حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ زد ۲ با سیستم‌عامل تایزن، به‌طور رسمی در ۳ شهریور معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

بیش از یک سال بعد از عرضه‌ی گوشی‌هوشمند تایزنی سامسونگ زد ۱، سامسونگ درحال حاضر قصد دارد تا جانشین این گوشی‌هوشمند تایزنی را با نام سامسونگ زد ۲ معرفی کند. این دستگاه به احتمال زیاد در چهارشنبه‌ی آینده، ۳ شهریور در طی یک رویداد که در هند برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که در بالا، تصویر مربوط به دعوتنامه و تاریخ برگزاری آن را در ۲۳ آگوست را می‌بینید، سامسونگ در کشور هند از گوشی‌هوشمند جدید خود که به گفته‌ی آن، ”نوآوری معنی‌دار بعدی” است، رونمایی خواهد کرد. نام این گوشی جدید سامسونگ ذکر نشده است اما با توجه به این‌که این یک رویداد مربوط به تایزن خواهد بود، قطعا مدل جدید سری زد با نام سامسونگ زد ۲ در آن معرفی خواهد شد.

همانند سامسونگ زد ۱، زد ۲ نیز یک گوشی ارزان با ویژگی‌های خوب خواهد بود. با توجه به جزئیات، ویدیوها و تصاویر لو رفته‌ی مختلف، این گوشی به صفحه‌نمایش آمولد چهار اینچی با رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل پردازنده‌ی چهار هسته‌ای کلاک شده در ۱.۵ گیگاهرتز مجهز شده است. از دیگر مشخصات آن، می‌توان به اتصال LTE، دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلوی VGA، یک گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌ارتقاء هشت گیگابایتی اشاره کرد.

سامسونگ زد ۲، سومین گوشی تایزنی این شرکت کره‌ای خواهد بود. این شرکت، پیش از این سامسونگ زد ۳ را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۵ مگاپیکسلی در بازارهای مختلف در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ عرضه کرده بود. هنوز معلوم نیست که گوشی جدید تایزنی این شرکت در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد و باید برای انتشار جزئیات بیشتر درباره‌ی آن، صبر کنیم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Tizen-based-Samsung-Z2-to-be-officially-announced-on-August-23_id84330″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG _ The Best Brand

بسیار هم عالی، بی امیده پیشرفت بیش از پیشِ تایزن خلاق و دوست داشتنی :heart: :heart: B-)

نسل قبلی که حسابی ترکوند تو هند اینم احتمالا ی حرکتایه خوبی بزنه. :yes:

Darkgroom

یه فکریم به حال قیافش بکنه خیلی عالی میشه دیگه

Gooooogle

فکشو بکن این بیاد رو نوت با ۴ گیگ رم B-) B-) B-)

ازادی اندروید + رونی ای او اس = تایزن :yahoo: :yahoo: :yahoo:

SAMSUNG _ The Best Brand

جادوگرســـــــــــــــــــــــــــــــــونگ

:yahoo: :yahoo: B-)

البته همین الانشم این اتفاق افتاده ، میتونی نگاهی به پرچمدارهای اخیر سامی کنی .

Nokia.king

خیلی دوست دارم تایزن رو تجربه کنم

grimm

خیلی خوبه که یک سیستم عامل جدید داره میاد از یک شرکت قدرتمند مثل سامسونگ ولی خوبه چرا باید از نرم افزار های اندروید استفاده کنه این اصلأ قابل توجیه نیست سامسونگ باید تایزن رو با حذف اپ های اندرویدی وارد بازار رقابت کنه باید بزاره برنامه نویس ها براش برنامه اختصاصی بنویسن در غیر این صورت به پوسته ای برای اجرای نرم افزار های اندروید مبدل میشه الان یک ساله که اومده هنوز یک واتس آپ و توئیتر یا تلگرامی چیزی براش نیامده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی