حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس‌های GoPro Hero 5 به بیرون درز کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

چند هفته قبل برای اولین بار یک ویدئوی کوتاه از GoPro Hero 5 به بیرون درز کرد اما حالا چند عکس جدید نیز از این دوربین منتشرشده که به ما جزئیات بیشتری از این محصول را نشان می‌دهد به علاوه اطلاعات به دست آمده از دفترچه راهنمای این دوربین که بر روی سایت Reddit قرارگرفته مجموع اطلاعت ما را درباره‌ی این دوربین تشکیل می‌دهند.

برای جزئیان بیشتر با ترنجی همراه شوید.


پیش از هر چیز به نظر می‌رسد این دوربین از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسل‌های قبلی خود یعنی Hero 4 و پیش از آن ندارد؛ مستطیلی بوده و محل قرارگیری لنز و صفحه نمایش آن نیز مشابه قبل است. کلید جلویی پاور/ منو حذف‌شده اما اگر عکس‌ها و فیلم‌های منتشرشده درست باشند احتمالا Hero 5 صفحه نمایشی لمسی خواهد داشت بنابراین دسترسی به منوها از این طریق انجام خواهد گرفت. و به نظر می‌رسد GoPro برخی موارد را از Hero 4 به ارث برده، از جمله می‌توان به رنگ نقره‌ای پشت دوربین، قسمت‌های پلاستیکی مشکی و ضد آب بودن آب این دستگاه اشاره کرد.

GoPRo-Hero-5-leaked-images

مشخصات این وسیله ترکیبی از شباهت و تغییرات را در مقایسه با نسل قبلی نشان می‌دهد و براساس اطلاعات دفترچه راهنمایی که پیش تر اشاره شد به نظر می‌رسد این دوربین هم از تراشه‌ی عکاسی مشابه با Hero 4 بهره برده و در فیلم‌برداری نیز حداقل ویدئو رزلوشن مشابه Hero 4 را خواهد داشت یعنی بالاترین کیفیت ممکن آن رزولوشن ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود که این رنج تا حداقل رزولوشن ۷۲۰p با سرعت فیلم‌برداری ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز به صورت دلخواه امکان کم شدن خواهد داشت.
تثبیت‌کننده‌ی تصاویر هم مطمئنا در Hero 5 به کار گرفته خواهد شد و تمامی حالت‌های فیلم‌برداری برای انواع کیفیت‌ها و سرعت‌ها و کیفیت‌های مختلف فیلم‌برداری نیز در این دوربین موجود خواهد بود. GPS و امکان کنترل صوتی نیز در این دوربین بکار رفته. شایعات همچنین از بهبود ظرفیت باتری این دوربین به ۱۲۲۰ میلی‌آمپر خبر می‌دهند و ممکن است Hero 5 بالاخره بجای پورت Mini USB به سراغ استاندارد جدید USB Type-C رفته از آن در دوربین جدید خود استفاده کند.
اما آیا به نظر شما این پیشرفت‌ها وقفه زمانی دو ساله تا ارائه‌ی پرچم‌دار جدید GoPro را توجیه می‌کند؟

[su_button url=”http://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/8/19/12553538/gopro-hero-5-camera-photos-specs-features-leak” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش