حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ ۴.۷ اینچی احتمالا دارای دوربین با تثبیت‌کننده نوری خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

تثبیت‌کننده تصویر نوری یا همان OIS، قابلیت جدیدی برای دوربین گوشی‌های هوشمند نیست اما با این حال، هنوز دستگاه‌هایی وجود دارند که دوربین آنها به این قابلیت مجهز نشده است. در سال ۲۰۱۴، اپل گوشی ۵.۵ اینچی خود، یعنی آیفون ۶ پلاس را با یک دوربین با تثبیت‌کننده نوری عرضه کرد اما خبری از این قابلیت برای آیفون ۴.۷ اینچی نبود. همچنین در نسل بعدی آیفون، یعنی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس نیز تنها مدل بزرگ‌تر به OIS مجهز شده بود. با توجه به تصویر جدید لو رفته، به‌نظر می‌رسد که امسال باید شاهد عرضه‌ی آیفون کوچک‌تر با این قابلیت باشیم. در ادامه همراه ترنجی باشید.

به‌تازگی نشریه‌ی فرانسوی Nowhereelse.fr، تصویر جدیدی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد آیفون ۷ ۴.۷ اینچی به احتمال زیاد به یک دوربین با OIS مجهز خواهد شد. تصویر لو رفته، ماژول‌های دوربین عقب گوشی‌های آیفون ۶/۶ پلاس و آیفون ۶ اس/۶ اس پلاس را در کنار ماژول دوربین احتمالی پرچم‌دار جدید اپل، یعنی آیفون ۷ نشان می‌دهد.

iPhone-7-Camera-OIS

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، ماژول دوربین‌های آیفون ۶ پلاس و ۶ اس پلاس دارای شیار باریکی با دو اسلات مستطیلی در اطراف لنزهای دوربین خود هستند که در این قسمت، تثبیت‌کننده نوری برای دوربین دستگاه قرار دارد. اگر این تصویر واقعی باشد، به احتمال زیاد هر دو مدل جدید آیفون در سال جاری به OIS مجهز خواهند شد. با این حال، با توجه به شایعه‌های منتشر شده، آیفون ۷ پلاس دارای دوربین عقب دوگانه خواهد بود.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/4.7-inch-iPhone-7-will-reportedly-have-optically-stabilized-camera_id84285″ target=”blank”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی