حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۲ گجت برتر حال حاضر دنیا به انتخاب مجله T3

نوشته

7 سال قبل | 21 دیدگاه | مطالب ترنجی

این لیست از بین گجت های موجود در بازار جهان و در ۱۲ گروه کلیدی به انتخاب کارشناسان مجله‌ی T3 انجام‌شده تا بار تحقیق کردن را از دوش شما بردارد. خلاصه این که حتی اگر کوچک‌ترین اطلاعاتی در این حوزه ندارید و به دنبال بهترین‌ها هستید این لیست خرید جدید شماست. توجه داشته باشید که این لیست تنها وقتی بروز می‌شود که محصولی با قابلیت‌هایی جدید عرضه شود که بتواند جایگاه محصولات فعلی را در این لیست از آن خود کند و این روند ممکن است ماه‌ها زمان ببرد. فراموش نکنید محصولات حاضر در این لیست ویژه همه دارای بالاترین سطح استانداردهای موجود بوده و فقط برترین‌ها در اینجا جای خواهند داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

۱٫ برترین گوشی هوشمند: سامسونگ گکلسی S7 edge

1

نسل قبلی این گوشی یعنی S6 edge به راحتی برترین گوشی سال ۲۰۱۵ بود؛ و البته بهترین گوشی تا اوایل امسال باقی ماند. ترکیب زیبای شیشه و فلز در این گوشی در کنار صفحه‌ی خمیده و دوربین فوق‌العاده برای کاربران آیفون و ویندوز فون چیزی جز حسرت خوردن باقی نگذاشت. هرچند که سامسونگ در S7 edge تغییرات خیلی زیادی ایجاد نکرده ولی بهبودها و پیشرفت‌های مهمی داشته که نتیجه‌ی آن باز هم فوق‌العاده بوده.
مهم نیست چه معیاری برای انتخاب گوشی دارید، بدنه‌ی شیشه‌ای و آلومینیومی با ظاهری بی‌نظیر، مشخصات فنی کاملا به‌روز، ضد آب بودن و یا دوربین بی‌نظیر،  با هر معیاری مطمئن باشید این گوشی توقع شما را برآورده خواهد کرد.

۲٫برترین محصول صوتی خانگی: Naim Mu-so Qb

2

وقت آن رسیده که از موسیقی گوش دادن با آخرین فناوری صوتی لذت ببرید

دوکان بل،کارشناس شیفته صدا در T3، این وسیله را این‌گونه توصیف کرده : ”  این دستگاه صدای فوق‌العاده، خردکننده، عالی، بلند و دوست‌داشتنی دارد. صدایی باشکوه، خوشمزه، با طعمی شکلاتی تولید می‌کند و همین طور با توجه به سایز کوچکی که دارد باس کنترل شده و معقول استریو را ارائه می‌دهد در کنار همه این‌ها Qb نسبت به نسل قبلی این دستگاه با قیمت بهتری نیز عرضه‌شده و در مجموع نقطه‌ی قابل ملاحظه‌ای را نمی‌توان به این دستگاه نسبت داد.

 

۳٫برترین تبلت: آیپد پرو ۹٫۷

3

آیپد ایر ۲ مدت‌ها پادشاه بلامنازع این دسته برای همه‌ی سنین بود؛ قدرت و عملکرد این دستگاه تقریباً برای پاسخگویی به هر نیازی کافی بود. تا اینکه آیپد پرو ۹٫۷ موفق شد با صفحه نمایش بی‌نظیر با رزولیشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶، پردازنده‌ی A9X و قابلیت ضبط ویدئوی ۴K، این تاج را تصاحب کند و برترین تبلت لقب بگیرد.

۴٫برترین هدفون: Sennheiser Momentum 2.0 Wireless

4

مجله‌ی T3 از صدای متوسط متنفر است و در گروه پراهمیت و اعتیادآور هدفون‌ها چاره‌ای جز انتخاب بهترین هدفون موجود در بازار وجود ندارد. Sennheiser Momentum 2.0 Wireless تمامی مشخصاتی که از یک هدفون رده‌بالا توقع می رود را داراست؛ صدایی فاخر با فناوری حذف نویز در کنار ظاهر جذاب آن واقعا یک محصول همه چیز تمام را در اختیار ما قرار داده است.

۵٫برترین تلویزیون: LG 55EG960V

5

بسیار خب همه می‌دانند که خرید برترین تلویزیون هزینه‌ی زیادی را روی دست شما خواهد گذاشت. اما باید خیالتان را راحت کنیم، پولی که صرف خرید تلویزیون ۴K OLED ULTRA HD LG می‌کنید را جای درستی هزینه کرده‌اید؛ این تلویزیون محسور کننده است. رابط کاربری هوشمند در کنار سیستم صوتی طراحی‌شده توسط Harman / Kardon، ارتقاء دهنده‌ی تصاویر به ۴K و فناوری مشکی کامل ال‌جی باعث شده تماشای محتوای دو بعدی یا سه بعدی در این تلویزیون مثل یک رویا زیبا و چشم‌نواز باشد. ترکیب رنگ مشکی عمیق و ویدئوهای بدون لرزش با صفحه‌ی ضد بازتاب و خمیده‌ی این تلویزیون محصولی برای جدا شدن از واقعیت را فراهم آورده.

۶٫برترین ساعت هوشمند:Apple Watch

6

اولین گجت پوشیدنی اپل بی‌نقص نبود اگرچه بعد از فروش رفتن همه‌ی ساعت‌ها به محض ارائه به بازار و دیده شدن در سطح خیابان‌های بالای شهر، شکی در تأثیرگذاری این محصول وجود ندارد؛ خب اگر نگاهی به این فناوری بی اندازیم متوجه چرایی این موضوع خواهیم شد. صفحه نمایش OLED زیبا و باکیفیت و کنتراست بالا، باتری پر قدرت و عملکرد غنی و متنوع، بخشی از عوامل موفقیت این محصول هستند. مطمئنا ساعت هوشمند اپل لوکس و بیش از حد نیاز است اما باید اعتراف کنیم که فناوری‌های لوکس هم جذاب هستند.

۷٫برترین سرویس تلویزیونی:Sky Q

7

کارشناس T3 دن گرابهام در بررسی این محصول این‌گونه می‌نویسد:

” اگر بگوییم Sky Q عالی نیست گزاف گفته‌ایم. در دورانی که متصل شدن خانه‌ها به سرویس های تلویزیونی کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد این سرویس تلویزیونی تجربه‌ای بی‌نقص است. سسیستم بی‌نظیرSky Q تجربه‌ی تماشای تلویزیون را برای شما به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. استفاده از این سیستم هم آسان و به سرعت قابل یادگیری است. اگر همیشه به تلویزیون نیاز دارید (چه در یک اتاق و چه در چند اتاق) و مشکلی با پرداخت هزینه‌ی اضافی برای بهره وری بیشتر ندارید.Q  گزینه‌ای برای شماست.”

۸٫برترین گجت پوشیدنی حوزه سلامت: Garmin Fenix 3 Sapphire

8

ساعت ورزشی همه فن حریف؛ Fenix 3 با بدنه‌ای محکم، ظاهری دلربا، امکانات جامع (مسافت سنجی در دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا، قایقرانی و…) در کنار تکنولوژی پیشرفته همه‌ی انتظارات شما را از یک ساعت ورزشی برآورده خواهد کرد. در واقع کافیست این ساعت با صفحه‌ی رنگی ۱٫۲ اینچی قابل خواندن زیر نور آفتاب، قطب‌نمای ۳ محوره، ارتفاع سنج و فشارسنج در کنار آنتن فلزی ضد خش با امکان دریافت سیگنال GPS و GLONASS (سیستم جهانی ردیابی ماهواره‌ای) را به دستتان ببندید و مطمئن باشید برای هر اتفاقی در زندگی آماده‌اید.

۹٫برترین لپ تاپ: مک بوک اپل

9

در بررسی این لپ تاپ T3 معتقد است: اگر پول برای شما مساله ای نیست، مک بوک جدید و جذاب اپل مانند الماس می‌درخشد (به خصوص اگر رنگ طلایی آن را تهیه کنید)

در کنار ظاهر فوق لوکس مطمئنا عاشق عمر باتری، قابل‌حمل بودن و طراحی آینده‌نگر این دستگاه خواهید شد؛ در ضمن این سیستم فوق‌العاده از پس تمامی کارهای روزمره شما نیز بر خواهد آمد.

مطمئنا این لپ تاپ قوی تری نیست ولی باکمی چشم‌پوشی و با در نظر گرفتن مطلوبیت و قابلیت‌های این دستگاه پیشروترین لپ تاپ موجود است.

۱۰٫برترین گجت خانه‌ی هوشمند: ترموستات هوشمند Nest

10

با وجود سیل فناوری‌های خانه‌ی هوشمند سرازیر شده به بازار این گجت همچنان با توجه به تکنولوژی قابل اطمینان، طراحی ساده و مهم تر از همه کاربرد روزمره‌ی خود توانسته جایگاهش را به عنوان برترین محصول این دسته حفظ کند.

سومین نسل این گجت چند ویژگی واقعا جادویی نیز دارد؛ برنامه‌ریزی خودکار، کنترل از راه دور دمای آب  و کم کردن دما براساس تشخیص خودکار اینکه کسی در خانه نیست، از جمله‌ی این ویژگی‌هاست.

۱۱٫برترین دوربین: سونی A7R II

11

بازار دوربین‌ سالهاست تحت سلطه‌ی کانن و نیکون قرار دارد اگرچه محصولات جدید سونی موفق به ایجاد یک موج جدید در این گروه شده‌اند. یکی از این محصولات چشمگیر و جدید سونی یک دوربین بی‌نظیر ۴۲ مگا پیکسلی به نام A7R II است. علاوه بر این بدنه‌ی محکم و باکیفیت و قابلیت‌های فیلم‌برداری دوست‌داشتنی، این محصول را به یک دوربین فوق‌العاده تبدیل کرده است.

۱۲٫برترین خودرو: Volvo XC90 T8

12

این خودرو ظاهری مدرن دارد و هنگام رانندگی با این وسیله مجذوب مواد شگفت‌انگیز استفاده‌شده در ساخت آن خواهید شد. به علاوه این خودرو یکی از ایمن‌ترین خودروهای جهان است و همچنین می‌توانید مدل برقی این خودرو را نیز خریداری کنید و از موتور هیبرید (بنزینی – برقی) آن لذت ببرید.

با در نظر گرفتن امکانات و قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با رقبای خود از جمله BMW X5، Audi Q7، Mercedes M-Class و Land Rover Discovery، این خودرو یکی از کامل‌ترین و برترین محصولات موجود در بازار محسوب می‌شود.

[su_button url=”http://www.t3.com/features/best-gadgets” target=”blank”]t3[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Modarz

خیلی خوشمان نیامد :negative:

Morteza

حتما چون گوشیه مورده علاقت به عنوان بهترین گوشی انتخاب نشده خوشت نیومده

Gooooogle

نظر نمیدادی سنگین تر بودی (((:

Modarz

اتفاقا گوشی اصلا برام مهم نبود
منظورم تلویزیون و خودرو بود داداچ مگه مجبوری زود جواب بدی 😉

Morteza

به نظر من باید گلکسی نوت۷ به عنوان بهترین گوشی هوشمند انتخاب میشد

beni.chalton

شماره یک رو نگاه،پادشاه گوشیها اس هفت ادج باز هم مقام اول بودن برای سامسونگ،کل دنیا اس هفت ادج رو بهترین اعلام کردن و گفتن محصولی شگفت انگیز هست،اون وقت یه عده میان میگن بیا مقایسه کنیم با فلان گوشی خخخخ خدایا اینا رو بزار باشن واسه اوقات فراغت خوبن.

Ramin 8890 gamer

زندگی حرفه ای رو خم بیاین با سامسونگ تجربه کنید 🙂
#شوخی
پ.ن : note 7 همون s7 edge با قلم و عنبیه هستش

Just Sony ??

خخخخ وقتی پارسال اس ۶ که اینقدر مشکل داشت بهترین گوشی میدونه باید پی برد
البته اس ۷ خیلی کامل تره اما جز بهتر ها نیست
با آمدن پرچمدار امسال سونی آیفون بهتر میشه انتخاب کرده از الان زرده

A better life

جاست سونی
قبول دارم شدید
واسه گوشی
که آیفون ۷ پرچمدار سونی که دو هفته دیگه معرفی میشه
خیلی خیلی زوده کدوم بهترینه انتخاب کردن
تازه نوت ۷ خیلی بهتر از اس ۷

راجب تی وی بگم که قبول دارم اولد الجی فوق‌العاده است اما
پیش تلویزیون سونی به جرات هیچی نیست
چه از نظر کیفیت صفحه نمایش
چه از نظر نرم افزار

بقیه موارد زیاد مهم نیستن برام به شخصه
اما هر سایتی یه چیز میگن آدم باید با دید باز خرید کنه

Gooooogle

چه جالب با یه اکانتش نظر میده با اون یکی جواب نظرش رو میده :wacko: :wacko: :wacko:

Gooooogle

برامون عادی شده یه چیز فراتر از بهترین میخایم B-) B-) B-)

A better life

گوگل
چه جالب با یه اکانتش نظر میده با اون یکی جواب نظرش رو میده

هه شما فن سامسونگی ثابت شده اید
همین جواب کافیه برات
شما همه چند اکانت میدونید البته خودتون استادید
امید وارم فراموش نکردی با اسم معزز اومده بود چرت پرت میگفت به اسم معزز
خخخخ امید وارم درست بشی عزیز

Gooooogle

نبایدم جوابی داشته باشی گلم :whistle: :whistle:

JAGUAR

توقعی جز اینم نیس !
بهترین ها در هر بخش همین هایی هستن که انتخاب شدن
بهترین اسمارت فون جهان قطعا ساخت سامسونگ خواهد بود.
بهترین دوربین فول فریم جهان قطعا ساخت سونی خواهد بود.
بهترین تلویزیون جهان قطعا ساخت الجی خواهد بود.
و به همین ترتیب ادامه لیست…

شاهرخ حسینی

آفرین به سامسونگ واقعا اس ۷ اج عالی هست سخت افزار قدرتمند نمایشگر عالی بدنه باکیفیت و…….و ازهمه مهمتر باتری فوق العاده بادوام و………….. :good:

شاهرخ حسینی

نظر من چرا میره واسه تأیید؟

younes118

به نظر من هم لیست عالی و جالبی بود
اما واقعا باید گوشی های امسال رو دید و نظر کلی داد ، همونطور که خودش هم گفته
اس ۷ رو دوست دارم اما آخرش دلم میخاد آیفون گوشی اولم باشم ، نمیدونم چرا 🙁

master slim

نکسوس سونی کو پس?

MOAZEZ

انصافا سونی به سلطه نیکون و کنون و پایان بخشیده در قسمت دوربین. در هر رده بندی یا A7SII داره بهترین میشه یا A7RII. کنون و نیکون عزیز به پادشاه سونی تعظیم کنید.

Ramin 8890 gamer

باحال بود 🙂
like

Ari khan

با ۱ و ۳ موافقم (البته میتونس بجای اس۷اج،نوت۷ باشه)اما با ۶ و تا حدودی۹ مخالفم….درمورد بقیه هم چون اطلاعات چندانی راجع بهشون ندارن نظری هم ندارم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش