حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان تماس و چت WhatsApp از طریق Siri به زودی فراهم خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

در iOS 10 اپل برای اولین بار امکانات استفاده از دستیار پیشرفته‌ی صوتی خود، Siri را بر روی اپلیکیشن های دیگر توسعه‌دهندگان، فراهم آورده. البته نه برای هر اپلیکیشنی تنها تعداد محدودی از آن‌ها که امکان بهره‌وری از خدمات این دستیار صوتی را دارند، مانند: پیام‌رسان ها ، اپلیکیشن پرداخت و غیره. در این میان WhatsApp یکی از مهمترین اپلیکیشن هایی است که این امکان را دریافت خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

بسیار خب محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان، WhatsApp، تصمیم به ادغام این با Siri گرفته است. یکی از پیام‌های کسب مجوز در نسخه جدید WhatsApp در iOS به وضوح نشان می‌دهد که از طریق Siri امکان پاسخگویی و برقراری تماس از طریق WhatsApp وجود دارد. این اپلیکیشن همچنین به تازگی امکان ارسال پیام صوتی را نیز فراهم برای برقراری تماس فراهم آورده و احتمالا پیشرفت‌های دیگری نیز در راه است.

بهر حال بزودی می‌توانید با گفتن « سلام سیری از طریق WhatsApp تماس بگیر» این دستیار را وادار به تماس از این طریق کنید. به علاوه امکان خواندن پیام‌های دریافتی و پاسخ به آن‌ها نیز از طریق همین دستیار صوتی برای شما فراهم آمده.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Soon-youll-be-able-to-make-Whatsapp-calls-and-chat-via-Siri_id84286?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+phonearena%2FySoL+%28Phone+Arena+-+Latest+News%29″ target=”blank”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش