حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید ساعت‌مچی هوشمند ایسوس ZenWatch 3 منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، شرکت ایسوس، به‌زودی از ساعت‌مچی هوشمند جدید خود رونمایی می‌کند و به‌تازگی، رندر جدید ساعت‌مچی هوشمند ایسوس ZenWatch 3 منتشر شده است که با شایعات قبلی، هم‌جهت است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

رندر جدید ایسوس ZenWatch 3 از نسخه آزمایشی برنامه ZenWatch Manager که توسط شرکت ایسوس منتشر شده، به‌‎دست آمده است. با توجه به این موضوع که ساعت‌های مچی هوشمند دیگر شرکت ایسوس، از یک طراحی مربعی استفاده می‌کند؛ بنابراین، این محصول، همان ساعت‌مچی هوشمند آینده شرکت ایسوس است. برای اثبات این ادعا، کافی است به تصاویر رسمی ایسوس ZenWatch و ZenWatch 2، نگاهی بیندازید تا از طراحی مربعی شکل محصولات قبلی این شرکت، مطمئن شوید.

این رندر، برخلاف تصاویر پیش‌تر منتشرشده، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و همان‌طور که مشاهده می‌شود، دکمه‌های فیزیکی در اطراف صفحه‌نمایش وجود دارد.

البته، باید گفت که اطلاعات چندانی از ساعت‌مچی هوشمند ایسوس ZenWatch 3 در حال‌حاضر، دسترس نیست اما با نزدیک‎شدن به زمان معرفی احتمالی این محصول، انتظار می‌رود که جزئیات بیش‌تری از ساعت‌مچی هوشمند جدید شرکت ایسوس، منتشر شود. همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی، خواندید؛ تصاویری از ایسوس ZenWatch 3 فاش شده است و در یکی از این تصاویر، به‌نظر می‌رسد که ساعت‌مچی هوشمند ایسوس از یک حسگر تشخیص ضربان قلب استفاده می‌کند. البته، صحت این ادعا در حال‌حاضر، به‌طور رسمی مشخص نشده است. هم‌چنین، در این تصاویر، مشاهده می‌شود که ساعت‌مچی هوشمند ایسوس ZenWatch 3، نسبتاً ضخیم است.

پیش‌تر نیز، ساعت‌مچی هوشمند ZenWatch 3 با شماره‌مدل WI503Q از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تاییدیه دریافت نمود که به شماره‌مدل WI501Q ایسوس ZenWatch 2، بسیار نزدیک است. جزئیات به‌دست‌آمده از تاییدیه ایسوس ZenWatch 3، نشان می‌دهد که این محصول با بدنه‌ای ضدزنگ، پیشتیبانی از وای‌فای b/g/n، بلوتوث ۴٫۲ و شارژ سریع ۱۰ واتی ارائه می‌شود.

با توجه به قیمت بسیار مناسب ایسوس ZenWatch 2، انتظار می‌رود که نسل جدید آن با قیمتی بسیار مناسب و نزدیک به ۲۰۰ دلار معرفی شود؛ احتمالاً ایسوس ZenWatch 3 در چندین مدل معرفی خواهد شد. سیستم‌عامل اندروید Wear، یکی‌دیگر از مشخصات احتمالی ساعت‌مچی هوشمند جدید شرکت ایسوس است؛ البته، این احتمال وجود دارد که شرکت سازنده همانند برخی از محصولات دیگر، ساعت‌مچی هوشمند خود را با یک سیستم‌عامل دیگر به بازار عرضه نماید.

ایسوس ZenWatch 3 در ۱۰ شهریور به صورت رسمی معرفی خواهد شد و تیزر تازه منتشرشده توسط ایسوس، صحت این ادعا را تایید می‌کند. بنابراین در صورتی‌که تمایل به خرید یک ساعت‌مچی هوشمند دارید، بهتر است تا معرفی رسمی این ساعت‌مچی هوشمند توسط شرکت سازنده، منتظر بمانید. احتمالاً ایسوس ZenWatch 3 همانند نسل قبلی خود، عملکرد قابل‌قبولی خواهد داشت.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/leak-new-zenwatch-3-render-surfaces-round-display.html” target=”blank”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی