حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی وی ۲۰ در ۲ مهر ماه به بازار عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت ال‌جی، به‎‌طور رسمی اعلام کرد که در یک رویداد خبری در سان‌فرانسیسکو در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور)، گوشی‌ ال‌جی وی ۲۰ را به‌صورت رسمی معرفی می‌کند. یک گزارش جدید، نشان می‌دهد که پیش‌فروش گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی در ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) آغاز می‌شود و ال‌جی وی ۲۰ در ۲۳ سپتامبر عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

یک پست منتشرشده توسط یک کاربر که پیش‌تر، اطلاعاتی را درباره گلکسی نوت ۷ سامسونگ فاش کرده بود؛ نشان می‌دهد که ال‌جی وی ۲۰ در ۲۳ سپتامبر (۲ مهر ماه) عرضه خواهد شد. برای اطلاع، شرکت ال‌جی، پیش‌تر اعلام کرد که گوشی پرچم‌دار جدید این شرکت به احتمال زیاد در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی، ارائه می‌شود و این شایعه با اعلام‌رسمی شرکت ال‌جی، مطابقت می‌کند.

جدا از زمان عرضه ال‌جی وی ۲۰ به بازار و زمان شروع‌شدن پیش‌فروش آن، اطلاعات تازه‌ منتشرشده، به برخی از لوازم‌جانبی که با این گوشی عرضه خواهد شد؛ اشاره می‌کند. منبع انتشار این شایعه با اشاره به نسخه مخصوص ال‌جی وی ۲۰ برای اپراتور T-Mobile، مدعی است که گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی بدون قرارداد با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می‌شود و با پیش‌خرید ال‌جی وی ۲۰، هدایایی برای مشتریان درنظر گرفته خواهد شد.

برای اطلاع، پیش‌تر، مشخصات‌فنی ال‌جی وی ۲۰ مشخص شد؛ پرچم‌‌دار جدید ال‌جی به‌عنوان یکی از اولین گوشی‌های هوشمند “خارج از سری نکسوس” با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ گوگل، به بازار عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل همانند محصول سال گذشته این سری، برای ال‌جی وی ۲۰ درنظر گرفته شده است و تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام با واحد گرافیکی ادرنو ۵۳۰ و چهار گیگابایت حافظه رم، به‌ این گوشی قدرت می‌دهد. علاوه‌براین، در حال‌حاضر چندان مشخص نیست که ال‌جی وی ۲۰ از صفحه‌نمایش ثانویه استفاده می‌کند یا خیر؛ با این‌حال، باید توجه داشت که این قابلیت به‌عنوان یک ویژگی “منحصر به‌‌‍فرد” برای ال‌‌جی وی ۱۰ ارائه شده است و عدم استفاده از آن در ال‌جی وی ۲۰، چندان رضایت‌بخش نخواهد بود. در کنار این قابلیت‌ها، شاتر ۲۰ مگاپیکسلی احتمالاً دوگانه، دیگر مشخصات‌فنی گوشی جدید ال‌جی را تشکیل می‌دهد.

همان‌طور که در ترنجی گفته شد، ال‌جی وی ۲۰ با قابلیت ۳۲bit Hi-Fi Quad DAC ارائه می‌شود. حسگر اثرانگشت همانند ال‌جی جی ۵ در پشت گوشی، جای گرفته است و طراحی محصول، به ال‌جی جی ۵ بسیار نزدیک خواهد بود. ظرفیت باتری ال‌جی V20 حدوداً ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است؛ علاوه‌براین، این گوشی پرچم‎‌دار با درگاه یواس‌بی Type-C به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به این موضوع که فروش ال‌جی G5 در بازار چندان موفق نبوده است، شرکت ال‌جی، امیدوار است که عرضه ال‌جی وی ۲۰، بتواند موفقیت محصولات این شرکت را مجدداً تکرار نماید.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/lg-v20-for-t-mobile-to-reportedly-release-on-september-23-507354.shtml” target=”blank”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moh3n

دوستان ترنجی لطفا این مقاله رو ترجمه کنید . به شخصه حدود ۱۵ ساله که تست های anandtech رو میخونم و به طور مشخصی بسیار حرفه ای هستن و بسیار ریز و دقیق مقایسه میکنن. اینم تست نوت ۷ :

http://www.anandtech.com/print/10559/the-samsung-galaxy-note7-s820-review

ali gheysari

بررسی تخصصی که خود ترنجی بررسی میکنه و من منتظر اونم مخصوصا که این نسخه اسنپ هست و به ما ربطی نداره ما اکسینوس رو میخوایم.دوم اگر مقاله ای بخواد ترجمه شه سایت های خیلی معتبر تری هستن که در اولیت باشن که اعتبارشون از تجربه ۱۵ ساله شما به مراتب بیشتر اثبات شده!

Moh3n

میشه چند تا از اون سایتای معتبر تر از anandtech رو نام ببری؟ نکنه منظورت جی اسم آرنا و فون آرنا هست؟ دوست عزیز این سایت با همکاری سایت های همکارش حتی پردازنده ها رو میشکافن و به بررسیش میپردازن.
در ضمن شما با لحن آروم تری صحبت کنید

Mustafa Keftanzadeh

طراحی متفاوتی داره دوستش دارم :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی