حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت رداستون ۲ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل در حال توسعه توسط مایکروسافت است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت

مایکروسافت، بیلد ۱۴۹۰۵ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را برای سیستم‎عامل ویندوز ۱۰ موبایل عرضه کرده است و با اینکه به‌روزرسانی مذکور، قابلیت‌های چندانی را به همراه ندارد؛ زمینه را برای توسعه به‌روزرسانی رداستون ۲ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل فراهم می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

آپدیت رداستون ۲ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل

به‌روزرسانی سالانه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل در هفته جاری برای کاربران، منتشر شد و همان‌طور که در ترنجی خواندید، به‌زودی بررسی اختصاصی آن منتشر خواهد شد. بنابراین، با عرضه به‌روزرسانی سالانه، مایکروسافت می‌تواند بر روی به‌روزرسانی عمده بعدی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل با نام “رداستون ۲” مشغول به کار شود. بنابر جزئیات اعلام‌شده، این به‌روزرسانی، قابلیت‌های زیادی را برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل به همراه خواهد داشت.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ با عرضه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، تایید کرد که در سال جاری، ویندوز موبایل و محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل به عنوان اولویت مایکروسافت تلقی نمی‌شود و سال آینده، کاربران را شگفت‌زده می‌کند. به همین جهت، به‌روزرسانی رداستون ۲ برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، از اولویت زیادی برخوردار است و این، آخرین فرصتی است که مایکروسافت برای جلب‌توجه کاربران به پلت‌فرم منتشرشده خود برای گوشی‌های هوشمند در اختیار دارد.

به‌روزرسانی رداستون ۲ سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل در بهار سال آینده عرضه خواهد شد و بنابر شایعات فاش‌شده، سرفیس‌ فون نیز با این‌ به‌روزرسانی ارائه خواهد شد. به همین جهت، می‌توان به به‌روزرسانی رداستون ۲ امید زیادی داشته باشید. جزئیات زیادی از سرفیس‌فون در دسترس نیست اما مایکروسافت، سخت در تلاش است تا سرفیس‌فون، همان چیزی باشد که خیلی‌های انتظار داریم؛ محصولی با سخت‌افزاری قدرت‌مند به‌همراه یک طراحی خاص و متمایز و قابلیت‌های هیجان‌انگیز با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، که اوضاع را در بازار گوشی‌های‌هوشمند به سود مایکروسافت، دگرگون می‌سازد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

درست توی رداستون یک قابلیت های زیادی اضافه نشد ولی همونایی که اضافه شد بسیار کلیدی و کار آمد بودن و بهینه سازی های خیلی زیادی در ویندوز ۱۰ انجام شد انگار داشتن برای یک کار بزرگ ضمینه سازی می کردن الان از نظر روانی و مصرف باتری بسیار به ویندوز ۸٫۱ نزدیک شده و احتمال زیاد در رداستون دو دوبار عنوان بهینه ترین و روانتر سیستم عامل رو پس خواهد گرفت طبق گفته خودتون ویندوز ۱۰ موبایل تا پایان امسال تازه یک سال از ارائه رسمیش می گذره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی