد بود و همان‌طور که می‌دانید، دو ماه پیش این شرکت از پرچم‌دار جدید خود با نام وان‌پلاس ۳ رونمایی کرد. به‌نظر نمی‌رسد که وان‌پلاس برای معرفی یک گوشی جدید آماده باشد. باید تا ۴ شهریور صبر کنیم و ببینیم که این شرکت، چه دستگاهی را معرفی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-will-announce-a-new-mysterious-product-on-August-25_id84426″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin 8890 gamer

فونت جدید ترنجیوووو ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی