حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از موتو Z پلی منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت موتورولا از دو گوشی موتو Z و موتو Z فورس در ماه ژوئن (خرداد)، رونمایی کرد؛ با این‌حال، انتظار داشتیم که شرکت سازنده از موتورولا Z پلی نیز رونمایی کند که در نهایت، چنین نشد. به‌نظر می‌رسد که موتورولا، تصمیم داشته است تا در ابتدا بر روی موتو Z و موتو Z فورس تمرکز نماید و در نهایت، موتو Z پلی را در اواخر سال جاری میلادی ارائه دهد. مشخصات این محصول، تاکنون فاش شده و تصاویری نیز از آن به دست‌آمده است؛ با این‌حال، تصاویر جدید، موتو Z پلی موتورولا را یک‌بار دیگر به نمایش می‌گذارد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

تصاویر تازه منتشرشده، مدل سفید رنگ موتو Z پلی را به تصویر می‌کشد. تصاویر جدید این گوشی، در توئیتر منتشر شده و یکی از آن‌ها نیز در اینستاگرام ارائه شده است.

Moto-Z-Play-leak-KK-4

آن‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، طراحی جلوی موتو Z پلی به موتورولا موتو Z شباهت دارد اما در بدنه پشتی، شاهد تفاوت‌هایی هستیم. به‌نظر می‌رسد که جنس بدنه پشتی موتو Z پلی از شیشه است و این، در حالی است که شرکت سازنده برای موتو Z از فلز استفاده کرده است. علاوه‎براین، تصویر منتشرشده از مدل مشکی رنگ موتو Z پلی، نشان می‌‎دهد که شرکت سازنده از یک الگوی مدور در بدنه پشتی دستگاه در اطراف ماژول دوربین، استفاده کرده است که این موضوع در مدل سفید رنگ موتو Z پلی، چندان جلب‌توجه نمی‌کند.

موتو Z پلی به‌طور کامل با موتو Mode سازگاری دارد

Moto-Z-Play-leak-KK-3

جدا از این موضوع، تصاویری که پیش‌تر از این گوشی منتشر شده است؛ نشان می‌‎دهد که موتو Z پلی با جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به بازار عرضه خواهد شد و در سایر اِلمان‌های طراحی به دیگر محصولات سری موتو Z شباهت خواهد داشت. برای اطلاع، مدل‌های دیگر سری موتو Z از جمله موتورولا موتو Z فورس و موتو Z بدون جک ۳٫۵میلی‌متری صدا به بازار عرضه شده‌اند و برای استفاده از هدفون و هندزفری، باید از درگاهیواس‌بی Type-C استفاده نمایید.

هم‌چنین، موتو Z پلی به‌طور کامل با موتو مودهای عرضه شده برای موتورولا موتو Z و موتو Z فورس سازگاری دارد. علاوه‌بر موتو مودهای عرضه‌شده به همراه این دو گوشی‌هوشمند، شرکت موتورولا برای عرضه لوازم‌جانبی ماژولار دیگری برنامه‌ریزی می‌کند که احتمال می‌دهیم به همراه موتو Z پلی، معرفی شود. در حال‌حاضر، گفته می‌شود که موتو Z پلی به تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام مجهز شده است و در دو مدل متفاوت با دو و سه گیگابایت رم و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی، عرضه خواهد شد. 

Moto-Z-Play-leak-KK-1

علاوه‌براین، این گوشی با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل همراه است و یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دیگر مشخصات موتو Z پلی را تشکیل می‌دهد. در کنار این موارد، فاش شده که موتو Z پلی به درگاه یواس‌بی Type-C و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز خواهد بود.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/more-images-of-the-alleged-moto-z-play-surface.html” target=”blank”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.tech

از وقتی موتورولا رو لنوو خریده به آیندش خیلی خوش بینم
وقتی پرچمدارشو حدود ۵۰۰ دلار میفروشه حتما این باید حدود ۳۵۰ دلار باشه در صورتی که همین مشخصات رو در ایکسپریا x با برچسب قیمت ۷۵۰ دلار دیدیم
موتو z پلی میتونه خوب بفروشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی