حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت اپل به دلیل عدم‌پشتیبانی آی‌فون‌های این شرکت از کارت‌حافظه جانبی، همواره مورد انتقاد بوده است. با توجه به این موضوع که دیگر مدل ۱۶ گیگابایتی آی‌فون‌های اپل برای ذخیره محتوای امروزی که در مقایسه با گذشته، حجم بیش‌تری نیاز دارد، مناسب نیست؛ شرکت اپل، تصمیم گرفته تا مدل پایه‌ آی‌فون‌های ۲۰۱۶ خود را با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه نماید. با این‌حال، ممکن است برخی کاربران که به دنبال خرید مدل رده‌بالای محصولات اپل هستند، مدل ۱۲۸ گیگابایتی آی‌فون‌‌های شرکت اپل را برای خود مناسب ندانند و به همین جهت، به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل، تصمیم گرفته تا به دیدگاه هواداران احترام گذاشته و آی‌فون ۷ را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه نماید. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

 بنابر یک گزارش تازه منتشرشده، رسانه تایوانی دیجی‌تایمز، مدعی شده است که آی‌فون ۷ به نقل از منابع آگاه، احتمالاً با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. البته این موضوع، چندان تازه نیست و پیش‌تر، شایعاتی مبنی بر عرضه آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل با ۲۵۶ گیگابایت حافظه منتشر شده بود.

پیش‌تر در همین رابطه، در ترنجی خواندید که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ با قیمتی بیش‌تر از ۳۰۰ دلار در مقایسه با نسخه پایه، ارایه می‌شود. بنابراین، می‌توان گفت که آی‌فون جدید اپل در حافظه‌های ۲۵۶، ۱۲۸ و احتمالاً ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهند شد. البته سرنوشت نسخه ۱۶ گیگابایتی آی‌فون اپل، هنوز مبهم است اما با توجه به فضای نسبتاً کمی که این مدل به کاربران ارایه خواهد داد، احتمالاً نسخه پایه آی‌فون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ارایه می‌شود.

جدا از بحث مربوط به حافظه‌داخلی که برای ذخیره‌سازی محتوا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، اطلاعات منتشرشده دیگر، نشان می‌دهد که آی‌فون‌های جدید شرکت اپل با تراشه A10 و دکمه Home خازنی لمسی با پشتیبانی از فناوری “لمس سه‌بعدی (Force Touch)” به بازار عرضه خواهد شد. هم‌چنین،  آی‌فون‎های جدید شرکت اپل در بخش نرم‌افزاری مربوط به عکس‌برداری، دچار تغییراتی شده‌اند؛ جزئیات منتشرشده، نشان می‌دهد که آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل از یک الگوریتم نرم‌افزاری خاص برای زوم اپتیکال استفاده می‌کند که عملکرد آی‌فون ۷ را در بخش عکس‌برداری در مقایسه با مدل‌های قبلی، بهبود داده است.

انتظار می‌رود مدل پایه آی‌فون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ دلار عرضه شود و نسخه پایه مدل پرو آی‌فون‌های جدید شرکت اپل که برخی از شایعات، آن‌را به‌ عنوان مدل پلاس آی‌فون ۲۰۱۶ معرفی کرده‌اند؛ با قیمتی نزدیک به ۹۰۰ دلار ارائه شود. براساس شایعات، آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) معرفی خواهد شد و چند روز بعد، پیش‌فروش آن‌ها در ۹ سپتامبر آغاز خواهد شد. مشخصات آی‌فون‌های جدید شرکت اپل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا مدل ۲۵۶ گیگابایتی آی‌فون ۷ را خریداری خواهید کرد یا نیازی به چنین حافظه‌ای برای ذخیره‌سازی محتوای خود، ندارید؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/256gb-iphone-7-possibility/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فری

یا حضرت فیل

خودت دیگه حساب کن تو ایران چه بچاپ بچاپی بشه سر این موضوع !!!

reza farhang

امکان نداره اپل از ۱۶ یهو بره ۲۵۶ نهایت ۳۲ میزنه

milad.tech

همون ۱۶G رو برداره و تولید نکنه کافیه.
۲۵۶G پیشکش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی