حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صدوقی، مدیر عامل همراه اول: ترابردپذیری یک فرصت بزرگ برای این شرکت است

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

به دلیل اجرای طرح ترابردپذیری، همراه اول حجم گسترده ای از برنامه توسعه چهار ساله شبکه خود را در مدت یک سال اجرا می کند. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول در مراسم آغاز رسمی طرح ترابرد پذیری، با اشاره به حجم گسترده توسعه در شبکه همراه اول گفت: در روند توسعه شبکه همراه اول فعالیتی که قرار بود طی ۴ سال انجام شود، در مدت یک سال به صورت فشرده انجام و بیش از ۲۰ هزار سایت ۳G‌ و LTE نصب و راه اندازی می شود. وی با بیان اینکه حق با مشتری است و مشتری باید به صورت آگاهانه اپراتور دلخواه خود را انتخاب کند، گفت: حداکثر تا پایان تیر ماه سال آینده، ۱۰ هزار سایت ۳G، ۱۰ هزار و ۵۰۰ سایت LTE راه اندازی و بالغ بر ۱۲ هزار سایت ۲G نوسازی و به این صورت همراه اول به یک اپراتور جوان یک ساله تبدیل می شود.

صدوقی در ادامه گفت: برنامه همراهی میلیاردی از تیرماه اجرایی شده و مشترکینی که به تازگی به شبکه همراه اول پیوسته اند هم می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند. مدیرعامل اپراتور اول در مورد باشگاه مشتریان همراه اول نیز گفت: مشترکین این اپراتور می توانند با عضویت در باشگاه فیروزه ای، بر اساس سابقه و میزان وفاداری تخفیف دریافت کرده و از سایر خدمات نیز بهره مند شوند. علاوه بر این کلیه مشترکین دائمی می توانند به صورت اقساطی بدون پرداخت پول برند، یک برند خوب تلفن همراه را انتخاب و خریداری کنند.

صدوقی همچنین در خصوص طرح وفاداری مشترکین گفت: در عرض کمتر از یک ماه، ۷۴۰ میلیارد تومان برای مشترکین وفادار و خوش حساب اعتبار قائل شدیم، به این معنی که این مشترکین می توانند تا سقف یک میلیون تومان در دوره دوماهه از اعتبار خود استفاده کنند و به زودی این طرح برای تمام ۱۸ میلیون مشترک دائمی اجرایی می شود.

صدوقی با اشاره به ارئه نسخه جدید اپلیکیشن «همراه من» گفت: مشترکین می توانند از این طریق صورتحساب، ریزمکالمه و سایر خدماتی را که تاکنون به صورت حضوری دریافت می کردند را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. علاوه بر این، به زودی با ایجاد امضای دیجیتال جهت احراز هویت، سایر فعالیت های غیر حضوری نیز در دسترس خواهد بود.

صدوقی در پایان با اشاره به اینکه همراه اول در دولت یازدهم دو بار به عنوان اپراتور برتر انتخاب شده است، گفت: ما همچنان منتظر اعلام نتایج ارزیابی فاوای امسال هستیم. وی با اشاره به خانواده ۹۴ میلیونی همراه اول افزود: با اجرای طرح رومینگ ملی روزانه حدود یک میلیون مشترک دو اپراتور دیگر از شبکه همراه اول استفاده می کنند و با اجرای طرح ترابردپذیری، با تاکید بر شعار همراه اول به این نکته می رسیم که هیچکس تنها نیست.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در مراسم آغاز فاز تجاری ترابرد پذیری شماره های تلفن همراه  گفت: امروز شاهد تحول دیگری در زمینه حوزه ارتباطی کشور هستیم. اولین تصمیم برای خدمت به مردم  ۲.۵ سال قبل گرفته شد که رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه انجام شد.

واعظی اظهار داشت: پیرو طرح رومینگ ملی، انتظار می رود اپراتورها در طرح ترابردپذیری نیز همکاری خوبی انجام دهند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه در مورد طرح ترابرد پذیری اپراتورهای تلفن همراه افزود: ما برای این کار از راهنمایی مشاوران بزرگی استفاده کردیم و در کمیسیون تنظیم مقررات مصوبه‌ای با مشارکت سه اپراتور تصویب شد. این طرح بنا بود ۲۷ اردیبهشت عملیاتی شود اما بر اثر مشکلاتی تا کنون به تعویق افتاد.

مراسم رسمی آغاز به کار طرح ترابرد پذیری، روز یکشنبه، ۳۱ مرداد ماه، با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر عمیدیان مدیرعامل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادق عباسی شاهکوه معاون بررسی های فنی و صدور پراونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، محمد جواد جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیران عامل ۳ اپراتور تلفن همراه کشور و خبرنگاران حوزه ICT در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نيما

بیشترین ضرر رو همراه اول میکنه.
خیلی ها فقط به دلیل اینکه شماره شون رنده و یا خیلی ها دارن ، از همراه اول مهاجرت نمی کنن.
همراه اول زیرساخت هاش خیلی ضعیفه. حتی با وجود اینکه ۴جی رو راه اندازی کرده.
من همراه اول داشتم ، امکان نداشت بسته بگیرم و دست کم ۲۰ هزار تومن مصرف خارج از بسته بران نزنن. الان رایتل دارم و اصلا این مشکل رو ندارم. نتیجه ای که میخوام بگیرم خیلی واضحه …

Mohammad Reza

خیلی وقت ها هم وقتی قبضتون مقداری بالاتر از همیشه میاد،تا اخر دیگه همون طور میمونه. یکی از دوستان من به خاطر کارش یک ماه مجبور بود با تلفن زیاد تر از حد معمولش حرف بزنه.هر ماه خرج سیم کارتش تقریبا ۳۰ تومن میاد ولی اون ماه ۲۰۰ تومن اومد.تا شش ماه بعدش با این که مصرفش معمولی شده بود،زیر ۱۲۰ تومن براش قبض نیومد!اینی که میگم برای سال ۸۹ هست. من فکر می کردم تا الان درست شده ولی همین هفته ی پیش از دوتا دیگه از اشناهام مورد های مشابه رو شنیدم.کاریه که همراه اول می تونه بکنه و خیلی راحت از زیرش در بره چون برای مشترک اثباتش غیرممکنه.
جالب اینجاست که همون رفیق من از سال ۹۰ ایرانسل داره و تا الان به چنین چیزی برنخورده

ramin bazr

هنوزم چنین چیزی هست و برای منم همین ماه پیش اتفاق افتاد..همراه اول قبض های عجیب و غریبی داره!

seedni

دروغ میگه همه از همراه اول فرار میکنن .

reza farhang

مزخرفترین شرکتی که تا حالا دیدم همین همراه اول من ترابرد کردم کلا الان از خارچ کشور برام sms نمیاد شماره های خارج کلا مسدوده زنگم زدم ۹۹۹۰ چند تا ادم بی سواد گذاشتن اونجا میره از مسعول شون میپرسه میاد جواب میده که مسعولشونم هیچی حالیش نیست الان ۱۰ روزه الافم کردن پرونده تشکیل دادن اصلا هم خبری نیست ۴ تا خطم و ترابرد کردم الان پشیمونم ۳ تا شو وصل کردن ۱ کیشم سیم کارتشو دادن از ایرانسل ام قطع کردن ولی اینا هنوز وصل اش نکردن نه تلگرام میتونم برم نه ایمو نه جمیل ام چون از شماره خارج sms نمیاد اصلا به ایرانسل زنگ زدم خواهش کردم برگردونن یه همراه اول دایمی داشتم منتظرم اینا حل بشه اونم ببرم ایرانسل شرکت به این مزخرفی به دردمون نمیخوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....