حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا سی ۱ تا پایان سال جاری میلادی، عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | نوکیا

شایعات مختلفی درباره گوشی‌های هوشمند اندرویدی شرکت نوکیا وجود دارد و آخرین گزارش منتشرشده، نشان می‌دهد که محصولات اندرویدی شرکت نوکیا در سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر درباره شایعه نوکیا سی ۱ همراه ترنجی باشید.

نوکیا سی ۱

نوکیا سی ۱

نوکیا سی ۱

مایک ونگ، سرپرست تیم مدیریت مشترک نوکیا در چین، به‌تازگی اعلام کرده است که شرکت نوکیا در سال جاری میلادی، سه یا چهار دستگاه اندرویدی معرفی خواهد کرد؛ در صورتی‌که محصولات اندرویدی نوکیا در سال ۲۰۱۶ ارائه شود، سه‌ماهه آخر سال جاری میلادی مناسب‌ترین زمان ممکن خواهد بود.

با این‌حال، زمان واقعی ارائه محصولات جدید نوکیا ممکن است در اوایل سال ۲۰۱۷ باشد و این موضوع به بررسی و توسعه محصولات نوکیا، بستگی دارد. به‌نظر می‌رسد که شرکت نوکیا، درنظر دارد تا محصولات اندرویدی به‌عنوان تبلت و گوشی‌های هوشمند ارائه دهد.

گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا توسط شرکت فاکس‌کان، ساخته خواهد شد

گزارش تازه منتشرشده، فاش می‌کند که HMD، شرکت فنلاندی که برند نوکیا را در اختیار دارد؛ طراحی گوشی‌های هوشمند نوکیا را برعهده خواهد داشت و محصولات نهایی توسط شرکت فاکس‌کان، تولید می‌شود (برای اطلاع، فاکس‌کان، آی‌فون‌های شرکت اپل را نیز تولید می‌کند). مدیر اجرایی شرکت نوکیا که عرضه محصولات نوکیا را در انتهای سال جاری میلادی تایید نموده است، مشخصات گوشی‌های هوشمند آینده نوکیا را فاش نکرده اما شایعاتی مبنی بر عرضه دو گوشی هوشمند رده بالا توسط این شرکت فنلاندی وجود دارد.

گوشی‌های هوشمند اندرویدی شرکت نوکیا با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی و ۵٫۵ اینچی QHD با فناوری نقطه کوانتومی، به بازار عرضه خواهد شد و تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، به آن‌ها قدرت می‌دهد. علاوه‌براین، گوشی‌های جدید نوکیا با دوربین اصلی ۲۲٫۶ مگاپیکسلی عرضه می‌شود و نوکیا، آن‌ها را با بدنه فلزی همراه ساخته است. پیش‌تر، در ترنجی خواندید که گوشی‌هوشمند نوکیا با یک دوربین از جنس گرافن، ساخته می‌شود.

گوشی‌های هوشمند اندرویدی شرکت نوکیا احتمالاً با تاییدیه IP68، ارائه خواهد شد که این دو محصول را در برابر آسیب‌های احتمالی ناشی از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل گوشی، حفظ می‌کند.  هر دو مدل با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ و رابط‌کاربری مبتنی بر Z-Launcher، ارائه خواهد شد. در حال‎‌حاضر، حافظه رم گوشی جدید نوکیا مشخص نشده است اما گمان می‌رود که گوشی‌های هوشمند نوکیا با چهار گیگابایت حافظه رم، ارائه شود.

یکی از این دو مدل، احتمالاً نوکیا P1 نامیده خواهد شد؛ با این‌حال، هنوز این موضوع مشخص نشده است و ممکن است در نهایت، محصولات نوکیا با نام متفاوتی به بازار عرضه شود. در کنار این موارد، باید مدنظر داشته باشید که با توجه به تایید عرضه محصولات جدید نوکیا در اواخر سال ۲۰۱۶، به‌زودی اطلاعات بیش‌تری از محصولات اندرویدی نوکیا فاش خواهد شد و گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات و طراحی احتمالی آن‌ها افزایش می‌یابد.

یکی دیگر از محصولات اندرویدی نوکیا که مدت‌ها پیش فاش شد، نوکیا C1 است. گزارشات منتشرشده درباره این گوشی، نشان می‌دهد که نوکیا C1 با دو گیگابایت حافظه رم، تراشه اینتل اتم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. در حالی‌که این گوشی به‌عنوان یک مدل میان‌رده در بازار ارائه می‌شود، بنابراین، از مشخصات‌فنی دیگر آن، نباید انتظار زیادی داشته باشد؛ با این‌حال، گفه می‌شود که نوکیا C1 از یک طراحی جذاب استفاده می‌کند و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه، بسیار مناسب است. صفحه‌نمایش ۵ اینچی HD، از دیگر مشخصات‌ فاش‌شده برای محصول اندرویدی نوکیا است.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.tech

پس پست نبرد گلادیاتور ها چی شد؟
چرا پاکش کردید؟

milad.tech

ممنون :rose:

عارف کمانی

دوست عزیز پست متاسفانه ناقص ترجمه شده بود
در حال حاضر به صورت کامل در اسلایدر سایت در دسترس
ممنون از شما :rose: :rose:

Afshar

رابط کاربری Z خوب نیست
به نظرم نوکیا حماقت نمیکنه و یه رابط کابری خوب روش میذاره

grimm

دیگه خیلی دیره و بازار اندروید غول های داره که از صفر شروع کردن هیچ فایده ای نداره وقتی گوشیاش بیان وارد بازار بشن با رقیب های مثل نوت ۷ و آیفون ۷اس پلاس و سرفیس فون باید رقابت کنه و شاید نوکیا بخاطر سابقش بتونه یه بخش کوچکی از بازار اندروید برای خودش داشته باشه همین مگر بخواد بزنه توی کار بازار لوکس و فقط پرچمدار بده بیرون که بعید می دونم چون فاکسگان بخش گوشی های پایین رده رو هم از مایکروسافت خرید و اگه پایین و میان رده نزنه این بخش خریدش بی استفاده می مونه و ضرر میده باعث ورشکستگی دوباره میشه

حسین

با این تحلیلت انگار تو بلومبرگ کار می کنی !!! :whistle:

Blue Tech

آخه ترنجی حرفهای مفت این آدم باید تایید شه بعد کامنت سراسر لینک من باید تو انتظار بمونه!!!؟

back_uP Amir

بعضی ها باید خیلی ساده لوح باشن فکر کنن این همون نوکیاست ! اگه نویکا میخواست اندروید بزنه چه کاری بود فروش۱ یکی از این شرکتای چینی گفنه اسمشو بدین بلکه با ساخت یه گوشی و اشم اون بتونه فروش کنه همین! نوکیا تمام شد! تمام تکنولوژیش دست مایکروسافته لومیااااااااااااااااااا :good:

Blue Tech

چقدر شما خوش حالی از تموم شدن نوکیا
خدا رو شکر دیگه تمام تکنولوژیش در دستان نا لایق مایکروسافت نیست بلکه بخش قابل توجه ی از اون دست شرکتی به نام HMD global متشکل از کار کنان سابق نوکیا و مایکروسافت قرار داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی