حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت برای آنچه که بعد از پروژه Scorpio باید انجام دهد، آماده است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

کنسول‌ بازی ایکس‌باکس Scorpio در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و در حال‌حاضر، تنها می‌دانیم که مایکروسافت بر روی قدرت‌مندترین کنسول خانگی مشغول به کار است. با این‌حال، این موضوع بدین معنی نیست که مایکروسافت برای چشم‌انداز آینده خود، تنها تکمیل طراحی و توسعه و عرضه این کنسول را مدنظر داشته باشد. به‌نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت، می‌داند که چه کارهایی برای کنسول‌ ایکس‌باکس پس از عرضه پروژه Scorpio، باید انجام دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، با ترنجی همراه باشید.

در پاسخ به یک سوال که از سوی طرفداران از فیل‌ اسپنسر درباره وضعیت کنسول ایکس‌باکس پس از عرضه پروژه Scorpio پرسیده شده است؛ سرپرست بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، مدعی شده که این شرکت، برای آنچه که بعد از پروژه Scorpio باید انجام دهد، آماده است.

در حال‌حاضر، ایده‌هایی برای آنچه که بعد از  پروژه Scorpio می‌تواند انجام شود، داریم. موضوع بسیار خوبی که در (تجارت) بازی‌های ویدیویی وجود دارد، افرادی هستند که فناوری‌های جدید را پیش از آنکه به یک موضوع عادی تبدیل شود؛ در محصولات خود، به کار می‌گیرند و هم‌چنین، بهترین سازندگان هر صنعت.

به نوعی، می‌توان توئیت جدید فیل اسپنسر را با آنچه که مایکروسافت برای آینده کنسول‌های بازی ایکس‌باکس وان در نظر دارد؛ مرتبط دانست. پیش‌تر، در ترنجی خواندید که سرپرست بخش بازایابی بازی‌های ایکس‌باکس، اعلام کرده است که در آینده، چیزی به نام “نسل” برای کنسول‌های بازی بی‌معنا خواهد بود. 

آرون گرین‌برگ، مدعی است که در آینده، عرضه‌ سخت‌‍افزار جدید، به معنای به پایان رسیدن آنچه که در گذشته از آن استفاده می‌شود؛ نخواهد بود. بلکه به عرضه محصولات جدید، به‌عنوان ” یک خانواده از کنسول‌های بازی نگاه می‎شود و نه به معنای جایگزینی آن‌ها با یک‌دیگر”.

البته، این موضوع بدین معنی نیست که کنسول ایکس‌باکس به پایان راه رسیده است و در آینده، مایکروسافت، برنامه‌ای برای عرضه نسل جدید آن ندارد. مایکروسافت، بیشتر با اعلام این موضوع، به‌نظر می‌رسد که از چشم‌انداز آینده خود برای کنسول‌های بازی خانگی می‌‎گوید؛ عرضه کنسول‌های بازی جدید بدون در نظر گرفتن “نسل” برای آن‌ها. بنابراین، عرضه کنسول‌های میان‌نسلی با سخت‌افزار جدید و قدرت‌مندتر، به سیاست آینده این شرکت تبدیل خواهد شد تا اینکه با یک فاصله‌زمانی نسبتاً زیاد، نسل بعدی کنسول‌های بازی را ارائه دهد.

با این‌حال، مشخص نیست که شرکت سونی، سیاست‌ مشابهی را برای کنسول‌ بازی پلی‌استیشن خود در نظر بگیرد و آن‌ها را به‌عنوان یک مدل به‌روز شده به‌جای “یک نسل تازه” ارائه دهد. با این‌حال، باید منتظر ماند و دید که در آینده، کدام شرکت، می‌تواند در رقابت با دیگری در بازارهای کنسول خانگی، برنده باشد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/whats-next-after-project-scorpio/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی