حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 سامسونگ از FCC تاییدیه دریافت کرده است

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت سامسونگ، به‌تازگی از گوشی پرچم‌دار گلکسی نوت ۷ رونمایی کرده است اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت، بر روی مدل‌های میان‌رده دیگری نیز مشغول به کار است که آن‌ها را تا پیش از اتمام سال جاری میلادی، عرضه می‌کند. یکی از این مدل‌ها، نسخه ۲۰۱۶ گلکسی On7 سامسونگ است که از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تاییدیه دریافت کرده؛ بنابراین، زمان عرضه آن بسیار نزدیک است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

دریافت تاییدیه  FCC برای مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 سامسونگ، مشخصات‌فنی چندانی را از این گوشی فاش نکرده است و تصاویری نیز، به‌دست نیامده است. با این‌حال، مدل مذکور، پیش‌تر در یک بنچمارک دیگر دیده شده است و بنابراین، بخشی از مشخصات‌فنی مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 سامسونگ، مشخص شده.

samsung-galaxy-on7-2016-receives-certification-from-the-fcc-507487-2

 با دریافت تاییدیه از TENNAبرای مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 سامسونگ، فاش شده است که این گوشی به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، مجهز خواهد بود. علاوه‌براین، تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری ۲٫۰ گیگاهرتز و واحد گرافیکی آدرنو ۵۰۶ به این گوشی قدرت می‌دهد. مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 سامسونگ، به سه گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصات‌فنی فاش شده برای این مدل، به شمار می‌رود.

برای دوربین اصلی، سامسونگ از یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی و برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. انتظار می‎رود که این محصول با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ با رابط‌کاربری تاچ‌ویز سامسونگ ارائه شود و به احتمال زیاد، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را دریافت خواهد کرد. هم‌چنین، یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، انرژی مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 سامسونگ را تامین می‌کند.

بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، سامسونگ، مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 را در رنگ‌های طلایی، صورتی، مشکی و طلایی متالیک، عرضه خواهد کرد.

مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 به همراه نسخه جدید گلکسی On5 معرفی خواهد شد

انتظار می‌رود علاوه‌بر معرفی نسخه جدید گلکسی گلکسی On7، سامسونگ از مدل ۲۰۱۶ گلکسی On5 رونمایی کند. این محصول نیز، در TENNA رویت شده است و مشخصات‌ فاش‌شده این مدل، از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و تراشه اسنپدراگون ۶۱۷ با هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری ۱٫۵ گیگاهرتز، حکایت دارد.

واحد گرافیکی آدرنو ۴۰۵، وظیفه پردازش امور گرافیکی را برعهده دارد و سه گیگابایت حافظه رم نیز برای این گوشی، در نظر گرفته شده است. ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌ارتقا به همراه حسگر اثرانگشت که همانند محصول رده‌بالای سامسونگ در دکمه Home جای گرفته است، دیگر مشخصات‌فنی فاش‌شده برای این محصول است. 

علاوه‎براین، انرژی نسخه جدید گلکسی On5 توسط یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت تامین می‌شود و سامسونگ، این مدل را با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ به بازار عرضه خواهد کرد. با توجه به این موضوع که کنفرانس IFA 2016 برلین، نزدیک است؛ انتظار می‌رود که این دو گوشی در یک رویداد خبری، معرفی شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-On7-2016-is-certified-by-the-FCC_id84284″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]sphonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Miladddd

ای بابا دیگه رسما گندشو دراورد به جای این گوشی های تکراری یه گوشی ۴٫۷ اینچی تولید کنه با سیستم بالا
مگه قرار نبود یه گوشی قدرتمند به نام گلکسی s7 mini معرفی بشه ? کنسل شد ؟

Nokia.king

این مدل ۲۰۱۶ هست سامسونگ هر سال گوشی هاشو ارتقا میده درضمن هر کدوم از این مدلها مخصوص یه بازار خاصه اینین سری وان و سری سی مخصوص بازار چین و هنده در ایران فقط سری جی و آ هست

☆dani☆

تست سقوط نوت ۷ ترنجی لطفا پوشش بده
https://youtu.be/DKGfuct01M4
واقعا تعجب کردم نوت ۷ صفحه نمایشش اینقدر بتونه دووم بیاره :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی