حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تنها مدل‌های خاصی از آیفون‌های ۲۰۱۷ شرکت اپل با صفحه‌نمایش OLED عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل با تغییرات نسبتاً اندکی در مقایسه با نسل قبلی خود عرضه خواهند شد و بنا بر شایعات، شرکت اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آی‌فون، گوشی‌های هوشمند سال آینده خود را با یک زبان طراحی جدید و صفحه‌نمایش OLED معرفی می‌کند. با این‌حال، شایعات جدید نشان می‌دهد که تنها مدل‌های خاصی از آی‌فون‌های ۲۰۱۷ شرکت اپل با صفحه‌نمایش OLED عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیش‌تر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

اما عرضه مدل خاص آی‌فون‌های ۲۰۱۷ شرکت اپل با صفحه‌نمایش OLED به چه معناست؟ درواقع، عرضه مدل رده‌بالای آی‌فون‌های شرکت اپل با یک ویژگی خاص که در مدل استاندارد وجود ندارد، در محصولات قبلی این شرکت قابل‌مشاهده است. برای مثال، آی‌فون ۶s با تثبیت‌کننده نوری تصویری دیجیتال همراه است و مدل پلاس نیز، از یک تثبیت‌کننده نوری اپتیکال استفاده می‌کند. هم‌چنین، گفته می‌شود که آی‌فون ۷ پلاس با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد و این موضوع، در حالی است که مدل استاندارد با یک دوربین معرفی می‌شود. بنابراین، شرکت اپل، مدل‌های رده‌بالای آی‌فون‌های خود را به دلیل موجه نمودن ارزش خرید آن‌ها با قابلیتی ارائه می‌دهد که در مدل استاندارد، وجود ندارد.

با این‌حال، این موضوع تنها دلیلی نیست که شرکت اپل را به عرضه مدل رده‌بالای آی‌فون‌های جدید خود با صفحه‌نمایش OLED مجاب می‌کند؛ بنا بر گزارش منتشرشده، ممکن است شرکت اپل، تعداد کافی پنل OLED برای تمامی مدل‌های آی‌فون ۲۰۱۷ در اختیار نداشته باشد. به همین جهت، شرکت اپل ناچار است تا تنها مدل‌های رده‌بالای آی‌فون سال آینده خود را با صفحه‌نمایش OLED به بازار عرضه نماید.

البته باید توجه داشته باشید که عرضه مدل رده‌بالای آی‌فون ۲۰۱۷ شرکت اپل با پنل OLED و مدل استاندارد با پنل LCD در نهایت به نارضایتی مشتریان منجر خواهد شد و کاربران، شرکت اپل را برای عرضه آی‌فون‌های جدید خود با چنین اختلاف قابل‌توجهی، به سخره خواهند گرفت. به همین جهت، ممکن است در نهایت، تمامی مدل‌های آی‌فون ۲۰۱۷ با صفحه‌نمایش OLED عرضه شود یا در صورت عرضه یک مدل خاص، شرکت اپل، آن‌را با قیمت نسبتاً زیادی در مقایسه با نسخه استاندارد به بازار عرضه نماید. با این‌حال، هیچ‌کدام از این شایعات در حال‌حاضر تایید نشده است و حتی نمی‌توان اطمینان داشت که شرکت اپل از صفحه‌نمایش OLED در محصولات آینده خود استفاده می‌کند یا خیر.

 در کنار این تغییرات، باید اشاره کنیم که نام‌گذاری آی‌فون‌های ۲۰۱۷ شرکت اپل در صورت عرضه مدل‌های جدید آی‌فون در ماه سپتامبر با نام “آی‌فون ۷” به یک چالش جدی برای شایعه‌پردازان تبدیل خواهد شد. همان‌طور که در ترنجی خواندید، شرکت اپل، آی‌فون‌های ۲۰۱۶ را با نام “آی‌فون ۷” به بازار عرضه می‌کند و در این صورت، باید انتظار داشته باشیم که آی‌فون‌های سال آینده شرکت اپل با نام “آی‌فون ۷s” ارائه شود. این در حالی است که “سری s” در مقایسه با نسل قبلی خود، با تغییرات نسبتاً اندکی ارائه می‌شود و شرکت اپل، این سری را برای رقابت با محصولات سازندگان دیگر در فاصله زمانی دو ساله تا معرفی نسل بعد آی‌فون‌های خود ارائه می‌دهد؛ بنابراین، عرضه آی‌فون‌های ۲۰۱۷ شرکت اپل با نام “آی‌فون ۷s” در سال آینده، کمی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد و حتی، شاید شرکت اپل را ناچار نماید تا به اجبار و با در نظر نگرفتن “سری s”، آی‌فون‌های ۲۰۱۷ را با نام “آی‌فون ۸” به بازار عرضه نماید.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/asus-incredible-is-coming-31st-august/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی