حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنا بر گفته مقام ارشد شیائومی، این شرکت بازیگری جدید در بازار آمریکا خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شیائومی را که می شناسید. این شرکت چینی  توانسته با عرضه محصولات مقرون به صرفه توجه خیل عظیمی از کاربران را به خود جلب کند و سود زیادی را بدست آورد ولی این شرکت به بازار چین اکتفا نکرده و  آماده حضور در بازار پر فروش آمریکا است. با ما در ادامه این خبر ترنجی همراه باشید.

سال هاست که شاهد خبر های مبتنی بر ورود احتمالی شیائومی به بازار آمریکا هستیم اما هر بار که این شایعات مطرح می شود شیائومی آن را فورا تکذیب می کند. اما بالاخره روزی شاهد حضور این غول چینی در بازار آمریکا خواهیم بود.

 هوگو بارا مدیر ارشد این شرکت و از مهندسان سابق گوگل درمصاحبه با بلومبرگ بازار آمریکا رو مهم توصیف کرده و خاطر نشان کرده که بیش از این، شیائومی توان بیرون ماندن از این بازار را ندارد و به محض ورود به این بازار از طریق رسانه های اجتماعی به تبلیغ محصولات خود خواهد پرداخت حتی ممکن است شیائومی از روش flash sale (فروش محصولات با قیمت کمتر در مدت زمان کوتاه) که باعث فروش میلیون ها موبایل در بازار های چین و هند شده است استفاده نماید.

در حال حاضر شیائومی تعداد محدودی پاوربانک، دستبند و هدفون را از طریق سایت Mi.com برای کاربران بازار آمریکا به فروش می رساند. همچنین بارا در طول این مصاحبه خاطر نشان کرد که شیائومی محصولی جدید را در ماه اکتبر روانه بازار آمریکا خواهد کرد ولی به نوع این محصول اشاره ای نکرد.

دو سال قبل شیائومی رهبری بی چون و چرای بازار چین را در دست داشت ولی به لطف عملکرد هواوی این جایگاه را از دست داد و در سه ماهه گذشته این شرکت(از لحاظ فروش) چهارمین تولید کننده بزرگ در بازار چین بود. خوشبختانه سرمایه گذاری شیائومی در بازار هند جواب داده است و با این حال مقامات شرکت شیائومی آماده انجام اقدامات لازم برای ورود به بازار آمریکا هستند  زیرا بازار آمریکا بزرگترین بازار دنیا از نظر کسب درآمد است. با توجه به خرید ۱۵۰۰ اختراع ثبت شده مایکروسافت توسط شیائومی، این شرکت می تواند نرم افزار های اسکایپ و آفیس را بصورت پیش فرض بر روی موبایل هایش قرار دهد. امیدواریم به زودی شاهد حضور این شرکت در بازار آمریکا باشیم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-is-coming-to-the-U.S.-in-the-near-future-according-to-VP-Hugo-Barra_id84329″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

شرکت‌هایی که حتی پتنت و اختراع ندارن و از دیگر شرکتها میخرن چجوری میخوان در ادامه راه موفق باشن خدا میدونه. کافیه یک محصول در آینده جایگزین موبایل بشه. اونموقع هست که اینجور شرکتها با کله زمین میخورن چون اختراع کردن بلد نیستن و علمشو ندارن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید