حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپیکرهای بلوتوثی جدید الجی طراحی شده برای علاقمندان موسیقی با سبک زندگی فعال

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

جدیدترین اسپیکر بلوتوثی ال‌جی مدل‌های PH1-PH2-PH3-PH4 مجهز به آخرین فناوری‌های روز، ظاهری براق و زیبا و طراحی خلاقانه، بهترین همراه  برای محیط‌های مختلف خارج و داخل ساختمان است.

شنوندگانی که قابل حمل بودن و استقامت اسپیکر اولویت آنهاست می‌توانند از مدل‌های PH2 و PH4 استفاده کنند. اسپیکر PH2 با ۱۶۷ گرم وزن، طراحی جمع و جور و ضد ضربه بودن، به گونه طراحی شده است تا به نیاز فعال ترین مشتریان نیز پاسخ دهد.این اسپیکر همه‌کاره برای هر چالش که پیش رویش قرار بگیرد آماده است و بهترین گزینه برای فضای خارج از خانه محسوب می‌شود. اسپیکر قدرتمندتر PH4 بهترین گزینه برای دورهمی‌های مختلف در فضای خارج از خانه محسوب می‌شود. فضاهایی مثل پیک‌نیک و یا باربیکیویی خارج از خانه که نیاز به یک سیستم صوتی قدرتمند دارند. این اسپیکر با ارائه صدایی قدرتمند، رسا و غنی در عین قابل حمل بودن و انعطاف پذیری مناسب موسیقی‌بازهایی است که به راحتی بیخیال کیفیت صدای موسیقی نمی‌شوند.

هردو اسپیکر PH2 و PH4 دارای یک بند قابل اتصال هستند که بوسیله آن به راحتی می‌توان این اسپیکرها را به هر سطحی متصل نمود. با توجه به طراحی ضد آب، این اسپیکرها در مقابل پاشش آب و یا باران مقاوم هستند و تقریبا می‌توان در هر شرایطی از آنها استفاده کرد. با خروجی صدای ۳۶۰ درجه و صدای باس تقویت شده، هردوی این اسپیکرها با هر تنظیماتی صدایی کاملا شفاف را ارئه می‌دهند. رادیاتورهای پشتیبانی کننده دوگانه در PH4 کیفیت صدای و باس خروجی را به حدی افزایش می‌دهد که قابل مقایسه با اسپیکرهای هم سایز این مدل نیست. صفحه نمایش LED و باتری‌هایی با عمر طولانی (۶ ساعت برای PH2 و ۱۰ ساعت برای PH4) زمان حمل و استفاده آنها را افزایش می‌دهد و این اسپیکر را به انتخابی ایده‌آل برای افراد فعال تبدیل می‌کند.

اسپیکر مدل PH3 با هر دکوری هماهنگ است و با طراحی گیرا و چشم نواز فضای هر مکانی را عوض می‌کند. از اتاق خواب گرفته تا تراس خانه. مدل خاص و شمع مانند PH3 در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود و دارای ۵ نورپردازی رنگارنگ مختلف است. این ترکیب صدای شفاف و نورپردازی متنوع این اسپیکر را تبدیل مدلی بی رقیب می‌سازد که صدای آن در هر گوشه از خانه به راحتی شنیده می‌شود. به علاوه باتری ۱۰ ساعته این اسپیکر آزادی عمل زیادی به خریداران می‌دهد.

هر سه اسپیکر دارای پورت ورودی کمکی برای دستگاه‌هایی بدون قابلیت اتصال بلوتوثی مثل MP3 و CD پلیرهای قدیمی هستند. همچنین برای دستگاه‌های جدیدتر، این اسپیکرها با فتاوری پیشرفته اتصال چندگانه می‌توانند همزمان به دو دستگاه بلوتوثی متصل شوند.

مدل PH1 با نورپردازی داخلی و باتری ۵ ساعته مناسب همه فضاهای خانه است.این اسپیکر سبک و قابل حمل با بلوتوث و هندزفری حتی می‌تواند به عنوان چراغ خواب نیز استفاده شود. Brian Kwon مدیر کل شرکت لوازم صوتی و تصویری ال جی گفت: در شرکت ال‌جی ما به دنبال تولید دستگاه‌هایی هستیم که نیاز واقعی مشتریان در زندگی را پوشش دهد.با این تنوع اسپیکرهای بی‌سیم، من مطمئنم مشتری می‌تواند مناسب‌ترین اسپیکر برای هر موقعیتی را پیدا کند. بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA 2016 می‌توانند در غرفه شماره ۱۸ ال‌جی در سالن Messe Berlin این اسپیکرها را برای اولین بار از نزدیک ببینند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.tech

متاسفانه صدای اسپیکرای همراه ال جی اصلا در حد رقبا نیست با سونی و سامسونگ و jbl که اصلا قابل قیاس نیست
حتی برندهای چینی درجه ۱ هم مثل unique از ال جی بهترن
من چند مدلشو تست کردم خوب نبودن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....