حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ در ۱ شهریور ماه برای نکسوس‌های گوگل منتشر خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

معرفی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰، مطمئناً یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال ۲۰۱۶ است؛ با این‌حال، اطلاعاتی درباره زمان عرضه این به‌روزرسانی در دسترس نیست. شرکت گوگل، نسخه پیش‌‎نمایش نهایی اندروید نوقا ۷٫۰ را مدتی پیش عرضه کرده است و هم‌چنین، نام نسخه جدید اندروید به همراه شماره نسخه آن، توسط این شرکت مشخص شد. اطلاعات تازه منتشرشده، نشان می‌دهد در ۲۲ آگوست (دوشنبه، ۱ شهریور)، سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ برای جدیدترین مدل‌های سری نکسوس منتشر خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

اطلاعات تازه به‌دست‌آمده، نشان می‌دهد که یک اپراتور کانادایی، عرضه سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ را برای ۲۲ آگوست (۱ شهریور) در نظر گرفته است و همان‌طور که مشاهده می‌شود، این به‌روزرسانی برای نکسوس ۵X و نکسوس ۶P در تاریخ ذکرشده، منتشر خواهد شد. این اپراتور کانادایی، به‌روزرسانی دیگری را نیز در روز دوشنبه منتشر خواهد کرد.

android-7-0-nougat-to-arrive-on-august-22-rumor-507443-2

اطلاعات فاش‌شده، نشان می‎‌دهد که بلک‌بری Priv در روز دوشنبه (۲۲ اگوست) به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. در کنار این موارد، چندین به‌روزرسانی دیگر نیز برای گلکسی نوت ۳ سامسونگ، گلکسی A5 سامسونگ، گلکسی آلفا، نکسوس ۶ و نکسوس ۵X لیست شده است؛ البته این به‌روزرسانی‌ها برای ابتدای ماه آگوست، برنامه‌ریزی شده بود.

یکی از جالب‌ترین مواردی که مشاهده می‌شود، لیست‌نشدن نکسوس ۶ در بین محصولاتی است که به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را دریافت می‌کند. نکسوس ۶ از جمله محصولاتی است که تمامی ۵ به‌روزرسانی پیش‌نمایش سیستم‌عامل جدید گوگل را دریافت کرده است و با این حساب، از اولین محصولاتی خواهد بود که در ابتدا، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را دریافت می‌کند. پیش‌تر نیز، اوان بلاس، اعلام کرد که به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ در ماه آینده (آگوست)، عرضه خواهد شد. البته، وی اعلام کرد که نکسوس ۵، به‌روزرسانی مذکور را دریافت نخواهد کرد.

عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا در دهه سوم ماه آگوست، ممکن به‌نظر می‌رسد؛ نزدیک به یک ماه از زمان انتشار آخرین نسخه پیش‌نمایش به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ می‌گذرد و بنابراین، شرکت گوگل، به‌زودی آن‌را عرضه می‌کند.

در همین رابطه، شرکت‌های دیگر نیز کار بر روی به‌روزرسانی مذکور را برای گوشی‌های پرچم‌‎دار خود آغاز کرده‌اند؛ شرکت هوآوی در حال توسعه به‌روزرسانی اندروید ۷٫۰ برای هوآوی پی ۹ (پرچم‌دار فعلی خود) است و شرکت ال‌جی نیز برای تعداد محدودی از کاربران، نسخه پیش‌نمایش به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای ال‌جی جی ۵ ارائه می‌دهد. هم‌چنین، به‌روزرسانی مذکور برای محصولات شیائومی، در حال توسعه است. ال‌جی وی ۲۰ نیز به‌عنوان یکی از اولین محصولات در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ عرضه خواهد شد.

زمان انتشار این به‌روزرسانی، ممکن است تغییر نماید

در کنار انتشار زمان عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا برای نکسوس‌های گوگل، فاش شده است که زمان‌های اعلام‌شده، تقریبی بوده و ممکن است در آینده، عوض شود.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/android-7-0-nougat-to-arrive-on-august-22-rumor-507443.shtml” target=”blank”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
fouzhan

چرا سامی پچ ماهانه ی آگوست رو نمیده ? اونجور که سم موبایل گفته قراره گالری آپدیت بشه مثل نوت هفت بشه برای اس ۷ ها…

Darkgroom

Awsome !

emad007

B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی