حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس از یک “محصول باورنکردنی” در ۱۰ شهریور رونمایی خواهد کرد؛ ایسوس ZenWatch 3؟

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت ایسوس، به‌تازگی یک تیزر منتشر کرده است که از معرفی یک محصول “باورنکردنی” در ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور ماه) حکایت دارد. گفته می‌شود که این محصول، ساعت‌مچی هوشمند جدید این شرکت با نام ایسوس ZenWatch 3 است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شرکت ایسوس، به‌تازگی در حساب رسمی خود در توئیتر، تیزری را منتشر کرده است که یک عبارت بر روی آن جلب‌توجه می‌کند؛ “یک محصول باورنکردنی، می‌آید”. علاوه‌براین، یک عبارت دیگر با این مضمون “The time for something incredible is now” در توضیحات مربوط به این تصویر آمده است؛ بنابراین، احتمال می‌دهیم که شرکت ایسوس با استفاده از کلمه “Time” به یک ساعت‌مچی هوشمند اشاره نماید.

هم‌چنین، استفاده از کره زمین در این تیزر رسمی، بسیاری را به یاد طراحی “گرد” ساعت‌‎مچی هوشمند ایسوس ZenWatch 3 می‌اندازد. با این‌حال، باید گفت که انتشار این تیزر و چنین برداشت‌هایی از آن دو حالت دارد؛ یا بیش از حد به این تیزر دقیق شده‌ایم و آنچه که نباید انتظار داشته باشیم در رویداد ۳۱ آگوست ایسوس معرفی خواهد شد یا شرکت ایسوس به عمد، از نشانه‌هایی استفاده می‌کند که ساعت‌مچی هوشمند جدید خود را برای بسیاری تداعی نماید.

در رابطه با طراحی گرد ساعت‌مچی هوشمند ایسوس ZenWatch 3، پیش‌تر تصاویری در ترنجی منتشر شد. ساعت‌‌های‌مچی هوشمند ایسوس از یک طراحی مربعی استفاده می‌کند و این طراحی در ساعت‌های ایسوس ZenWatch و ZenWatch 2، به‌خوبی قابل مشاهده است. با این‌حال، تصاویر منتشرشده از ساعت‌مچی هوشمند ایسوس، نشان می‌دهد که ساعت‌مچی هوشمند آینده این شرکت با یک طراحی گرد عرضه خواهد شد. البته در حال‌حاضر بجز چند تصویر، اطلاعات چندانی از مشخصات‌فنی ایسوس ZenWatch 3 منتشر نشده است.

با این‌حال، گمان می‌رود که ساعت‌مچی هوشمند جدید ایسوس با یک  سنسور سنجش ضربان قلب ارائه شود.  بخشی از مشخصات‌فنی فاش‌شده از ساعت‌مچی هوشمند جدید ایسوس با دریافت تاییدیه FCC، نشان می‌دهد این محصول با بدنه‌ای ضدزنگ، پیشتیبانی از وای‌فای b/g/n، بلوتوث ۴٫۲ و شارژ سریع ۱۰ واتی ارائه می‌شود.

آنچه که در حال‌حاضر بیش‌تر از بقیه موارد محتمل به‌نظر می‌رسد، عرضه ساعت‌مچی هوشمند  ایسوس ZenWatch 3 با قیمتی نزدیک به نسل قبلی این محصول است. احتمال می‌دهیم که شرکت سازنده، ساعت‌مچی هوشمند خود را در چندین مدل مختلف به بازار عرضه نماید. با توجه به استفاده از سیستم‌عامل اندروید Wear بر روی بسیاری از ساعت‌های مچی هوشمند، گمان می‌رود که محصول پوشیدنی جدید ایسوس نیز با این سیستم‌عامل، ارائه شود.

با این‌حال، فعلاً هیچ‌کدام از شایعات درباره ساعت‌مچی هوشمند آینده شرکت ایسوس به‌صورت رسمی تایید نشده است و بنابراین، بهتر است تا معرفی رسمی این ساعت‌مچی هوشمند در ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور ماه) منتظر بمانید.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/asus-incredible-is-coming-31st-august/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
special

دوستان یه مشکلی برام پیش اومده خواهشا کمک کنید
یه xperia sl دارم که به دلیل فراموشی رمز رفته رو سوال امنیتی و باز نمیشه.
سوالی که داشتم اینکه چگونه من این گوشیو ریسیت فکتوری کنم؟روش هایی که تو گوگل موجوده اصلا جوابگو نیست.کسی میدونه چکار باید بکنم؟

special

ممنون بخاطر راهنمایی ولی من طبق راهنمایی ها عمل کردم و گوشی فقظ روشن میشه و وارد منو نمیشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی